Elektronikus kapcsolattartás alóli felmentés (beszélgetés)
Nem csináltam vele semmit, 2017 elején lejárt a 2 év, nem ujitottam jelszót, nem is használtam.
Akkoriban még tudtam küldeni ANYK bevallásokat meg méltányossági kérelmekete FAM 01 stb, de azóta órisái változás van pl azt sem tudom hogy mi az a cégkapu, más területtel foglalkozom, nem szeretnék elmélyedni benne.
Andi, a NAV-ot nem tudom felhivni, mert éppen ők ragaszkodnak az ügyfélkapus elektronikus levelezéshez, minden emailemre postán küldött beadványomra azt válaszolják, csak elektronikusan. Az ő megkerülésükkel szeretnék valahogy kibújni , azt hiszem felhjivom a 1818-t. A NAVtól már 1000-szer kértem, de m ég mindig avállalkozói szabályok vonatkoznak rám.
Amikor megszünt a vállalkozásod, be is zártad (zárattad) az ügyfélkapud, vagy azzal külön nem csináltál semmit?
Ha nem jelentetted, hogy kéred az ügyfélkapud bezárását, akkor az még mindig egy "nyitott kapu", és ez esetben valóban csak azon keresztül fogad el a nav bármit.
Vállalkozásom 6 éve megszünt, ezzel ügyfélkapum is. Most ismét megkeresett a NAV és csak elektronikus beadványokat fogad el tőlem. 72 éves vagyok, beteges, nyugdijam kevés, nem kivánok ezért könyvelőt fizetni, megfelelő gépparkom sincs hozzá, és az uj ügyfélkapuhoz nem értek. Kérhetek-e felmentést az elektronikus kapcsolattartás alól ?
sajnos senki nem tud egyértelmű választ adni, ha valaki tud hasonló esetről, mentesitésről , kérem segitsen.