Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Csoda a mobilszolgáltatónál fórum

Csoda a mobilszolgáltatónál (beszélgetés)

Ez a fórum a következő íráshoz nyílt: Csoda a mobilszolgáltatónál

7. Renkababa (válaszként erre: 6. - Trixi50)
2011. ápr. 2. 20:26
nekem is voltak hasonló megpróbáltatásaim,sokadik eset hogy pénzt szerzek vissza tölük.internetnél is hasonló dolgok zajlanak folyamatosan.
2011. márc. 1. 19:15

Nekem nem a telefonnal hanem az ott dolgozókkal volt problémám.Szerettem volna ici-pici díjcsomagra váltani elküldtek interneten csináljam meg otthon a jelszót nem tudtam ezért kb 4 hónap mulva amikor egy másik hölgyhöz kerültem azonnal megcsinálta a díjcsomagváltást és az uj jelszót is.Még arra is felhívta a figyelmemet, hogy az előfizetést mikor érdemes megszüntetni,mert ha akár egy nap eltérés is van az egészet kell a fizetni.Ami meg szolgáltatót illeti 8 napra késedelmi kamatot számoltak és a felszólító levél árát is rámterhelték úgyhogy amikor végre sikerült megszüntetnem a számlás előfizetést,legszivesebben szolgáltatót is váltottam volna annyira elegem lett.

DE: volt egy kedves ügyfélszolgálatos hölgy, aki azt tanácsolta ,kártyás csomagban ha azonos szolgáltatót hívok kedvezőbb díjjal telefonálhatok köszönettel tartozom.

Így az ürömbe öröm vegyült és lám lám azóta se kellett még feltöltenem a telefont.

2011. febr. 28. 08:50

A legszomorúbb az egészben az, hogy sajnos nem csak a mobilszolgáltatóknál dolgoznak hozzá nem értő emberek.


Ugyan nem a témába vág, de nagyon bosszant, hogy amikor egy bizonyos üzletben két háztartásnak vásárolok összesen 10-15 ezer forint értékben, s részösszeget kérek, hogy egyszerű legyen az elszámolás, 10 pénztárosból 9 nem tudja hogyan kell csinálni, kézzel írja rá. És szent meggyőződéssel állítja, hogy nem lehet másképp. S amikor az orra alá dugom a korábbi blokkot, amin rajta van a gép által írt részösszeg, a szeme se rebben.

2011. febr. 27. 10:59
Csak nem a telenor?
2011. febr. 27. 10:36

én is ilyen munkahelyen dolgozom. nekünk is vannak Vidor- féle munkatársaink, akkik más kollégák után kénytelenek dolgozni. saját tapasztalat h telefonos ügyfélszolgálatot érdemes többször hívni attól is függ az ügy kimenetele milyen ügyintéző veszi fel.


saját tapasztalat alatt azt értem amikor nekem kellett ügyfélként telefonálnom; ) borzasztó: )

2011. febr. 27. 10:22

szerintem nincs ember a földön, akinek még nem volt kálváiája mobilszolgáltatóval:-)

Én anno egy Z200-as miatt jártam kb. 3 hónapon keresztül kéthetente a szolgáltató irodájába, beszéltem a fogyasztóvédelemmel, a telefonom bevizsgálójával, az atyaúristennel, mire sikerlt kicseréltetni.

Szerencse, hogy Vidor ott dolgozott, és segített neked:-)

2011. febr. 27. 10:08
Rengeteg utánajárás, végül siker. Álljon itt ez a történet tanulságul azoknak, akik svéd márkás telefonnal rendelkeznek. Gyilkos párosítás. Bár lehet nem a telefon a hibás... A történet eléggé régre nyúlik vissza, nem is untatnék senkit ezzel, legyen elég annyi, hogy sokszor meggyűlt már a bajom velük. Ez esetben viszont sikerült tökéletes megoldást találni a problémára, igaz ez beletelt némi időbe. Lássuk csak.

Ugrás a teljes írásra: Csoda a mobilszolgáltatónál

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook