Beszélgessünk, ismerkedjünk, mindenki írhat...nemtől és kortól függetlenül! (beszélgetős fórum)
Szép napot mindenkinek,
INTERJÚALANYT KERESEK!!
másodéves pszichológia hallgató vagyok, és van most egy olyan órám, hogy a szorongás pszichológiája. Ebben a témában kellene készítenem egy interjút egy 40év fölötti személlyel, akinél nincsen semmi diagnosztizált zavar. Ha esetleg valakinek lenne kedve egy ilyen jellegű beszélgetéshez, és egy két teszt kitöltéséhez, kérem írjon nekem!
Köszönöm a segítséget!
Szia!
Kár érte :(
Szia!
Örülök, hogy jólesett a gyaloglás.
Hogy telt a napod? Hétvégére mit tervezel?
Többiek hova lettek?
Szia!
Most reggel hideg van, de nem fúj a szél. Ismét gyalog jöttem, de nagyon jólesett, élveztem a dolgot:) Már nagyon nem szerettem a buszozást, hisz már 4 hónapja mindig gyalog járok munkába és haza, ami napi szinten egy órát jelent. Nekem büntetés, ha buszra kell szálljak.
Legyen szép napod!
Szia!
Itt is havazott tegnap meg fújt a szél. Ma már nem esik de szél az van.
Sziasztok!
Itt vagyok ismét.
Nálatok milyen az időjárás?
TEgnap itt kemény havazás és hóvihar volt. Egy ideje sajna az időjárás miatt fel kellett hagyjak a gyaloglással:( Már alig várom, hogy ismét beinduljak! Ha nem lenne csúszós út és nagy hideg akkor letennék a buszozásról.
Sportos bicóval járok, nem kimondottan női:)
A hidegben ott telel a tárolóban:)
Én is tavasszal, jó időben veszem ismét elő:)
Szia!
Viszont Neked is!
Szia!
Én akkor szoktam bicóval járni, ha már beáll a jó idő, ilyenkor inkább gyalogolok:)
2 éve volt egy balesetem a bicóval, gyalogos miatt. Én kerülni akartam, ő nem figyelt és elémvágott. Kemény volt!
Biztos, hogy nem kerülnek, nehogy bebeszéld magadnak!:)
Óóóó én már 5 évesen anyukám 28-as bicajával róttam a köröket az utcánkban:)))Úgyhogy biztonságban érzem magam rajta.1 kezemen meg tudom számolni hányszor estem el vele az is gyerekkoromban volt,illetve egyszer elütött 1 motoros,de nem az én hibám volt,rossz volt a fékje és elkapta a hátsó kerekemet.