Banki telefonos ügyfélszolgálatok, gépi hang...stb (beszélgetés)
A banki telefonos ügyfélszolgálatokal mindig csak a baj van...percekig csak halgatod,azt is ami nem is rád tartozik...aztán ha percek múlva mégis emberi hangot hallasz,akkor az csak azt tudja mondani:fáradjon be a legközelebbi bankfiókba...
Így jártam én is kb fél órája...mire az a kedves női hang(hogy rekedne be...)oda irányit a keresett menű pontra,addigra kifizetsz egy vagyont..aztán megtörténik a csoda,emberi hangot hallasz...zene füleimnek,gondoltam...bár örömöm nem sokáig tartott,mert a kedves ügyintéző közölte velem,nem jó a direkt kódom,pedig ők adták,sk a bankfiókba...na mindegy gondoltam,leteszem a telefont,amit kb 10 perce a kezemben tartok és megkeresem azt a másik kártyát a többi tiz közül...ez is megvan,újra tárcsázok...most egy búgó édes mézes mázos pasi közli velem,ez a kód sem jó,ő nem segithet,fáradjak be holnap a bank fiókba...
Az ügyben volt ez az egész,hogy megkaptam a családi pótlékot a gyermekem után,és gondoltam én naiv,hónap eleje lévén,esetleg vásárolok belőle,de nem jutottam a pénzemhez,mert a bank egyszerűen zárolta...csak nem tudom miért?van ugyan náluk egy személyi kölcsönöm,de az majd 24.én esedékes,és a múlt hónap is rendben lezajlott...nem maradt tartozásom...
Ez már a sokadik ilyen dolog,amire nincs válasz,de majd holnap kiváncsi leszek,mert hát ugye mindent meg lehet magyarázni,ezt már Gyurcsány apánk is megmondta...és milyen igaza volt...
További ajánlott fórumok:
- Ti hisztek az egyes ker.csatornák élő telefonos jóslásaiban?
- Hogy lehet kideríteni a telefonos zaklató kilétét?
- Napközben olyan helyen vagyok, ahol nincs térerőm. Ha átmegyek egy másik telefonos szolgáltatóhoz, akkor megoldódik a problémám?
- Call center/telefonos ügyfélszolgálatos munka
- Telefonos ügyfélszolgálaton, hogy lehet emberrel beszélni nem géppel?
- Kikészülök a telefonos ügyfélszolgálatoktól, pedig 8 évig...