Én nem vodás vagyok, de úgy szoktam csinálni, hogy akár minden gombot végignyomogatok, meghallgatom, aztán valamelyik végén azt mondják kapcsolás az ügyintézőhöz. Türelemjáték, de ha egyszer rájössz melyiik menüpontnál jön be, utána könnyeb, Nem kell, hogy csak azt myond amelyik téma érdekel, a jelenkező ügyintéző, majd átkapcsol az illetékeshez.
Sikerült beszélnem a lányommal és azt mondja hogy ő egy jó ideje nem próbálta felhívni az ügyfélszolgáltatot,de végig kellett hallgatni az összes menüt amit az automata felsorol,és a legvégén mondja be hogy ha munkatárssal akarunk beszélni akkor a 0-ás gombot meg kell nyomni.De lehet hogy ezen vmikor változtattak,mert ő tavaly december tájékán hívta őket utoljára. Előfizetésés kártyáról simán el lehet őket érni,én elég sűrűn szoktam őket hívni,de tudom más a helyzet a feltöltőkártyánál.De ez nem csak a Vodára jellemző.próbáld meg így hátha sikerül.
Én előfizetéses vagyok,és ott minden menüben elmondja a legvégén mikor a lehetőségek közül lehet választani,hogy ügyintéző kapcsolása 0-ás gomb.kártyásoknál nem tudom,mert tudom minen szolgáltatónál más menüje van az előfizetéses,és a kártyás telefonos ügyintézésnek.de felhívom a lányomat és megkérdezem hátha tud segíteni mert neki is feltöltőkártyája van.ha sikerült vele beszélnem akkor írok
Egyébként nézz szét a honlapjukon, mert ott is sok mindenre választ tudsz kapni, vagy kérhetsz időpontot, és akkor nem kell olyan sokat várnod./gondolom :)/
Szerintem már sehogy!Legalábbis én is azt tapasztaltam, h csak ezek a "géphangok" válaszolnak.Régen minden menüpont után bemondta, h hányas gomb megnyomásával kapcsolják az ügyintézőt.
Mint a weboldalak többsége az interneten, honlapunk működéséhez és célzott hirdetések megjelenítéséhez mi és hirdetési partnereink is cookie-kat tárolunk az általad használt eszközön. Ahhoz, hogy ezt megtehessük, a hozzájárulásod szükséges. Erről az adatvédelmi tájékoztatónkban részletes információkhoz juthatsz, illetve bizonyos cookie-k használatával kapcsolatban további lehetőségeid vannak.