Babzsák fotel készítés, Szabásmintát keresek!!! (beszélgetés)
Mindenkit megkérek, hogy aki már megcsinálta a babzsákot, küldjön nekem képet az e-mail címemre.
Köszönöm
Akinek küldtem szabásmintát elkészült a remek mű?
Szívesen megnézném ki mit alkotott.
Sziasztok,
Szabásmintákat majd küldök mindenkinek aki küld priviben e-mail címet. Egy kis türelmet kérek, mert most vizsgázok gyógymasszőrnek. :-)
Szövet? mindegy: plüss, szövet, ami tetszik. Én előre kimostam a színeseket, hogy ha később mosni kell, akkor ne fogja össze egymást.
Kell egy külső és egy belső anyag, mindd a kettőt ugyanúggy varrd meg, de a belső legyen 1-2 cm-el kisebb. Egymásba rakod és úgy töltöd meg hungarocellgolyóval.
Mennyibe került? Sok mindentől függ.(szövet, golyó, díszcsík, cérna...stb) Nekem a fekete-sárga babzsák kb. 17eFt-omba került.
Többit priviben.
Sziasztok!!!
Olvastam a legtöbb hozzászólást ebben a témában. Nagyon kezdő vagyok de szívesen kipróbálnám tündérkém számára a babzsák fotel varrását. Milyen anyag vásárlását javasoljátok, bélésnek és külsőnek is. A töltőanyagot hol lehet a legolcsóbban megvásárolni??? Aki készített már kb. mennyibe került így a kész mű?? Esetleg valaki tudna-e szabásmintát küldeni???
Sziasztok!
Én még nagyon új vagyok így nem tudom hogy mi a menet,de én is szeretnék varrni a kisfiamnak egy babzsákfotelt és kellene szabásminta.Ha tudtok segíteni akkor nagyon szépen megköszönöm előre is.
Sziasztok!
Van valami trükk a polisztirol gyöngy betöltéséhez?
Most lettem kész a matraccal és holnap szeretném megtölteni.
Előre is köszönöm.
Szia! Erre a címre én is kérhetnék szabásmintát?
misseve89@citromail.hu
Előre is köszi!
Sziasztok elkészültem az új babzsákkal :-)
Mai nap felrakom a képeim közé.
Ti hogy álltok?
Szia!
Mi most tartunk az anyag keresésnél. :)
Az elhatározás már megérett, csak kevés a varrótudományunk, és még kevesebb sajnos az időnk...
De ha megszületik egyszer, akkor lesz róla fotó is. :)