Az online mobil feltöltést a rendszer nem írta jóvá a számlán (beszélgetés)
2016. jún. 16. 22:43
bankkártyáról levonta, feltöltés nem jött meg, ilyen már volt. Telefon a mobilos ügyfélszolg-nak, majd levélváltások, végül újra fel kellett tölteni, a pénzt meg visszautalják kb 1 hónap múlva
6. barátnő. (válaszként erre: 1. - Kolibri)
2016. jún. 16. 17:45
én is így szoktam feltölteni,de soha nem jártam így,nem ütöttél el egy számot?
5. nemethke (válaszként erre: 4. - Kolibri)
2016. jún. 15. 12:13
Menj be az ügyfélszolgálatra.
4. Kolibri (válaszként erre: 3. - Regin_a)
2016. jún. 15. 09:46
Csak gép válaszol. Nem kapcsol mást, nincs olyan menüpont.
3. Regin_a (válaszként erre: 2. - Kolibri)
2016. jún. 14. 19:55
Minden mobilszolgáltatónak a ügyfélszolgája ingyenes hívás
Hívd fel, vagy a banknak is van emilcíme
2. Kolibri
2016. jún. 14. 16:42
Lehet, hogy béna is vagyok, de olyan számot sem találok, ahol nem csak a gép válaszol...
1. Kolibri
2016. jún. 14. 16:41
Járt már valaki úgy, hogy az online mobil feltöltést a rendszer nem írta jóvá a számlán? Megjött az SMS, de a feltöltés nem.