Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Valaki járt már úgy, hogy előfizetést vettek online a nevére? fórum

Valaki járt már úgy, hogy előfizetést vettek online a nevére? (tudásbázis)


2019. márc. 22. 21:26

Ugyan így jártunk!


Annyi, hogy az adatokkal új regisztrációt hoztak létre, online megvették, átvételi ponton átvették, és kb soha nem derül ki ki volt.


És valóban elég egy autó adás-vételi az adatokhoz.


Javaslom a személyi igazolvány cserét!

22. Bözsi néni (válaszként erre: 20. - Buriek18)
2019. márc. 7. 10:13
Ez jó hír. Legalább nem ért kár benneteket.
21. buriek18 (válaszként erre: 18. - Nyamitörp)
2019. márc. 7. 10:02
1 éves gyerekünk van
2019. márc. 7. 10:01
Szia.igen már elolvastam.a férjem most ment be rendőrségre bevitte az adásvételit.Remélem mihamarabb kiderűl minden.Ugy állunk egyenlőre hogy veszíteni nem vesztettünk semmit.A tag befizetett 90.000ft ot telekomhoz számlánkra mikor megrendelte ezt a 322.000ft értékű telot.A telekom azt mondta nrm kell kifizetnünk az iphone-t.Plusz jóváírják a 90.000-ret a számlánkon.Fedezi pár havi meglévő telszámlánkat
19. Bözsi néni (válaszként erre: 16. - Buriek18)
2019. márc. 7. 09:42

Szia!


Azt hiszem, a Tékozló Homáron olvastam egy teljesen hasonló esetet, eladták az autót, majd a vevők az adásvételi szerződéssel megszerzett adatokat felhasználva drága telefonokat vásároltak online.


Csak arra nem emlékszem, hogy a hozzáférést (jelszó) hogyan szerezték meg.

18. Nyamitörp (válaszként erre: 16. - Buriek18)
2019. márc. 7. 09:13
Első gondolatom nekem is az volt, hogy valamelyik családtag vette a telefont. Nem tudom van-e gyereketek és ha igen, mekkora, de akár még az is lehetett volna, hogy a gyerek vette és valamelyik barátja címére kérte a telefont. De aztán ahogy írtad, hogy több ilyen eset is előfordult, így már elég valószínű, hogy csalás áldozatai lettetek. Remélem, hogy mielőbb kiderül, mi történt.
2019. márc. 6. 22:38
Remélem megoldódik a történet.
2019. márc. 6. 21:33
De.eladtuk mostanába kb 3 hete az autót.És nem.nem a férjem vette valakinek))Még magának se venne ilyen drága telefont ismerem nagyon jol.Járkál össze vissza idegesíti a dolog.
2019. márc. 6. 21:17
Nem lehet, hogy a férjed vette valakinek csak nem mondja el?
14. tsfmvk (válaszként erre: 1. - Buriek18)
2019. márc. 6. 19:44
Nem adtatok el mostanában kocsit, vagy valamit adásvételivel?
2019. márc. 6. 17:22

Így nem jártam, minap kétszer is fizetni akart valaki on-line a bankkártyámmal kb. 30 ezer körül darabonként, de a bank résen volt. Jött az sms a fizetésről, majd a letiltó sms.

A Fortnite játékon vettünk a gyereknek valami játékpontokat korábban. Onnan akartak fizetni a kártyámmal újra.

2019. márc. 6. 17:18
Vigyázzatok az ilyen dolgokkal nagyon
2019. márc. 6. 17:18
Rendben.írok.
10. Bless the child (válaszként erre: 9. - Buriek18)
2019. márc. 6. 17:16
Baccus! Majd légyszi írd meg ide fejleményeket.
2019. márc. 6. 17:15
Beléptem.átnéztem.megnéztem csináltam mindent.Fehéren feketén minden adat férjemé.Gls futárnál már a cím nem ugyanaz de nem adják ki.Rendőrség már nyomoz ez ügyben.Kíváncsian várjuk mi lesz.Nem kell a készüléket kifizetnünk.Telekom is vizsgálódik.Mivel azt mondták sokadikak vsgyunk aki így járt gondoltam valaki ír aki járt hasonló cipőben
8. Bless the child (válaszként erre: 7. - Buriek18)
2019. márc. 6. 17:12
Ha belépsz a rendes webes felületre, nem az alkalmazásba, ott vannak a dokumentumok között a szerződéstől kezdve minden
2019. márc. 6. 17:08
Igen tudom.Kell belépési azonosító és jelszó.Ugyanakkor emailre se jött semmi.Nem értjük else hisszük de megtörtént.Ezért gondoljuk hogy belső emberke
6. Bless the child (válaszként erre: 3. - Buriek18)
2019. márc. 6. 16:52
Sajàt alkalmazásba csak az tud belépni, aki ismeri a felhasználónevet és a jelszót. Ha veszel is valamit, a megadott email címre megy levél. Nem kaptatok emailt?
2019. márc. 6. 16:51
Előfizura vette.Havi törlesztésre nem is akármilyen készüléket
2019. márc. 6. 16:50
Ez előfizetésre lett vásárolva.Értetlenűl állunk a dolog elött.Rendőrség szerint az idén a sokadikak vagyunk aki így járt
2019. márc. 6. 16:49
Először is telekom alkalmazáson vettem észre hogy sok a számlánk.Felhivtuk őket közölték hogy mi febr.27 én online vásároltunk egy készüléket.Tegnapi nap folyamán ki is vitte a futár.Ide nem hozott semmit ugye.Valaki mégis átvette.Abszolút nem értjük ezt hogy intézte el valaki de ez csak valami belső ember lehet a szolgáltatónál.
2. dettbabu (válaszként erre: 1. - Buriek18)
2019. márc. 6. 16:41
Hogy derült ki,hogy az ö nevére vette valaki? Ha neten valaki vesz valamit,akkor ott kell számlaszám amiröl kifizeti. Vagy ez ingyenes telefon volt? Honnan vette? szolgáltatótól?
2019. márc. 6. 15:55
Velünk ez történt.Ma feljelentést tettünk.Egy ophone xr-t vettek fel férjem nevére online.A gls futár kivitte egy megadott címre amit nem közölnek velünk.Gondolom személyi felmutatása nélkül adta át.Valaki volt ilyen vagy ehez hasonló helyzetben?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook