Főoldal » Fórumok » Lélek & Szerelem fórumok » Ügyfeleztem évekig a munkahelyemen. Sikerült teljesen... fórum

Ügyfeleztem évekig a munkahelyemen. Sikerült teljesen... (beszélgetés)


Ez a fórum egy anonim vallomáshoz nyílt.

2023. szept. 14. 21:57
Uhhh, sajnálom.. Na ezért nem lesz soha ilyen munkám. Ügyfelek nuku... Telefonálósosdi nuku..
21. Violet18 (válaszként erre: 18. - 3066f49f9a)
2023. szept. 13. 18:37
Az sosem baj, lehet miből válogatni 🤣🤣
20. Violet18 (válaszként erre: 15. - 9b10f3d7ff)
2023. szept. 13. 18:36
Pontosan. Nem ezt csinálod. Azért mert 1x sikerélményed volt, örülj neki. De mi, akik ott ülünk kapunk hideget meleget, és igenis hidd el, amikor túllép egy határt az ügyfél akkor nincs segítség. Azért vagyunk ott, mert ő nem tud valamit. Segítségért jön, akkor ne arcoskodjon. Én sem teszem ha én megyek ilyen helyre. Empátia? Bizonyos mértékig, nem szociális munkás vagyok, ide ügyet intézni jött, nem fogok lelkisegélyt nyújtani 🤷‍♀️
2023. szept. 13. 12:30

Én megértem az FI-t. Vállalkozásomban több mint 20 éven keresztül ügyfeleket szolgáltam. Kb a fele normális , értelmes problémákkal hozzámforduló elviselhető jól fizető volt. De a másik fele : a 2009-es válság után a fizetési morál teljesen elromlott, az emberek erőszakosabbá , fárasztóbbá váltak, teljesen kimerültem a nap végére, ahogy írta Birebora, szerintem eléggé kiégtem. Végül munkaidő után teljesen emberkerülővé váltam, kapunkról a csengőt leszereltem, telefonom titkos, mindenféle tömegtől nyüzsgéstől irtózóm.

Szinte elképzelhetlennek tartom már azokat az időket, amikor ügyvédkorom elején a szimpatikusabb ügyfelekkel együtt jártunk bulizni, kirándulni szórakozni.

Ez nem panasz volt, egyáltalán nem hiányzik a társaság. Jelen munkám sokkal kevesebb ügyfélkapcsolattal jár, szeretem is. Kb 15 év után sokalltam be.

Lehet hogy egyszer váltok,de soha többet ügyfeleket !

2023. szept. 13. 12:08
Én vendéglátóztam. Szörnyű volt. Mindenki meg akart dugni. 🙁
2023. szept. 13. 11:32
Tény és való nem mindenkinek való ez a munka. Hosszú távon biztos ki lehet égni ebben is.
16. globus (válaszként erre: 12. - Violet18)
2023. szept. 13. 10:25
Nincs ezzel semmi baj. Én is mindig ezt mondom, egyensúly fontos. Ha munkaidőben nyugtalan a légkör, sok problémát megoldasz, pörögsz, természetes, hogy feltöltődésre nyugalmas környezetre vágysz. A monoton munka után jól esik nyüzsögni, tömegbe menni, ez is rendben van.
15. 9b10f3d7ff (válaszként erre: 13. - Violet18)
2023. szept. 13. 10:15

Ez a te véleményed.

A feladatom nagyon nem az ügyfelezés volt, de gyakran hozzám kapcsolta a telefonközpont, nehezen derítettem ki, honnét vették a mellékem, mert sok időt elvett a saját munkámtól.

Amikor kiderült, megkérdeztem, de miért engem????

Az volt a válasz, mert az ügyfelek nagyon elégedettek veled, visszajelezték.

Tudod nálunk mindenféle ember megfordul, olyan is aki a neve helyére x-et tesz, és olyan is aki több diplomával rendelkezik.

Azt kell figyelembe venni, ha ők nem lennének, nekünk nem lenne munkánk, aki ügyfelezik, ő van az ügyfelekért és nem fordítva, sose tévessze ezt senki szem elől.

Ismétlem, nem vagyok ügyfélszolgálati munkatárs, de a véletlen lévén belekóstoltam, és órási sikerélmény, amikor felhívott egy fiatalember és szidott mindenkit, az összes kollégát, a rendszert, velem sem volt tapintatos.

Van egy veleszületett empátiám, tudod akkor rácsaphattam volna a telefont, de éreztem a hangjában az elkeseredett embert, s belegondoltam, akár lehetne a rokonom, vagy netán én, és mit éreznék a helyzetében?

Végighallgattam, visszakérdeztem, adtam neki egy irányt merre kell, hogy elinduljon.

Másnap visszahívott ua. szám, hezitáltam felvegyem-e?

Felvettem, és tudod mit mondott? Azt mondta én mentettem meg az életét, a tegnapi beszélgetésemmel, az útmutatásommal.

Lehet nagyképűnek fog tűnni, de büszke vagyok arra, hogy nem volt a feladatom, ez egy külön szak a főiskolán, egyetemen, de kíváncsiságból nem voltam szakbarbár és amit nem tudtam, másnapra utánanéztem. És jó azokra az "isten áldja meg!"amiért segített mondatokra emlékezni.

Tehát, ha egy ember ügyfélszolgálathoz fordul, az joggal várja el, hogy az ügyében korrekten járjanak el.

14. tumbo2
2023. szept. 13. 09:40
én nem igazán ilyen helyen dolgoztam,de a főnök azt mondta,ha bárki bejön valami problémával,azonnal el kell intézni.egyszer hozott valaki nekem egy doboz csokit,mondtam,van neked három gyereket,azoknak vidd.utána meg csak a nyugdíj-folyósítóval volt dolgom,főleg írásban.
13. Violet18 (válaszként erre: 4. - 9b10f3d7ff)
2023. szept. 13. 09:39
Nincs igazad sztem, amíg nem vagy ott a tűzvonalban, nem ízlelted meg minden szép és rossz oldalát nem tudhatod.
2023. szept. 13. 09:38
Szerintem meg nem azon múlik h megutálja mert nem tudja kezelni, jól kezelni őket. Tényleg néha sírok hogyan tudnak emberek életben maradni. Idióták, gyökerek és ostobák tudnak lenni egyesek, mondom ezt úgy h én szeretek emberekkel dolgozni, szeretem a munkám. De az biztos h munka után a játszótéren jó messze ülök mindenkitől.....
2023. szept. 13. 09:28

Emberekkel bánni az egyik legnehezebb dolog. Jó bánni velük kihívás. Többször győztem meg nagy mellénnyel fölényeskedő, lekezelő stílusban beszélő embereket. Velük szemben legjobb a meggyőző, higgadt beszéd.

Volt olyan, aki megsemmisülten, fülét-farkát behúzva távozott, volt, aki bocsánatot kért, volt, aki sértődötten, pukkancs módon távozott.


Mindegyikről megvolt a véleményem, de nem utáltam őket.

10. Myra
2023. szept. 12. 22:46
Sajnálom hogy így gondolod.
2023. szept. 12. 14:13

Én is "ügyfeleztem", úgy, hogy a fő tevékenységem nem ez volt.


Bosszús sose voltam, inkább az a "pff b+" érzés, hogy nem hiszem el, hogy mindig lehet überelni az előzőt. De lehet :)

2023. szept. 12. 11:30

Erről az a véleményem mindent csak akarni kell, ha nincs más akkor csinálom és igenis jópofat vágok mindenhez, mert ezt várják el tőlem

Amint tudok, váltok bár nem tudom mire mert az emberekkel való kommunikációt úgyse lehet elkerulni.. Egyébként szomorú hogy minden területen ez van hogy utálom az embereket,pofakat vágok, undok vagyok, mert rohadtul unom őket.. Nem tudom hogy neked hogy esik kedves vallomás kiiro ha pl egy boltban az eladó bunkó veled 😉 hidd el nekem sokan vagyunk akik millió pofont kaptunk az élettől és szinte csak csalódtunk az emberekben, mégse utalkozunk, ha nem muszáj

Ha nagyon nem megy akkor válts, mert csak leepited a környezetedben levőket

7. MÁRIA DOBOS (válaszként erre: 4. - 9b10f3d7ff)
2023. szept. 12. 10:38
Topp komment. Leírtad amit én is gondolok.
6. fincsi5 (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
2023. szept. 12. 10:31
Nekem meg az ilyen kérdezőket.
2023. szept. 12. 09:46
Én megértelek, emberekkel foglalkozni hosszútávon a legnehezebb. Válts. A te érdekedben is:)
4. 9b10f3d7ff (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
2023. szept. 12. 08:38

Sajnálom az ügyfeleidet, mert azt jelenti, nem tudtad a helyén kezelni a feladatodat, rossz lehetett ez neked és az ügyfeleidnek is.

A munkahelyemen is dolgoznak ügyfelekkel ua. ügyfélkörrel, egyik vidám derűs, a kisujjából rázza ki a válaszokat, míg más morcos, nyűgös, a sok hülye ügyfél....... Nem neked való volt, előbb kellett volna váltanod. Ezt a munkakört szakmailag, és emberileg is nagyon kell ismerni, szeretni.

3. Biciklis_ (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
2023. szept. 12. 08:35

Mindenki hülye... valakinek.Tudnék példát is mondani,telefonos ügyfélszolgálaton tegnap mit tapasztaltam.


Másik,akinek ez fárasztó váltani kell. Növények nem beszélnek, és akkor kulturáltan fogalmaztam.


Szurkolók,hogy tudj váltani.

2023. szept. 12. 07:57
Teljesen érthető. Egy IT call center is tökéletes az emberek megutálására, pedig ott "válogatottabb" az ügyfélkör mint egy customer service-en.

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook