Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Szavatosság érvényesítésénél kérhetik a cipős dobozt is? fórum

Szavatosság érvényesítésénél kérhetik a cipős dobozt is? (tudásbázis)

16. moncsicsi83 (válaszként erre: 15. - Simple)
2011. dec. 27. 17:02

Hát igen... Vagy kezdő az illető a helyen, vagy lusta, vagy csak nincs benne meg a jószándék... Vagy ő a tulaj és nem akar cserélni...

Na jó, ne legyünk gonoszok.


De tényleg, ha valaki lelkiismeretesen dolgozik, meg nap, mint nap forgatja az árut, pakolja, akkor megtanulja vagy az árakat, vagy a kódokat, mert azok ragadnak ám az agyba...

Én amikor cipőboltban dolgoztam, azért ezer fajta felé húzott a típusok száma. Mégis egy idő után berögződtek, mert annyit kellett keresni. Most ruhaboltban dolgozok, ott is 11 jegyű a termékkód és azért egy X százaléknak fejből tudom a kódját, a többinek meg ha teljesen nem is, de egy részét (női-férfi-gyerek, vagy felső-alsó-kabát, melyik havi, stb) tudom.


Szóval nem hiszem el, hogy nem tudnák a jegyzőkönyvet (ami blokk esetén hibás terméknél kötelező) felvenni és/vagy kicserélni.

15. simple (válaszként erre: 14. - Moncsicsi83)
2011. dec. 27. 16:44
Na igen, én is tudtam az összes ruha kódját fejből, míg ruhaüzletben dolgoztam. Ne már, hogy egy ott dolgozó nem tudja, ha látja a csizmát, hogy az mikor volt kapható, és mennyibe került. Ez csak duma.
2011. dec. 27. 16:07

Akkor ezek szerint 1 termék van csak a blokkon? Rajta van, hogy csizma?


Mert ha egy termék, és még a megnevezés is rajta van, nem tudom mit szaroznak...


Na nálunk ilyenkor volt jó, hogy a kódban benne volt a színe, vagy a márkára utaló számsor, én meg fejből tudtam és így könnyű volt azonosítani. Azért ha valaki foglalkozik a termékekkel a munkahelyén, csak marad valami a kis fejében... :)

2011. dec. 27. 15:32
A többi termékem, nem lábbeli és külön blokkon volt.
12. kmarianna (válaszként erre: 10. - Moncsicsi83)
2011. dec. 27. 15:31
Köszi! Igen a csizmát akarták beazonosítani,Valamennyire megértem az eladókat is hogy ezte kérik. Azt mondta az eladó csaj, hogy nemrég vele fizettette ki a főnöke az egyik cserélt csizmát, mert a vásárló becsapta vele,nem is az volt, ami a blokkon.
11. moncsicsi83 (válaszként erre: 9. - Kmarianna)
2011. dec. 27. 15:26
No igen, ha több terméket vásároltál, akkor azért kérik a dobozt, mert nem tudják, melyik lehet az... Nincs már az üzletben ilyen termék, hogy aszerint azonosítsák? A mai technikával a gépben a termék kódjának -amit vettél- szerepelnie kell a blokhoz rendelve.
2011. dec. 27. 15:24

Szerintem a doboz azonosítás céljából kell nekik. Elméletileg nem vagy köteles megtartani.


Ha doboz nélkül nem tudod érvényesíteni a reklamációt, kérj tőlük olyan papírt, amivel igazolni tudják, hogy a vásárlás időpontjában ez meg volt határozva, hogy így foglalkoznak csak vele. Ha nem tudnak ilyet felmutatni, akkor vásárlók könyve, vagy csak említsd meg a fogyasztóvédelmet. Attól általában megijednek.


Ha a blokkod meg van, kötelesek felvenni a jegyzőkönyvet a hibáról, és fel kell küldeniük vagy kivizsgálásra, vagy cserélniük kell!

2011. dec. 27. 15:23
Írtak is rá valami kódot hogy T o 123 vagy mi,de nem az a gond, hanem hogy az-e a csizma. Szerintük sokan másikat akarnak becserélni nem azt ami a blokkon szerepel. Aznap még 20ezerért vásároltam ott ezen kívül,erről is meg volt a blokk, de nem cserélték ki
2011. dec. 27. 15:20
Hát holnap újra visszamegyek és remélem meg tudunk egyezni vásárlók könyve nélkül is, mert ugy olvastam oda kell beírni ha nem cserélnek
7. simple (válaszként erre: 4. - Kmarianna)
2011. dec. 27. 15:18
A blokkon nincs rajta a termék megnevezése?
2011. dec. 27. 15:17
Nekem is meg szokott lenni a doboz, azért nem variáltam, de ez valamire kellett és biztos felhasználtam csomagküldésre
5. simple (válaszként erre: 1. - Kmarianna)
2011. dec. 27. 15:17
Ha minőségi probléma van, az eredeti csomagolás nélkül is kezelniük kell a panaszt. Tegnap volt a híradóban.
2011. dec. 27. 15:16
Köszi! Én most olvastam, hogy szabályellenes kérni a dobozt.De azt mondták csak erről tudják beazonosítani.
2011. dec. 27. 15:16
Én eléggé szét szoktam járni a cipőket, mindíg a dobozzal együtt vittem vissza.
2011. dec. 27. 15:15
Pont tegnap hallottam, talán a híradóban, nem emlékszem, hogy a doboz nélkül is kötelesek visszavenni a terméket, ha valami probléma van vele.
2011. dec. 27. 15:12
2 hónapos csizma szétment,meg van a blokk írtak is rá valami kódokat, de mikor megmutattam a boltban azt mondták kell a blokkon kívül a doboza is. Mondtam hogy ma megnézem mert lehet meg van, de nem találtam meg. Úgy olvastam nem kérhetik a dobozt. Van valakinek hasonló tapasztalat?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook