Szárítógép garancia (beszélgetés)
Igen kitértem arra is mivel sok esetbe neki kéne Érdeklődni cselekedni hogy eljusson a termék vagy tisztán meg mondani hogy ez és ez van. nem hitegetni az embert ahogyan sokszor teszik! mindennek meg van a menete.
-->Gyengébbek kedvéért nem a eladókat bántatom ezzel! mivel sokszor ők kapják a bántást szidalmat más hülyesége miatt amit le kell nyelniük csak ezt sokan nem lássák be,
Nem tartalak Ostobámnak! Hála vannak olyan emberek akik tesznek érte nem csak Ülnek a segükön mint egyesek.. akik Érthetetlenek mint egyesek Forever.:D te aztán kész csoda vagy jó hogy egy van belőled :D
globus te nagyon Okos vagy mi köze ehez hogy hosszabbodik a garancia vagy sem ?
pont az ilyen emberek miatt tar itt a Világ Bravó.
Téma lezárva! sikeresen be mutatkozott egy -2 ember :) :D
Remélhetőleg a hölgynek sikerült rendezni a szervit!
A boltot hibáztattad korábban. Nem tudom másképp értelmezni. Ha nem erre gondoltál akkor sorry. Nem jött át.
Ostoba emberek vannak. Magamat nem tartom annak. Téged sem buta némbernek tartalak (mert nem ismerlek) ezt elvárom visszafelé is.
Tudom,általánosan fogalmaztál, de rám vetítetted. Nem baj, kiadod a frusztrációd, jól van ez így.
Dehogy tudja!:)
Meg ezek szerint nem is Uri Geller.
A bolt csupán egy közvetítő a gyártó és a vég felhasználó között. Ha biztosít vevőszolgálatot akkor is csak közvetít. Itt a bolt akkor hibázik ha a fogyasztóvédelmi szabályokat kikerüli. Ez esetben nem hibás
Plusz ezek francaise elven működnek és vannak kötelezően tartandó márkák típusok. Igen, a hulladék is, az ár érzékenység miatt. Nyilván vess magadra ha megveszed az ócsó szart.
Anno mikor kérdezték tőlem hogy jó-e a 15 ezer forintos tablet, gondolkodás nélkül mobdtam, hogy nem :D az "akkor minek van?" kérdésre a "mert lenyomták a torkunkon" volt a válasz. És elvitte azt amit nem hozott vissza 3 hónap múlva, hogy tönkrement...
Végül is igen" senki se hibás! ezek szerint ez így van rendjén. akkor az hibás az aki vásárol!
ez akkor így működik de végül is ez mind azoknak a hibája akik ezt hagyják is.
Pl:
volt egy készülék amit x-hónapba leadtam javításra. nem első eset
12.ei nap és 1-hónap elteltével csörög a telefon meg javították a terméket igen csak a számlán ott volt az is hogy 12 adtam le és a szervi csak 2 héttel később kapta meg akkor ki a hibás????
nem bolt és nem a szerviz Tudom :)
Részemről lezártam.
Miért lenne hibás a bolt?
Miután eladnak egy terméket, a boltnak semmi köze nincs hozzá, még csak beállítások témájában sem.
Csomagolásban van a jótállási jegy, mely blokkal együtt érvényes, szerepelnek benne a javítással, garanciával foglalkozó szervizek.
Mért gondolom így?? mert nem egy 2-termékkel jártam így! akkor szerintem Érthető mért ez a véleményem.
Viszont nem értem azt hogy írod legnagyobb márkák is elromolhatnak én szóval nem írtam ilyesmit hogy a Drága és olcsóbb minőségi termék nem tud elromolni.. szóval nem írtam ilyet !!
de úgy veszem észre hogy te nem érted amit írok?? ..
id: fontos hogy a vevőket megtartsa! (Bolt)
ezek szerint még se fontos a bolt számára ha ilyesmiket csinál akkor ki tehet róla ? én ezt hangsúlyoztam!
Nagyon Véded a boltot Nyugodtan védheted a boltot nem zavar!
de véleményem nem változót felé!
és Szerintem a Kérdező is ki van a hócipője a Bolttal! ami jogos.
Nem kötekedés kép írom de ez nem teljesen így van!
idézem bolt nem tehet róla.. ???
Mért is? Nekik fontos hogy a vevőket megtartsa! ha olyan dolgokat hoz be ami nagy eséllyel tönkre megy akkor számoljon arra is hogy lehető legkönnyebben és leggyorsabban tudja cserélni szervizeltetni!
én most jelen esetbe 1-hónapja nem tudja használni a terméket és most újabb 3-hetet jósoltak neki" akkor ki tehet róla? aláírom a szerviz se olyan gyors de ugyan akkor hibás a bolt is!
köszi.
euronics-ban vettünk. a CAndy szervízzel egyeztettünk. remélem 1-2 óra és kiderül,hogy mit ajánlanak
Ismerős érzés hasonlóban jártam én is igazából túl sok mindent nem tehetsz!
mind ezt próbáld meg a Bolt vezetőjével megbeszélni eladókkal nem igazán lehet sokra menni de ezt tapasztaltad is.
azon felül legközelebb járj utána a boltnak milyennek a referenciái? véleményeket kinek mi a tapasztalata a bolttal és maga a termékkel stb..
közel jövőben teheted kerüld el ezt a boltot!!!.
végeredményt írd meg mire jutottál.
További ajánlott fórumok:
- Érdemes szárítógépet venni?Milyet?
- Panellakásban lehet szárítógépet használni?
- A szárítógépbe szárított ruháim büdösek, tudna valaki segíteni?
- Kinek mi a véleménye a szárítógépröl.Érdemes venni vagy nem?
- Érdemes szárítógépet venni? Mennyire szárítja meg a ruhákat?
- Hideg, esős/párás időben Ti hogy oldjátok meg a ruhaszárítást? Szárítógép nincs...