Segítségeteket kérném! Fogyás a célom és kezdő vagyok!:) (beszélgetés)
Sziasztok!
Én is hányszor bele fogtam már a fogyiba... Na jó, csak héromszor eddig, ami hosszabb volt. De mindent feladtam max máwfél hónap után. Némi eredményét mindig láttam, de lusta vagyok lemondani a fini kajákról. Megy a nass. Legutóbb tavasszal fogyiztam, lement 4 kiló, abból most 2 visszajött. Összesen 7 kilót kellene leadnom. 2 hete járok konditerembe, heti 4 alkalom kardio (futás, bicaj, eliptikus).
Mi lenne ha összefognánk és mindenki valami apró tippel segítené a többieket?
:D
nincsen bicom :(
viszont futni, tornazni lehet. :)
En is fogyni szeretnek, de lusta dog vagyok, csokis kekszszel a kezemben...
Viszont hiu is vagyok, ugyhogy eldontottem, hogy csatlakozom hozzatok. :)
2 eve 5-7 kg-t fogytam 2 het alatt az atkins-szel.
Ha erdekelnek a reszletek, szoljatok!
Nekem nagyon bevalt, mert elegge husevo vagyok, es sosem ereztem ugy, hogy lemondok vmirol. Kiveve a koffeint, de a koffeinmentes kave is olyan izu, csak az elso napokban komas voltam.
na nekem ugyanez a bajom! 63kg vagyok, és szeretnék leadni 5-6kg. Már szültem 4 bébit, több nem lesz, szóval jó lenne valahogy formálódni...de úgy érzem, hogy én nem akarok diétázni, vagy valami fogyókúrát csinálni, imádom a jó édességeket, rengeteget eszem is belőle(mondjuk szerintem nagy mázlim, hogy ezek után még 63kg vagyok és a súlyom nem változik bármennyi édességet is eszem..)nem vagyok hajlandó lemondani a finom ételekről és "csorgatni" a nyálam, hogy jaj most ezt pont nem ehetem meg akkor, amikor szeretném, mert épp fogyózom...