Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » SamsungSGHL310... így szerintetek visszakérhetem az árát? fórum

SamsungSGHL310... így szerintetek visszakérhetem az árát? (tudásbázis)


18. caffi
2010. febr. 10. 14:31

Ma történt:

-felhívott a tegnapi boltos srác....bármilyen hihetetlen volt számomra.....érdekelte h mit tudtam intézni előző nap!

Meglepő,de egyben jó érzés volt h ilyen még létezik?!

Nahhh elpanaszoltam neki h mik voltak....

Azt mondta naon sajnál,és érti h mi a problémám,ha neki is munkaeszköz lenne a telója,minimum elvárása az lenne h megbízható,működőképes legyen!

Azt ígérte ma bent lesz az áruház igazgatója,és megkérdezi h mit lehetne tenni....és később vissza hív!........most várok:)

17. caffi
2010. febr. 10. 14:26

Tegnap történt:

- felhívtak az üzletből,és mondták h kész a telom:D.....még jó h rá írattuk a papírra h "NEM KÉRJÜK A JAVÍTÁST".

Persze ki akadtam....mivel ők azt mondták,nem tudnak ezzel mit kezdeni,így elkértem a hivatalos márka szervíz telefon számát!

Nem túl kellemes beszélgetés volt,sajnálnak(:S sokra megyek vele),de nekem kell írni szerintük a Samsungnak,egy levelet és kérvényezni,h írásban adjanak egy engedélyt ami által a szervíz,javíthatatlannak minősíti a telóm!

(nem olyan rég a porszívóval jártunk hasonlóan,elromlott(1x és nem 3x-or),szervíz,ök pecsét h kukás a termék,vissza a bolt,ahol választhattam h pénz vagy másik porszívó kell.....érdekes senki nem akart arra kényszeríteni h levelezzek a porszívom miatt az Elektroluxal:D)

Nahhh szóval felhívtuk a cégünk jogászát(sajna kicsit későn)...És ö szerinte.már oda se kellett vna adnom a telomat,h azt 3x-ra felküldjék javításra!!

Azt tanácsolta,h hozzam el,és legközelebb,majd legyek elővigyázatosabb,mert most kihasználták a jóhiszeműségem!

Pénteken mennék a telómért....de még gondolkodom h előtte a fogyasztó védelemhez fordulok,vagy személyesen vagy telon....

H mit érzek?....Csalódott vagyok,tudom h igazam van,és ide oda löködnek...

16. caffi (válaszként erre: 15. - Russodebby)
2010. jan. 22. 09:56
Ha ott dolgozol/dolgoztál....ak te képben vagy!Milyen esélyem van arra h azt írják a szervízpapírra h nem lehet javítani??Most került be 3x-ra ugyan azzal a kijelző hibával....
15. russodebby (válaszként erre: 14. - Caffi)
2010. jan. 21. 20:57
Sajna tudom milyen az,ha hibás egy széria. Én is az egyik műszaki áruházban dolgoztam(fogok is). Nálunk is volt olyan,hogy az egyik mobil első szériája rossz volt,de a következővel már semmi gond nem volt.
14. caffi (válaszként erre: 13. - Russodebby)
2010. jan. 21. 16:01

Igen!De már többet nem vásárolunk ott.....nem olyan rég futottuk a kis köreinket a pórszívo miatt.....ak a márka szervízben elmondták,h itt ált olyan termékeket forgalmaznak amik nem mentek át a minőségi vizsgán:D

A pórszívónál pl:mondták h a xxx31-es cikszámu mind hibás(mint a miénk)....De ha a xxx30,ast veszükk ak az jó lesz.....hát igy is lett:)Kinézetre tök egyforma a két készülék:P

13. russodebby (válaszként erre: 12. - Caffi)
2010. jan. 21. 15:55
Ez már jó! Műszaki áruházban vettétek?
12. caffi (válaszként erre: 11. - Russodebby)
2010. jan. 21. 14:57

Sziasztok!!

Nahhh be vittük a telót....

Rá írták a papírra h 3x-ra ugyan az a hibája,és nem kérjük a javítást.....azt mondták egy-két hét.....de kapunk egy levásárlási utalványt....és mivel már nincs ilyen telójuk,akár a pénzt is vissza kaphatom.....na kivi leszek h ebböl mi lesz:D

2010. jan. 20. 20:38

Szia!

Ha 3x ugyanazzal a hibával javítják a telót,akkor ki szokták cserélni újra. Márka szervízben is kérhetsz csere telót,csak ezt nem szeretik "reklámozni".

10. caffi (válaszként erre: 9. - Den Haag)
2010. jan. 20. 15:07

Én is így gondolom/reménykedem.....

Próbáltam rákeresni....de erre vonatkozva nem találok semmit:(

9. Den Haag (válaszként erre: 6. - Cb82b220ce)
2010. jan. 20. 14:53
De van valami szabály arra is, hogy ha nem sikerül x-edjére sem kijavítani, kötelesek kicserélni. Rosszul tudom?
8. caffi (válaszként erre: 7. - Cb82b220ce)
2010. jan. 20. 14:49
Hááát meg is fogom.....bosszantó,mikor 5hétig javítják:(
2010. jan. 20. 14:48
De megkérdezni meglehet.
6. cb82b220ce (válaszként erre: 4. - Caffi)
2010. jan. 20. 14:47
A pénzt nem adják vissza,kijavítatják,ha 3 napon belül romlott volna el akkor kötelesek lettek volna hogy vissza adják a pénzt.
5. caffi (válaszként erre: 3. - Den Haag)
2010. jan. 20. 14:47

Múltkor mondtak vmi olyasmit....h 3után...vagy a 3.nál kérhetem az árát,vagy levásárolhatom.....

Most dolgozom,igy csak holnap tom bevinni.....az a baj h a teló is munkaeszközöm....így elég nehéz lesz a mai nap...

4. caffi (válaszként erre: 2. - Cb82b220ce)
2010. jan. 20. 14:44
Deee még garos....
3. Den Haag (válaszként erre: 1. - Caffi)
2010. jan. 20. 14:44
Én 1 év garanciát tudok, vidd el, kérdezd meg!
2. cb82b220ce (válaszként erre: 1. - Caffi)
2010. jan. 20. 14:43
Sajnos már nem.
2010. jan. 20. 14:37

Májusban kaptam....nos nem vagyok elégedett,2hónapig működik,azt 5hétig szervízben van.....(persze nem szolgáltatónál vettem,hanem áruházban....így zéró csere készülék:P)

Most 3x.romlott el....szerintetek vissza kérhetem az árát?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook