SamsungSGHL310... így szerintetek visszakérhetem az árát? (tudásbázis)
Ma történt:
-felhívott a tegnapi boltos srác....bármilyen hihetetlen volt számomra.....érdekelte h mit tudtam intézni előző nap!
Meglepő,de egyben jó érzés volt h ilyen még létezik?!
Nahhh elpanaszoltam neki h mik voltak....
Azt mondta naon sajnál,és érti h mi a problémám,ha neki is munkaeszköz lenne a telója,minimum elvárása az lenne h megbízható,működőképes legyen!
Azt ígérte ma bent lesz az áruház igazgatója,és megkérdezi h mit lehetne tenni....és később vissza hív!........most várok:)
Tegnap történt:
- felhívtak az üzletből,és mondták h kész a telom:D.....még jó h rá írattuk a papírra h "NEM KÉRJÜK A JAVÍTÁST".
Persze ki akadtam....mivel ők azt mondták,nem tudnak ezzel mit kezdeni,így elkértem a hivatalos márka szervíz telefon számát!
Nem túl kellemes beszélgetés volt,sajnálnak(:S sokra megyek vele),de nekem kell írni szerintük a Samsungnak,egy levelet és kérvényezni,h írásban adjanak egy engedélyt ami által a szervíz,javíthatatlannak minősíti a telóm!
(nem olyan rég a porszívóval jártunk hasonlóan,elromlott(1x és nem 3x-or),szervíz,ök pecsét h kukás a termék,vissza a bolt,ahol választhattam h pénz vagy másik porszívó kell.....érdekes senki nem akart arra kényszeríteni h levelezzek a porszívom miatt az Elektroluxal:D)
Nahhh szóval felhívtuk a cégünk jogászát(sajna kicsit későn)...És ö szerinte.már oda se kellett vna adnom a telomat,h azt 3x-ra felküldjék javításra!!
Azt tanácsolta,h hozzam el,és legközelebb,majd legyek elővigyázatosabb,mert most kihasználták a jóhiszeműségem!
Pénteken mennék a telómért....de még gondolkodom h előtte a fogyasztó védelemhez fordulok,vagy személyesen vagy telon....
H mit érzek?....Csalódott vagyok,tudom h igazam van,és ide oda löködnek...
Igen!De már többet nem vásárolunk ott.....nem olyan rég futottuk a kis köreinket a pórszívo miatt.....ak a márka szervízben elmondták,h itt ált olyan termékeket forgalmaznak amik nem mentek át a minőségi vizsgán:D
A pórszívónál pl:mondták h a xxx31-es cikszámu mind hibás(mint a miénk)....De ha a xxx30,ast veszükk ak az jó lesz.....hát igy is lett:)Kinézetre tök egyforma a két készülék:P
Sziasztok!!
Nahhh be vittük a telót....
Rá írták a papírra h 3x-ra ugyan az a hibája,és nem kérjük a javítást.....azt mondták egy-két hét.....de kapunk egy levásárlási utalványt....és mivel már nincs ilyen telójuk,akár a pénzt is vissza kaphatom.....na kivi leszek h ebböl mi lesz:D
Szia!
Ha 3x ugyanazzal a hibával javítják a telót,akkor ki szokták cserélni újra. Márka szervízben is kérhetsz csere telót,csak ezt nem szeretik "reklámozni".
Én is így gondolom/reménykedem.....
Próbáltam rákeresni....de erre vonatkozva nem találok semmit:(
Múltkor mondtak vmi olyasmit....h 3után...vagy a 3.nál kérhetem az árát,vagy levásárolhatom.....
Most dolgozom,igy csak holnap tom bevinni.....az a baj h a teló is munkaeszközöm....így elég nehéz lesz a mai nap...
Májusban kaptam....nos nem vagyok elégedett,2hónapig működik,azt 5hétig szervízben van.....(persze nem szolgáltatónál vettem,hanem áruházban....így zéró csere készülék:P)
Most 3x.romlott el....szerintetek vissza kérhetem az árát?