Nem érdekel és mégis fizetnem kell! (beszélgetés)
Kedves Napfényvirág!
Elnézést, ha tiszteletlen voltam! Csak most néztem meg az Ön által indított fórumokat, és látom, hogy ezzel a gyűjtéssel igen csak a gyengéjére tapintottam.Tudatlanságomat kérem írja fiatalságom számlájára.
"Édes Kis okoskáim."
Gondolom, az ilyen típusú lekezelést is egy hasonló tanfolyamon tanultad.
Tisztelt Hold Viola!
Köszönöm, hogy gyűjtést szervez. Igen szükség van rá, de nem az én mobilszámlám kifizetésére, hanem arra, hogy Önt egy protokoll tanfolyamra beírathassuk, mert a "tudni-illik, hogy mi-illik"-be az is bele tartozik, hogy csendben maradjunk, ha nincs mondanivalónk. A rosszindulatnak pedig - ez a saját véleményem - nem ezen a forumon a helye. Tisztelettel: napfenyvirag
Szerintem nem kor függvénye, hogy kinek mi a nehézkes.
Szerintem többen úgy gondolták itt - azok közül, akik hozzászoltak a fórumhoz -, hogy ha valaki számára egy online közösség tagjának lenni és fórumot indítani nem ütközik nehézségbe, akkor az online ügyintézés sem.
Szerintem abban igazad van, hogy az ember sokszor a fenébe kívánja, hogy nem tud azonnal intézkedni. De szerintem azt egyik szolgáltatónak se róhatja fel senki, hogy nincs folyton annyi szabad ügyfélszolgálatos kezelője, mint ahányan hívják - ahogy pl. anyámnak se rovom fel, ha foglalt a telefonja. Persze tudom, nála nem kell reklámokat hallgatni. De akkor gondoljuk végig: nem kell semmit végighallgatnod, se reklámot, se "zenét", hanem időről időre telefonálsz, és ha foglalt, szétkapcsol. Nos, lehet, hogy ott és akkor nem kell negyed órát hallgatnod a "semmit", de összességében nem biztos, hogy ez a rosszabb megoldás. Mert ha csak simán szétkapcsol, akkor olyan fórumok indulnának, hogy "neked is csak 58. hívásra vette fel a k*cs*g elmű/tigáz/akármi?". És az annyi kapcsolási díj. Az "etikusabb" lenne??
Sajnos, ha valaki ügyet akar intézni, nem fogja tudni költségek nélkül. Semmi nincs ingyen. Az, hogy a módján mennyire bosszantod fel magad, a te döntésed.
Jelen!
Nálam a fakalapács.
Milyen megoldást vártál a fórumtól? Szervezünk tüntetést? Bojkottáljuk az említett szolgáltatókat?
Keresd meg a Fókuszt ezzel a problémával.
Én megértelek, egy csomó dolog van, amit nem lehet online elintézni, személyesen pedig ugyanannyiba, vagy többe kerül eljutni az adott szolgáltatóhoz, az időről nem is beszélve.
A menürendszert nem lehet mindig kikerülni, ráadásul általában szétkapcsol, ha idő előtt kezdem nyomogatni a számokat, vagy a tökéletesen beütött ügyfélkódot hatodszorra fogadja el, aztán volt, hogy többszöri próbálkozás után sem jelentkezett ügyintéző, vagy éppen csak negyedórás várakozás után.
És igenis nem etikus, hogy én fizetek, mert el szeretnék intézni valamit, miközben pedig fogy a pénzem, még reklámmal is frusztrálnak.
Abban igazatok van, hogy tenni ez ellen nem sok mindent lehet, aki telefonon akar intézkedni, az kénytelen ezt elfogadni, és a legtöbb, amkit tehet, hogy előtte alaposan tájékozódik.
Két járható út van:
1, Háborgunk rendületlenül.
2, Kikerüljük a problémát, amin amúgy háborognánk.
3, Ha tényleg kikerülhetetlen a probléma, akkor elfogajuk, hogy épp így jártunk. (Van olyan helyzet, amikor örülönk annak, hogy legalább az ügyfélszolgálat számát tudjuk, arról pedig álmodni sem merünk, hogy a menükódhoz is hozzáférjünk abban a percben. Ilyenkor általában amúgy is feszült az ember, és könnyebben elpattan az agya, ám ezek a szituációlk rendre a saját mulasztásunk által alakulnak ki.)
Ó basszus, nem nézem.
Visszajár a lelke???
Mert Tőlem sem szabulnak az itteniek, arra vehetnek méget. :)
Jaj!
Csak a lelkem élje túl!
Ó jaj!
Lehet, hogy kihalok egyszer innen?
Ajaj!
Jut eszembe!
Miért is kell sorban állni?
Mert mi a baj?
Csalánra pipiltél?
Igazából maga a kérdésfelvetés is értelmetlen: miért fizessen a hívás kezdetétől? Azért, mert az a hívás kezdete.
Az már másik kérdés, hogy nem akar végighallgatni ezt vagy azt. Ezen át lehet léptetni a rendszert sok helyen vagy lehet személyesen ügyintézni vagy lehet online is. Amit lehet telefonon, azt valószinüleg online is. Tegye úgy, 2013-at írunk. Tehát nem leszenvedni kell az életet és panaszkodni, hanem másként cselekedni, ahogy az az igényeinknek megfelel. Ez a felnőttség.
Világosan leírta, hogy mi a gondja: az, hogy miért kell fizetnie a hívás kezdetétől, miért nem onnantól, hogy felveszi neki egy ember a telefont.
Ez pedig nevetséges.
Mindent valóban nem lehet intézni online, de az ügy 99%-át el lehet. Másoknak is megy. Idejét nem tudom, mikor hívtam telefonon utoljára szolgáltatót vagy mikor mentem be személyesen. Nem azért, mert nincsenek elintézendő ügyeim....
További ajánlott fórumok:
- Főiskola, egyetem.. Fizetnem kell vagy nem?
- Nincs semmiféle jövedelmem, akkor is kell fizetnem a TB járulékot? Utoljára tavaly novemberben volt fizetve.
- Ha van egy autóm, és január 4-én eladom, akkor is ki kell fizetnem az éves súlyadót?
- Ha munkahely nélkül magam után fizetném a tb-emet, az mennyi és hol és hogyan kell elintézni, befizetni? Mi kell hozzá?
- Ingyenes lesz az orvosi ellátás vagy fizetnem kell érte, ha lejárt az alanyi jogon járó közgyógy igazolványom?
- Az Apeh hibázott, be is ismerte mégis fizetnem kell(ene). Segítsetetek! Hova fordulhatok?