Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Nem érdekel és mégis fizetnem kell! fórum

Nem érdekel és mégis fizetnem kell! (beszélgetés)

1 2
49. c6973617d3 (válaszként erre: 35. - Bd55e3f068)
2013. febr. 11. 07:06
Van egy 4. lehetőség is, a problémánkkal felkeressük a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságot.
48. c6973617d3 (válaszként erre: 46. - Napfenyvirag)
2013. febr. 10. 14:35

Kedves Napfényvirág!

Elnézést, ha tiszteletlen voltam! Csak most néztem meg az Ön által indított fórumokat, és látom, hogy ezzel a gyűjtéssel igen csak a gyengéjére tapintottam.Tudatlanságomat kérem írja fiatalságom számlájára.

47. bd55e3f068 (válaszként erre: 46. - Napfenyvirag)
2013. febr. 10. 13:20

"Édes Kis okoskáim."

Gondolom, az ilyen típusú lekezelést is egy hasonló tanfolyamon tanultad.

46. napfenyvirag (válaszként erre: 43. - C6973617d3)
2013. febr. 10. 12:06

Tisztelt Hold Viola!


Köszönöm, hogy gyűjtést szervez. Igen szükség van rá, de nem az én mobilszámlám kifizetésére, hanem arra, hogy Önt egy protokoll tanfolyamra beírathassuk, mert a "tudni-illik, hogy mi-illik"-be az is bele tartozik, hogy csendben maradjunk, ha nincs mondanivalónk. A rosszindulatnak pedig - ez a saját véleményem - nem ezen a forumon a helye. Tisztelettel: napfenyvirag

45. szafaripók (válaszként erre: 39. - Napfenyvirag)
2013. febr. 9. 20:48

Szerintem nem kor függvénye, hogy kinek mi a nehézkes.

Szerintem többen úgy gondolták itt - azok közül, akik hozzászoltak a fórumhoz -, hogy ha valaki számára egy online közösség tagjának lenni és fórumot indítani nem ütközik nehézségbe, akkor az online ügyintézés sem.

Szerintem abban igazad van, hogy az ember sokszor a fenébe kívánja, hogy nem tud azonnal intézkedni. De szerintem azt egyik szolgáltatónak se róhatja fel senki, hogy nincs folyton annyi szabad ügyfélszolgálatos kezelője, mint ahányan hívják - ahogy pl. anyámnak se rovom fel, ha foglalt a telefonja. Persze tudom, nála nem kell reklámokat hallgatni. De akkor gondoljuk végig: nem kell semmit végighallgatnod, se reklámot, se "zenét", hanem időről időre telefonálsz, és ha foglalt, szétkapcsol. Nos, lehet, hogy ott és akkor nem kell negyed órát hallgatnod a "semmit", de összességében nem biztos, hogy ez a rosszabb megoldás. Mert ha csak simán szétkapcsol, akkor olyan fórumok indulnának, hogy "neked is csak 58. hívásra vette fel a k*cs*g elmű/tigáz/akármi?". És az annyi kapcsolási díj. Az "etikusabb" lenne??

Sajnos, ha valaki ügyet akar intézni, nem fogja tudni költségek nélkül. Semmi nincs ingyen. Az, hogy a módján mennyire bosszantod fel magad, a te döntésed.

44. 9f98008a3b (válaszként erre: 43. - C6973617d3)
2013. febr. 9. 20:10

Jelen!


Nálam a fakalapács.

43. c6973617d3 (válaszként erre: 41. - Andi6020)
2013. febr. 9. 19:09
Szervezzünk gyűjtést.
42. 26c9a8950c (válaszként erre: 41. - Andi6020)
2013. febr. 9. 17:20
Nem hiszem, hogy megoldást várt, csak kiírta magából ami éppen bántotta, hátha másnak is hasonló problémái vannak.
41. andi6020 (válaszként erre: 39. - Napfenyvirag)
2013. febr. 9. 10:17

Milyen megoldást vártál a fórumtól? Szervezünk tüntetést? Bojkottáljuk az említett szolgáltatókat?


Keresd meg a Fókuszt ezzel a problémával.

2013. febr. 9. 08:40

Én megértelek, egy csomó dolog van, amit nem lehet online elintézni, személyesen pedig ugyanannyiba, vagy többe kerül eljutni az adott szolgáltatóhoz, az időről nem is beszélve.


A menürendszert nem lehet mindig kikerülni, ráadásul általában szétkapcsol, ha idő előtt kezdem nyomogatni a számokat, vagy a tökéletesen beütött ügyfélkódot hatodszorra fogadja el, aztán volt, hogy többszöri próbálkozás után sem jelentkezett ügyintéző, vagy éppen csak negyedórás várakozás után.


És igenis nem etikus, hogy én fizetek, mert el szeretnék intézni valamit, miközben pedig fogy a pénzem, még reklámmal is frusztrálnak.


Abban igazatok van, hogy tenni ez ellen nem sok mindent lehet, aki telefonon akar intézkedni, az kénytelen ezt elfogadni, és a legtöbb, amkit tehet, hogy előtte alaposan tájékozódik.

2013. febr. 9. 08:16
Édes Kis okoskáim. Te fiatalok vagytok, s nektek sok olyan természetes, ami például nekem nehézkes. Azt viszont tudom, hogy érdeklődésnél nem használható a zöld szám, és a vezetékes hivás is kb. annyi, mint a mobilos. S köztetek hány lakásban van vonalas telefon? A probléma felvetése volt a kérdés, s nem a kioktatás, hanem a feleslegesen legombolt forintok. Köszönöm a jóindulatokat.
38. 26c9a8950c (válaszként erre: 37. - Bd55e3f068)
2013. febr. 8. 23:49
Ez így van! Csak annyit akartam írni, hogy átérzem a fórumindító problémáját.
37. bd55e3f068 (válaszként erre: 36. - 26c9a8950c)
2013. febr. 8. 22:39
Nem kell szeretned. A vérnyomásod meg addig tolod, amíg jól esik :o)
36. 26c9a8950c (válaszként erre: 35. - Bd55e3f068)
2013. febr. 8. 22:33
Elfogadom, hogy ez van, de attól még nem kell szeretnem.
35. bd55e3f068 (válaszként erre: 34. - 26c9a8950c)
2013. febr. 8. 19:58

Két járható út van:

1, Háborgunk rendületlenül.

2, Kikerüljük a problémát, amin amúgy háborognánk.

3, Ha tényleg kikerülhetetlen a probléma, akkor elfogajuk, hogy épp így jártunk. (Van olyan helyzet, amikor örülönk annak, hogy legalább az ügyfélszolgálat számát tudjuk, arról pedig álmodni sem merünk, hogy a menükódhoz is hozzáférjünk abban a percben. Ilyenkor általában amúgy is feszült az ember, és könnyebben elpattan az agya, ám ezek a szituációlk rendre a saját mulasztásunk által alakulnak ki.)

2013. febr. 8. 19:51
Én megértem a fórumindító problémáját. Én ugyan vonalasról szoktam intézni, hogyha nagyon muszáj, de engem is felháborít, hogy rámzúdítják a legújabb akciójukat!
33. 26c9a8950c (válaszként erre: 17. - Szafaripók)
2013. febr. 8. 19:48
Lehet, hogy nálatok nem gond, nálunk ezt nem lehet!
32. c6973617d3 (válaszként erre: 16. - A78c2ff918)
2013. febr. 8. 14:37
Köszi, neked is hasonló jókat kívánok! :D
31. 9f98008a3b (válaszként erre: 30. - Andi6020)
2013. febr. 8. 14:13

Ó basszus, nem nézem.

Visszajár a lelke???


Mert Tőlem sem szabulnak az itteniek, arra vehetnek méget. :)

30. andi6020 (válaszként erre: 29. - 9f98008a3b)
2013. febr. 8. 14:12
Majd úgy jársz, mint Berényi Andris :DDDDDDD
29. 9f98008a3b (válaszként erre: 28. - Bd55e3f068)
2013. febr. 8. 13:52

Jaj!

Csak a lelkem élje túl!

28. bd55e3f068 (válaszként erre: 27. - 9f98008a3b)
2013. febr. 8. 13:47
Előbb vagy utóbb mindenhonnan kihalsz.
27. 9f98008a3b (válaszként erre: 26. - Bd55e3f068)
2013. febr. 8. 13:42

Ó jaj!


Lehet, hogy kihalok egyszer innen?


Ajaj!

26. bd55e3f068 (válaszként erre: 25. - 9f98008a3b)
2013. febr. 8. 13:41
Mert mindenki helipoter, csak te nem. (T.i. mások sorban repülnek.)
25. 9f98008a3b (válaszként erre: 18. - Bd55e3f068)
2013. febr. 8. 13:27

Jut eszembe!

Miért is kell sorban állni?

24. 9f98008a3b (válaszként erre: 12. - A78c2ff918)
2013. febr. 8. 13:25

Mert mi a baj?


Csalánra pipiltél?

23. andi6020 (válaszként erre: 16. - A78c2ff918)
2013. febr. 8. 13:21
No igen. Mindenki hülye, csak te vagy helikopter. Valóban.
22. G.Garbo (válaszként erre: 16. - A78c2ff918)
2013. febr. 8. 13:16
Hm...tehát mindenki szembe megy azon a fránya autópályán. Hihetetlen :DD
2013. febr. 8. 13:14

Igazából maga a kérdésfelvetés is értelmetlen: miért fizessen a hívás kezdetétől? Azért, mert az a hívás kezdete.


Az már másik kérdés, hogy nem akar végighallgatni ezt vagy azt. Ezen át lehet léptetni a rendszert sok helyen vagy lehet személyesen ügyintézni vagy lehet online is. Amit lehet telefonon, azt valószinüleg online is. Tegye úgy, 2013-at írunk. Tehát nem leszenvedni kell az életet és panaszkodni, hanem másként cselekedni, ahogy az az igényeinknek megfelel. Ez a felnőttség.

20. G.Garbo (válaszként erre: 16. - A78c2ff918)
2013. febr. 8. 13:08

Világosan leírta, hogy mi a gondja: az, hogy miért kell fizetnie a hívás kezdetétől, miért nem onnantól, hogy felveszi neki egy ember a telefont.

Ez pedig nevetséges.


Mindent valóban nem lehet intézni online, de az ügy 99%-át el lehet. Másoknak is megy. Idejét nem tudom, mikor hívtam telefonon utoljára szolgáltatót vagy mikor mentem be személyesen. Nem azért, mert nincsenek elintézendő ügyeim....

1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook