Mit lehet tenni ha a teszvesz-en vásárolt árut nem szeretné visszavenni az eladó? (tudásbázis kérdés)
Hát, nem tudom, mi lesz a csomaggal, ha senki se veszi át...
Talán érdemes lett volna/lenne még a TeszVesz fórumába is írnod, hátha kapsz pár tanácsot, hiszen oda sok rutinos vevő-eladó jár.
Szia!
Igen sajnos így utólag beláttam,hogy hiba volt visszaküldeni ,mmevel nem fogadta el és így visszaküldték nekem ismét 115ft-ért....amit most nem vettem át...ott van a postán és ma lejár az 5 nap amíg tartja a posta és utána nem tudom mi lesz vele....vegyem át vagy vissza megy megint a feladónak éső se veszi át megint akkor csak halmozódik a postaköltség és mi lehet a vége?kinek kellesz kifeztni?köszönöm a válaszokat előre is
Szia!
Írták neked, hogy a TeszVesz majd törli a bosszúnegatívot. Ez nem így van, mert nem törlik. (Mivel általában az az álláspontjuk, hogy nem látnak bele az adásvételekbe, nem tudják eldönteni, hogy kinek van igaza.) Maximum megválaszolhatod a negatívot, vagyis megjegyzésként hozzáfűzöd, hogy szerinted mi volt a helyzet.
Első körben, amikor megkaptad a kabátot, és nem felelt meg az elvárásodnak (illetve annak, amit állított róla az eladó), előbb le kellett volna levelezni vele a dolgot. Ha neked semmiképp nem kell így a kabát, akkor kérned kellett volna, hogy utalja vissza a vételárat, és a dupla postaköltséget, és csak AZUTÁN postázni neki vissza a kabátot. Hiszen te is előre utaltál neki, tehát visszafelé is így kell működnie. Ha a levelezésben ebbe nem akar belemenni, akkor lehet kilátásba helyezni, hogy jelented a TeszVesznek a megtévesztést (amennyiben egyértelmű, hogy nem azt kaptad, ami a terméklapon volt - nem árt lefotózni is, ha va van pl. cimke a termékben az anyagösszetételről). Ha bizonyítani tudod a TeszVesz felé ezt, és a levelezésetekkel, hogy nem hajlandó megegyezni, akkor felfüggeszthetik. Ha erre se reagál, akkor sajnos nem sok mindent tehetsz.
Ez a legrosszabb megoldás, amit csináltál, hogy negát adsz, és visszaküldöd a kabátot előre, mert így magadnak csináltál költséget.
Remélem, azért sikerül valahogy dűlőre jutni.
Először írd meg neki kultúrált hangnemben, hogy ha nem fizeti vissza/veszi át terméket (azaz amit szeretnél), akkor jelented a Kapcsolatfelvételen a történteket és Negatívan értékeled.
Levelezz le vele mindent előbb, mert amikor a Teszvesz felé fordulsz, alá kell tudnod támasztani a történetet.
Értékelésnél negatívot adsz neki és leírod mi történt - erre ő "bosszúnegatívot" adhat, ami ha nem jogos a Teszvesz törli - de szintén jelezni kell a Kapcsolatfelvételen.
A termékleírásban sehol nem tűntette fel, hogy műszőrme, ugye? A képen sem látszott, igaz?
Ahogy írta az előttem szóló, simán megtévesztett..
További ajánlott fórumok:
- Mit lehet kezdeni a megunt könyvekkel? Rengeteg örökölt, illetve vásárolt könyvem van, és sok helyet foglalnak el.
- Hogyan lehet visszavenni a 2 éves gyermek alvásából?
- Nagyim megvásárolt valamit, szeretné visszacsinálni. Ennek mi lehet a módja?
- Jyskben vásárolt matrac lehet, hogy kicsi?
- GYES alatt vissza szeretnék menni dolgozni, de nem akarnak visszavenni. A cég lehet nemsokára megszűnik. Mit lehet tenni ilyenkor?
- Mit lehet tenni az ellen, aki 5. 000 ft-al vert át TeszVesz-en?