Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Miért drágult a mobil előfizetésem? fórum

Miért drágult a mobil előfizetésem? (tudásbázis)


14. Napsugár8 (válaszként erre: 13. - Loretta16)
2022. máj. 8. 08:13

Akkor most már megnyugodtál.

Nem garasoskodás, mert nem árt tudni, hogy mi okozta, sok kicsi is sokra tud emelkedni.

2022. máj. 8. 08:10
Többet beszéltem 20-as és 70-es számokkal, mint ami a keretbe belefér. Köszönöm mindenkinek! Nem garasoskodni akartam, csak kíváncsi voltam, mivel nem volt még ilyen. :)
12. Amaunet (válaszként erre: 1. - Loretta16)
2022. máj. 7. 12:55

A szolgáltatód.

A fórumozók csak találgathatnak.

11. Napsugár8 (válaszként erre: 1. - Loretta16)
2022. máj. 7. 10:19
Vagy többet beszéltél, mint ami belefér (szerződés szerint) az előfizetésbe, vagy valami emelt díjas számot hívtál. Esetleg a menekültek részére hívtál adomány vonalat... biztosan volt oka. Persze jobb utána járni.
10. bozsu55 (válaszként erre: 1. - Loretta16)
2022. máj. 7. 10:04

A szerződés apróbetűs részében tuti ott találod a választ.


Lehet egy évig olcsóbban kaptad,utána más összeg a havi díjad.

Hívd fel őket.

9. Alessandro (válaszként erre: 1. - Loretta16)
2022. máj. 7. 08:56
A szerződéses feltételeket néha megváltoztatják, amiről előtte 1-2 hónappal SMS-t küldenek. Lehet, hogy emelték a havi előfizetési díjat. Ha nem reagálsz semmit az előzetesen küldött SMS-re, akkor úgy veszik, hogy elfogadtad. Ezért is érdemes őket felhívni, ami ingyenes.
2022. máj. 7. 08:51
Köszönöm! Felhívom az ügyfélszolgálatot.
2022. máj. 7. 08:49
6. andi6020 (válaszként erre: 5. - Loretta16)
2022. máj. 7. 08:48

Miért nem hívod fel őket?

Számládat megnézted? Azon szerepel, hogy mi mennyi miért.

5. Loretta16 (válaszként erre: 4. - Andi6020)
2022. máj. 7. 08:46
Még pont egy évem van vissza a hűségidőből. A Telek..nál vagyok.
2022. máj. 7. 08:39

Amúgy melyik szolgáltatónál vagy?

Nem lehet, hogy lejárt a hűségidőd, és ezért felnyomták a havidíjat? Engem a Voda állandóan ezzel fenyeget szóban, annak ellenére, hogy emailben azt írják, hogy emiatt nem emelnek.

3. michelle.r (válaszként erre: 1. - Loretta16)
2022. máj. 7. 08:37

A 2. hsz-ben a megoldás.

De egyébként valószínűleg vettél valamit, parkoltál, stb. De még csak se kell hívnod őket, elég ha megnézed a számlát. Ha tévedés, jóváírják.

2. andi6020 (válaszként erre: 1. - Loretta16)
2022. máj. 7. 08:34
Mi lenne, ha felhívnád az ügyfélszolgálatot?
2022. máj. 7. 08:32
Múlt hónapban 600 Ft-tal több volt a telefonszámlám (előfizetéses vagyok), és ebben a hónapban is ugyanígy. Semmi értesítést nem kaptam, hogy emelés volt, minden hónapban időben utalom a havidíjat. Tud erről valaki valamilyen infót?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook