Ilyenkor mi a teendő? Kihez fordulhatok? (beszélgetés)
Tizeneve igenyeltem naluk egy kartyat szemelyesen, hetek mulva se kartya, se ertesites, bementem. A kedves ugyintezo kozolte, hogy elutasitottak a kerest, es huzogatta a vallat, hogy miert, es el akart kuldeni, mert o azt honnan tudja miert. 10 percig kattintgatott, bar nem tudom, hogy mit, talan paszianszozott, es azt mondta, o ezt nem tudja, sajnalja, a viszont latasra.
Jott a kollega, o sem tudta, jott a harmadik, az megfejtette. Az az ugyintezo hibazott, akinel igenyeltem a kartyat. En akkor felvettem a penzem, es zartam a szamlat.
Ugy latszik, azota sem fejlodtek.
Ez igy van.
Ettöl függetlenül a pda-ból ki Kell vezetnie, tehát látszódnia kell a rendszerben.
Az, hogy levélszekrényes vagy értesitös a dolgon nem változtat.
Nem tudtam. Tegnap ment ki férjem szüleimhez előtte megállt a háznál, kivitte a gyerekeket amíg intézte a dolgokat, megnézte a ládát ahogy írtam - és akkor találta meg a levelet
Abban állt hogy nov 18ig kellett volna reagálni.
Szüleimnél meg már a másik értesítő, hogy lezárva az ügy mert nem reagáltam.
Novemberben minden héten ott voltunk a háznál. Mivel a falusi csok miatt árajánlatot kellett beadni amit nem 1 embertől /cégtől kértünk, az értékbecsőnek is ki kellett jönnie ect. Tehát ha az a levél ott is lett volna időben akkor azt megkellett volna kapnom.
És ez miatt írtam azt, hogy nem a bankra gondolok elsősorban, hogy nem küldte ki időben.
Otp 😅
Mondom az elmúlt 1.5 hóbapban.. Nem bocs rosszul írtam mert szeptemberben pont a szülinapomon kezdtünk bele az egészbe, intéztük a babavárót, majd a falus csokot, ami ezen a héten dől el megkapjuk e felújításra (ha minden jó és nincs újabb nyomtatvány, vagy nem kell valamit javítani)
Nem tudom elmondani hányszor fordultunk. Hol nem volt internet, hol nem lehetett Bp-vel konferencia hívást intézni, hol nem tudtak ezt avgy azt rendesen megcsinálni.. Az internet értesítés is köztük van..
Sőt. Most a falusi csoknál jó párszor küldték vissza javításra, holott azt a banki ügyintézőnk töltötte - ő is "puskával" volt amit úgy küldtek vissza, hogy 2x kellett javítani és végül kiderült még is csak az volt a jó ami elsőre volt bejelölve. 🤷♀️ Vagy volt ami lemaradt nyomtatvány. De nem is feltüntetve, hogy kell. A tb igazolást 2x kellett kikérnünk mert időközben lejárt.
Az egészségpénztárt se tudták elsőre megcsinálni. Mert az is giccer volt, hogy a babavárónál az én tb volt kikérve, de férjem nevére lett elsődlegesen az egész. Ő az elsődleges adós én az adóstárs. De így meg nem lehetett az én nevemre az egészségpénztári kártya. Szóval ha engem kérdezel így is káosz az egész. 🤦♀️
A lényeg, hogy nem kőkori mód intézem vagy intézném ezeket, de nem én tehetek róla, hogy még mindig nem működik az online értesítés 🤷♀️
Szerintem amugy hivatkozva arra, hogy a nyomtatvanyt nem kaptad meg, ujra tudod intitani az eljarast.
Ez amugy milyen Bivalybasznadalso Takarekszovetkezet, hogy egy nyomtatvany is papiron kuldenek ki?
Nem 8 fele kellene, hanem egy cimre, ahol tenylegesen laksz/megkapod a levelet.
A posta hibazott, igaz, de tudtad is, hogy trehany nemelyik postas. Nem ertem, miert nem valtoztatod meg az ertesitesi cimet telefonon, ha mar a kokorszaki modon intezed a banki igyeid nem online. Ezzel csak magadnak okozol bosszusagot. Hiaba van igazad, ha 3 plusz kort kell futni.
Nekem volt amiért be kellett mennem a postára. Akkor most, hogy is van ez?
Egyébként én is többször tapasztaltam, hogy itthon voltam és a postás nem csengetett be csak bedobta az értesítőt én meg mehettem sorban állni. Nem kicsit voltam dühös. Az ikszedik esetnél jeleztem.
Én nem értem, hogy többen miért a FI-t támadjátok?
Nyilván ha valaki tudja, hogy elesik akkor leül.
Szerintem igenis a posta hibázott, vállalja el (ez a legkevesebb)és kártalanítson. Emberek vannak ott is, és aki dolgozik az hibázik. Ilyen van és még lesz is.
Nekem úgy jön le, hogy a FI minden szükséges lépést megtett annak érdekében, hogy zökkenőmentesen menjenek a dolgai.
Kedves FI!
Szerintem írd le a panaszod és juttasd el a megfelelő helyekre ha kell a fiók, bank vezetőkhöz, minőségügyre, mindenhová. Csatolj mindent amit csak az üggyel kapcsolatban tudsz.
És nyugi, jó egészséget neked és a babának:)
Én ezt értem. De most intéztük a babavárót. Most várjuk a falusi csokot, hogy eldöljön. Ahol most lakunk ideiglenes. Nem szeretnék semmit ide kérni még levelezési cím alatt sem.
Tudod nem kirúgatni szeretnék valakit. Csak azt, hogy ez alatt a 3 rohadt év alatt amit bakiztak már, és nem a nagy posta a hibás hanem ott helyben a faluban a kis kirendeltség.. Onna felálljon valamelyik és azt mondja igen én csesztem el, elnézést kérek. Máskor jobban oda figyelek. Ennyi.
Amikor már nem először forsul elő. Amikor nem először mész be és kéred, még én kérem szépen illedelmesen és 💩-nak rá.. Hát bocs. Egy idő után nekem is elfogy a türelmem és elszakad a cérna.
Ha a bankba felviszik a számlavezetőbe a levelezési címet, akkor az nem fog elkeveredni és minden levél az általad megadottra fog érkezni addig, amíg nem adsz meg másikat.
Sokkal biztonságosabb ilyen helyeken egy címet leadni, mint a postán az átirányítással bajlódni.
Miért keveredne el a leveled, ha megadnál egy levelezési címet?
Ezért irtam, hogy a központi ügyfélszolgálatnak irj.
Ne a kézbesitö hivatalnak.
De elötte a bankot informáld le a küldemény pontossága miatt.
Ujabb kérdés merült fel bennem...
Honnan tudod, hogy kiküldte a levelet a bank?
Azt irod nem volt a postaládában...akkor gyanitom a bank egy közönséges (nem lenyomozható) küldemébyként adhatta fel, ha feladta...
Mondani bármit lehet.
Ha regisztrált volt a küldemény annak nyoma Kell, hogy legyen, ha értesitöt nem kaptàl a postaládába akkor a banknak tudnia Kell, hogy milyen azonositóval adta azt fel Neked.
Ezt kérd el tölük.
Mivel a kézbesitök már pda-val (gps-es) jàrnak mindenhol pontosan meg lehet nézni, hogy a regisztrált küldeményröl hol, mikor nyomtatta az értesitöt.
A panaszodban ird le a küldemény azonositóját is, mert sokat segit abban, hogy kiderüljön, hogy Az igénybe vett szolgáltatás (jelen esetben utánküldés) teljesült e.
Jómagam is postai alkalmazott vagyok, napi szinten tapasztalom, hogy x szolgáltató mutogat a postára, hogy elkeverte, lesz@rta a küldemény kézbesülését...aztán a hivatalos panasz lebonyolitása közben kiderül, hogy a kedves szolgàltató fel sem adta a nagyon várt vagy nagyon fontos küldeményt.
Szeretem a szakmám...ezért szeretnék segiteni és remélem tudtam is.
Hivatalos panaszt nyujts be az ügyfélszolgálatnak a koràbban leirt dokumentumok csatolása mellett.
Igen. Az eredeti oldalon ahonnan rendeltem. A megrendelésem azóta is feldolgozás alatt fut. Valamint az új honlapon is.
A center Wiesbadenben volt, ami bezárt majd Frankfurtban nyílt újra, de új név és honlap alatt. Az eredeti oldalt viszont folyamat feldobja a google, működik, tehátsz ugyan úgy tudsz regisztrálni. Rendelni, ezt viszont csak úgy ha kártyával előre fizetsz, nincs utánvét.
Nem kaptam választ egyik oldalról sem.
Csokra vettük a házat 3 éve. Ezért nem tudunk máshova még ideiglenesen sem bejelentkezni.
1 hete vagyok kórházban a 2 ovis meg beteg.. Már másodjára kerültem kórházba veszélyeztetett terhesként, csak most szülésig már.
Eddig is mindent férjem intézett. A nyomtatványt pedig nov 18ig kellett volna vissza küldenem. A vicc pluszban az, hogy minden alkalommal mikor megyünk látogatóba illetve a levelekért szüleimhez leellenőrízzük a postaládánkat.
Nem hiába. Nem csak az fordult elő, hogy oda érkeztek a számlák, vagy az értesítő,hogy érkezett ajánlott levél, de olyan is, hogy napokig ültek a leveleken,ez akkor derült ki mikor bementem a postára a levél után érdeklődni.. Akkor derült ki, hogy már napok óta nem lett kikézbesítve. Most is ugyan ez lehetett, elkeverték, mert nem volt az azt megelőző héten a ládában a levél.
Ennyi felkérés, szépen kérés után nem hiszem, hogy nekem /nekünk kellene még bológatnom a postán. Meg elnézést kérni, meghunyászkodni, hogy jaj problémás vagyok elnézést, ugyan tessék már oda figyelni jobban. Hát a f@szt.
Az eladó felé jelezted a problémát?
Próbáltad felkutatni őket?
Ha te mondod, akkor tuti úgy van. Én meg 25 év bank meló után semmit nem tudok;)
Azért roppant kíváncsi lennék rá, hogy a helyi bankvezető tudja e, hogy mire bólint rá. Mert valószínű, hogy nem tudja, hogy az ilyen ígéretei miatt a bank kártalanítja az ügyfelet és nem visszaszerzi az ügyfél pénzét...
Na de mindegy is, hiszen nem is az a lényeg, hogy az feleljen valamiért, aki tulajdonképpen előidézte...
Egyébként jobbulást!
Ha csokot veszel fel, akkor gondolom van férjed is, így végképp nem értem, hogy miért neked kellene intézkedned a kórházból és miért nem ő csinálja...
Nem kell bejelentkezned ahhoz, hogy a bank egy megadott levelezési címre küldjön valamit!
Tehát, igen is add meg azt a címet, ahol tutira megkapod a küldeményeket!
Nem 8 felé kell küldeni, hanem egy, ha jól gondolom. Egy helyen tartózkodsz, ugye? Akkor oda kell kérni! És ne a postára számíts. A te érdeked.
Egyébként azt sem tudom elképzelni, hogy a bank azt mondja, hogy ha most nem lépsz, akkor soha többet nem teheted...
További ajánlott fórumok:
- Mi a teendő ilyenkor?
- Összetörtem a higanyos lázmérőt! Mi ilyenkor a teendő?
- Kihez fordulhatnék ilyen gonddal?
- Ha nem tudsz egyedül talpra állni, és nincs pénzed pszichológusra, akkor kihez fordulhatsz?
- 1, 5 éves kisfiamnak nagyon sárga a foga, mi a teendő ilyenkor?
- A kislányom most ment első osztályba. 21 fős az osztálylétszám és az első nap padtárs nélkül maradt. Mi a teendő ilyenkor, mivel biztassam