Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Hol lehet panaszt tenni egy buszsofőr gátlástalan üzérkedései ellen? fórum

Hol lehet panaszt tenni egy buszsofőr gátlástalan üzérkedései ellen? (tudásbázis)

1 2
2011. máj. 26. 22:42
Bunkó, barom, tapló, böszme, hőbörög, köcsög, sofőr; szép stílusos kifejezések.
44. f859f446df (válaszként erre: 42. - 36c180a028)
2011. máj. 26. 13:11
Hagyd, ne pazarold arra az idődet, hogy egy ostobával szóba állsz! Neki az illem az, hogy miként lopjunk-csaljunk-hazudjunk. És még jutalmat is osztana ezért mindenkinek. Gondolom, ha ő egy vakot átksírne az úton, azért is kérne pénzt, mert szívességet tett. :)))
43. *virág (válaszként erre: 42. - 36c180a028)
2011. máj. 26. 13:07
Áááá! Megjött a barátnő is! :D
42. 36c180a028 (válaszként erre: 41. - *virág)
2011. máj. 26. 13:05
Ritka nagy seggfej vagy hallod, és még te oktatsz másokat illemre? Röhejes. A szívesség az, hogy átvesz egy borítékot, utána meg követel érte egy összeget? Milyen szótárat használsz te? :D
41. *virág (válaszként erre: 39. - F859f446df)
2011. máj. 26. 13:03

Ha lenne egy kis gógyid - mint ahogy nincs -, rájöhetnél, hogy ez neki nem a munkaköri kötelessége, vagyis SZÍVESSÉGET tett. Mégis feljelented.

Már ebből a néhány mondatodból is kiderült, hogy fogalmad sincs az élet alapvető dolgairól, az illemről, az együttélés szabályairól, semmiről! Tudásod egy nagy nulla, csak vádaskodsz, és a füledbe ismerősen csengő szavakkal vagdalódzol, amiknek még az értelmét sem ismered!

További szép napot!

40. 36c180a028 (válaszként erre: 35. - *virág)
2011. máj. 26. 13:01
Hogy te mekkora egy köcsög vagy! Na, de miért is csodálkozunk azon, hogy itt tart a világ, amikor hemzsegnek a hozzád hasonló pofátlan, gátlástalan parasztok.
39. f859f446df (válaszként erre: 36. - *virág)
2011. máj. 26. 12:58
Te beteg vagy, vagy ti bunkók ennyire összetartotok? :) Na szevasz, utazz csak vele, éljenek a barmok. :) Tudod, ha normálisan közli, hogy ez 500 Ft, akkor is megdöbbentem volna, de kifizettem volna, de így höbörögve, követelőzve, fenyegetőzve, juszt sem. Nem kommunikálok veled, úgyhogy ne írogass feleslegessen. :)
38. *virág (válaszként erre: 37. - F859f446df)
2011. máj. 26. 12:56

Én igen!

De te nem!

37. f859f446df (válaszként erre: 35. - *virág)
2011. máj. 26. 12:55
Te normális vagy??? Költöi kérdés volt...
2011. máj. 26. 12:54
Ahogy alább írta valaki, egyértelmű, hogy neked személy szerint ellenszenves ez a sofőr. Csak a bosszú és a nagyfokú tudatlanság ordít minden szavadból!
35. *virág (válaszként erre: 34. - F859f446df)
2011. máj. 26. 12:53

Meg kell mondjam, hogy neked annyi eszed sincs, mint a hintalónak!

Miért gátlástalan üzérkedés az, hogy "szívességből" elvisz egy borítékot neked?

Örülj, hogy egy "ilyen" emberrel egyáltalán szóbaállt, és szívességet tett neked!


Annyit sikerül elérned, hogy ezután nem lehet majd őket egyetlen normális embernek sem megkérnie, hogy segítségünkre legyen!


Különben miért nem a postán intézed az ilyen ügyeidet, vagy ha annyira sürgős, akkor ott van a futárszolgálat?

2011. máj. 26. 12:37
Válaszoltak a Volántól e-mailben, hogy megkezdték a panaszom kivizsgálását, és 30 napon belül értesítenek. Kíváncsi leszek...
2011. máj. 26. 09:47

Írtam egy e-mailt a vezérigazgatónak, hogy nem ártana megválogatnia, hogy kikkel dolgoznak együtt...

Amúgy, ha normálisan közölte volna, hogy 500 Ft, akkor megdöbbentem volna, de kifizettem volna - levonva a tanúlságot. De így, hogy ilyen bőszme, kövezetőző, fenyegető stílusban tette, már juszt sem.

2011. máj. 26. 07:41
de mindig kommunikálnak egymással a sofőrök és tudják mikor hol van ellenőr
2011. máj. 26. 07:41
és sajnos volt olyan, hogy csak utólag vettem észre, hogy BECSAPOTT
2011. máj. 26. 07:40
JEGYET ADJON
2011. máj. 26. 07:40
nekem is a múltkor szólnom kellett, hogy RENDES
28. Mari20
2011. máj. 26. 07:35
a buszt üzemeltető társaságnál
27. Mari20
2011. máj. 26. 07:34
igen lehet panaszt tenni
26. 36c180a028 (válaszként erre: 25. - A14deb9047)
2011. máj. 26. 05:43

Már ne is haragudj, de én is hetente utazom, és minden alkalommal leszállnak a sofőrök - a közes, városbeli megálllóknál is - és felnyitják a csonagtartot, sőt, adogatják ki a bőröndöket.

A nullás jegyek adása meg igenis kimeríti az üzérkedés lkategóriáját.

2011. máj. 25. 23:37
Ahogy az elmúlt években láttam a távolsági járatoknál: az autóbusz begurul, az ajtót kinyitja, az utasok szállnak le. Közben lezárja a pénztárt, átállítja a gépeket, kasszát zár, monitort igazít, stb. Közben a már leszálló utasok felnyitják a csomagtartókat és mindenki kiveszi a sajátját, vagy segít a másiknak. Közben mögöttük már ott vannak azok, akik szeretnék berakni a bőröndjeiket. Akiknek ez már sikerült, mennek előre jegyet váltani. Ez Szeged-Baja-székesfehérvári vonal.
24. nyúli őreg (válaszként erre: 17. - A14deb9047)
2011. máj. 25. 23:20
Nem valami nagy rálátásod lehet a dolgokra. Mivel a távolsági járatokon. A csomag biztonságos elhelyezésért, sérülés mentes szállításáért. A gépkocsivezető a felelős. Tehát nem csak udvariasság kérdése, hanem a gkv saját jól felfogott érdeke is. Az úti célnak megfelelő értékű jegyért szintén. A nullás jegy vagy kisebb értékben kiadott jegy. Már bűncselekmény mivel az utast és a munkáltatóját is megkárosítja. Csak konkrét járat számmal és viszonylat számmal. Dátummal és időponttal lehet valamit kezdeni.
2011. máj. 25. 22:45
Egyébként ha megnézed pontosan, hogy mit jelent az "üzérkedés", akkor nem a fentiekről van szó az ominózus esetekben.
22. a14deb9047 (válaszként erre: 19. - F859f446df)
2011. máj. 25. 21:50

Ez az ő egyéni döntése. Amennyiben nem ad megfelelő jegyet, kell érte szólni azonnal.

A többi már egyéni szubjektivitás.

21. f859f446df (válaszként erre: 20. - A14deb9047)
2011. máj. 25. 21:48

Az árában, nem a sofőr jegyében...

Azért örülük, hogy az intelligens, emberséges, udvarias sofőrök vannak még többen, nem az észér, bunkók, mégha szerinted az a normális viselkedés is. :)

Pont.

20. a14deb9047 (válaszként erre: 18. - F859f446df)
2011. máj. 25. 21:43

Ami szívesség, azt nem lehet kikövetelni, csak kérni; ahogy mondani szokták: keskeny utca, széles mosoly...

A csomag szállítása pedig benne van a menetjegy árában...

19. f859f446df (válaszként erre: 17. - A14deb9047)
2011. máj. 25. 21:39

Százezrekkel utazik igen. És ez feljogostja arra, hogy bunkó legyen meg lopjaon-csaljon?

Több buszsofőr kifejezetten szóvá teszi, hogy majd ő felnyitja, ne matassanak ott...

2011. máj. 25. 21:36
Valóban, nagy szívesség egy borítékot elutaztatni és odanyújtani a Népligetben valakinek. :) Érdekes, még a csomagokért sem láttam, hogy valaki fizetett volna a sofőröknek.
2011. máj. 25. 21:35

Azért nem fognak ellene fegyelmi eljárást indítani, mert utas szívességet kér tőle (küldje el postán). Ha szívességet kérek, illik valahogy viszonozni.

Azért sem, ha elvárják tőle, hogy segítsen a csomagot kivenni (az is lehetséges, hogy ennek más oka van... inkább nem részletezném...).

Ma már a legtöbb autóbusz csomagtartója úgy nyílik, hogy az utas ki tudja venni a saját csomagját, meg ő tudja, hogy melyik az övé).

Ez nem kötelező. Az udvariassági gesztus adható, de nem követelhető.

Jegykérdés: adom a pénzt, kapom a jegyet, megnézem rögtön, olyan jegyet ad-e, amilyen jár nekem. Ha nem, azonnal szólok.

Ne feledjük: százezrekkel dolgozik, és mindenekelőtt az utasok biztonságáért felelős, magáról a gépjárműről már nem is beszélve.

39 éve utazom, (dolgoztam VOLÁN-nál, MÁV-nál, fővárosi utazási irodában), így is van némi rálátásom és tapasztalatom mint dolgozóként, mint utasként egyaránt.

16. era06
2011. máj. 25. 21:27
Valakitől kérek valamit, ami nekem fontos, hasznom van belőle, akkor igyekszem valamilyen módon meghálálni. Nem is lenne szabad vinnie semmilyen idegen csomagot. Lehet abban a csomagban drog, bomba,(ez így durva ,de nem lehetetlen)akármi.
1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook