Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Hibás a karácsonyi ajándékom és nem veszik vissza mert 13-án vették nekem stb.....mit tennétek? fórum

Hibás a karácsonyi ajándékom és nem veszik vissza mert 13-án vették nekem stb.....mit tennétek? (beszélgetés)

1 2
2011. febr. 19. 18:23
Fogyasztóvédelem.
45. 11d31aeea3 (válaszként erre: 44. - Oliv)
2010. jan. 1. 05:49
BÉKÉS, SIKEREKBEN GAZDAG,BOLDOG ÚJ ESZTENDŐT KÍVÁNOK MINDENKINEK!!
44. oliv (válaszként erre: 43. - 11d31aeea3)
2009. dec. 31. 12:48

Persze! Sok sikert! :)


BUÉK MINDENKINEK!!!

43. 11d31aeea3 (válaszként erre: 42. - Oliv)
2009. dec. 31. 12:39
Ha nekem is szól a tanácsod, akkor köszönöm, majd tovább próbálkozom, nem adom fel.Pozitív megoldást kell elérni.
42. oliv
2009. dec. 31. 09:12
Próbáljátok a békéltető testületeket!
41. 11d31aeea3 (válaszként erre: 15. - E988488e87)
2009. dec. 30. 13:29
Bár úgy lenne! Immáron fél éve sem a gyártócég, sem a Fogyasztóvédelem még csak nem is reagál, nem törődnek a probléma megoldásával,Sajnos!!!!
2009. dec. 30. 13:19

[link]


no itt van egypár telefonszám meg emailcím

39. ritamama82 (válaszként erre: 38. - Martini64)
2009. dec. 30. 12:53
egyik fogyasztóvédős telefonszámon sem lehet senkit elérni...:(lehet h szabadságon vannak főleg akkor amikor szükség van rájuk??
2009. dec. 30. 09:12
Ha jutottál valamire, azért írd meg, kíváncsi vagyok.
37. oliv (válaszként erre: 36. - Ritamama82)
2009. dec. 29. 13:16
Irány a fogyasztóvédők! Ők biztos tudnak segíteni!
36. ritamama82 (válaszként erre: 34. - Oliv)
2009. dec. 29. 11:49
megvan a blokk is!
35. ritamama82 (válaszként erre: 33. - Oliv)
2009. dec. 29. 11:49
sajnos az nem jött be.bele is írtunk de nem hatotta meg őket:(
34. oliv (válaszként erre: 33. - Oliv)
2009. dec. 29. 08:56
A blokk megvan ugye?
33. oliv
2009. dec. 29. 08:56

Egy elektronikai készülék esetében nem 3 nap áll rendelkezésre cserére/reklamációra az biztos!

Most vettem varrógépet, arra is 1 év a garancia, pedig közel sem annyiba kerül, mint egy fényképező (gondolom digitális).

A helyedben visszamennék és a fogyasztóvédőkkel jönnék, ha arra sem reagálnak, akkor kérném a panaszkönyvet. AZ biztos bejön!

32. youlcsi (válaszként erre: 26. - Ritamama82)
2009. dec. 29. 08:56

be lehet vinni másik üzletükbe is :)


mi cipőt vettünk anno zegen, mikor tönkrement szekszárdra vittük vissza ugyanannak az üzletláncnak a boltjába. minden ellenkezés nélkül fogadták a dolgot :)

31. ritamama82 (válaszként erre: 29. - Martini64)
2009. dec. 29. 08:55
akkor lehet hogy jól megnézem..köszi
30. ritamama82 (válaszként erre: 28. - Martini64)
2009. dec. 29. 08:54
csak az a kérdés hogy vajon egy másik áruházban nem abban ahol vették de ua.a lánc érdemes-e próbálkozni?egyszer kaptam egy cipőt német o-ból a d......man-ból és nem lett jó.bevittem egy helyibe és visszacserélték.
29. martini64 (válaszként erre: 27. - Ritamama82)
2009. dec. 29. 08:54
Az egész reggeli műsort megismétlik délután az m2-n
28. martini64 (válaszként erre: 26. - Ritamama82)
2009. dec. 29. 08:49
Lehet, hogy érdemes lenne megpróbálkoznod ezzel a trükkel is, és ha lehet választani, menj olyan helyre, ahol nő ül a pult mögött. Könnyebb eredményt elérni. Semmiképp se hagyd magad.
2009. dec. 29. 08:47
hogyan lehet megnézni ezt a reggeli adást amiben pont erről volt szó??
2009. dec. 29. 08:44
és szerintetek ha egy másik áruházba viszem persze ugyanolyan nevezetűbe akkor mi van??mert ahol vették az messzebb van mint ahová szeretném vinni.ez egy üzletlánc végülis nem??lehet h akkor a közelebbibe is be lehet vinni??
25. caffi
2009. dec. 29. 08:39

Ezt találtam....

Javítás, csere, levásárlás


Nem szabály, csupán jótanács: jótállási időn belül mindig a vásárlás helyére vigyük vissza a meghibásodott terméket, ne a szervizbe. Tavaly nyáron, amint arról beszámoltunk, módosult a tartós fogyasztási cikkek kötelező jótállását szabályozó 151/2003 (IX.22.) Korm.rendelet melléklete, és ez érinti a számítástechnikai eszközök jótállási szabályait is. E kormányrendelet szerint a 10 kg-nál súlyosabb, illetve rögzített bekötésű készülékek elszállítása, valamint le- és felszerelése a kereskedő feladata, ezt is vegyük tehát figyelembe a visszaszállításkor, illetve visszaszállíttatáskor.


A javításra vonatkozó törvényi előírások szintén fogyasztóbarátabbak lettek az elmúlt években. Régebben mindenképpen bele kellett nyugodnunk a termék javításába, jelenleg viszont már az első meghibásodáskor is kérhetjük annak cseréjét, vagyis az új szabályok szerint "a kicserélésnek mint fogyasztói igénynek már nem feltétele a javíthatatlanság". Ennek egy akadálya lehet, ha a Ptk. 306. §-a alapján a kereskedőnek aránytalan többletköltséget jelentene a csere (például minimális idő- és anyagszükségletű javítás esetén) – ilyenkor megtagadhatja a kicserélést.


Ha a csere amiatt kivitelezhetetlen, mert a kereskedőnek nincs hasonló terméke, úgy értékegyeztetéssel – amelynek alapja szigorúan az eredeti vételár, jótállási idő alatt nem lehet amortizációval számolni – felajánlhat más hasonló terméket. Ezt az ajánlatot akár indoklás nélkül is elutasíthatjuk, ilyen esetben jogilag elállunk a szerződéstől, a vételárat pedig visszakapjuk. Természetesen a jog nem ismeri a „levásárlás” intézményét, hiszen a szerződés felbontásával egyidejűleg visszaállítjuk az azt megelőző állapotot, és a kereskedő nem kötelezhet minket újabb vásárlásra.

Javítás és visszavásárlás


Javíthatatlan törvényhozás


Ha a javítást választjuk, akkor erre tizenöt nap áll a szerviz rendelkezésére. Sajnos ezt a törvény úgy fogalmazza meg, hogy a kereskedőnek „törekednie kell” e határidő betartására – amit a kereskedők persze úgy fordítanak le, hogy gyakorlatilag megszűnt a javítási határidő. Megnyugtatásul: erről szó sincs. A törvényben ugyanis az is szerepel, hogy a javítást a vevőnek okozott indokolatlan kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. A gyakorlatban ez – kiegészítve a „törekvéssel” – azt jelenti, hogy ha a szerviz ki is csúszik a határidőből, de erről értesíti a vevőt, és megfelelő indokkal alátámasztja a késedelmet, az még elfogadható teljesítés.

24. a0c1361e44 (válaszként erre: 22. - Ritamama82)
2009. dec. 29. 08:38
Nem, sosem nézték meg, hogy tényleg rossz e. Eszembejutott, hogy vasalót is vittem már vissza, és nem 3 napon belül.
23. a0c1361e44 (válaszként erre: 17. - Ritamama82)
2009. dec. 29. 08:37

Pedig ott visszaadják az árát simán! Sosem volt velük gondom. Volt olyan, hogy a tusolófüggönynél mellényúltam és egy horrorisztikus árat ütöttek. Visszavittem, visszakaptam a pénzt. Aztán vettem szandált is ott, ami nem lett jó végülis. Több, mint 3 nap múlva vittem vissza és akkor is visszakaptam a pénzt.


Ha azt mondták, hogy akkor visszaveszik ha kettőt kaptál, akkor vidd vissza és mond azt, hogy kettőt kaptál:)

22. ritamama82 (válaszként erre: 21. - Martini64)
2009. dec. 29. 08:36

szerinted nem nézik át hogy van-e valami baja?

mert már gondoltam ezt én is

21. martini64 (válaszként erre: 19. - Ritamama82)
2009. dec. 29. 08:36
Kérd meg a barátnődet, hogy menjen be, és mondja azt, hogy kettőt kapott. LFS az ilyeneknek.
20. ritamama82 (válaszként erre: 7. - Nagyi57)
2009. dec. 29. 08:34
nem láttam a műsor elejét!meddig élhet ezzel a vásárló??vásárlástól számított 3 nap vagy tovább ha valami baja van??
19. ritamama82 (válaszként erre: 15. - E988488e87)
2009. dec. 29. 08:33

mondtunk mi mindent de nem ijedtek be

és ráadásul még mosolyogva mondta is a hapsi hogyha úgy jöttem volna ide hogy két gépet kaptam és az egyik felesleges akkor visszaadta volna a pénzt:)

18. caffi
2009. dec. 29. 08:32

Sziasztok!!Én a telommal küzködöm.....májusban vettük....2hónapig működik,azt 5hétig szervízben van:D....Jogi képviselő azt mondta h ha 3x elromlik,ak kérhetem a termék árát vagy a cserét.....számításaim szerint erre január végén kerül sor(lejár a 2hónapos működése:D:D)

Soha többet nem veszek nagy áruházban független telót.....őket nem érdekli h a sim kártyám mibe teszem,mig a telomat javítják.....a szolgáltatók legalább adnak cserekészüléket!!

17. ritamama82 (válaszként erre: 8. - A0c1361e44)
2009. dec. 29. 08:30

a betűs áruházban

ahol állatnevek vannak a parkolóban:)

1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook