Harmadjára romlott el a garanciás telefonom. Mit tehetek? (tudásbázis)
19. d41005143d
2015. márc. 20. 04:51
vidd vissza.nem birsz mast tenni!
18. Gigi80
2015. febr. 23. 13:22
Vegulis panaszt arra akartam tenni,hogy nem csinaltak meg normalisan.Mert gondolom ezert jott elo ugyan az a hiba haromszor egymas utan.Na mindegy bevittem kertem csereljek ki,meglatjuk mi lesz.
17. 0084acbe42
2015. febr. 20. 19:10
3 javítás után cseréltetheted én is úgy tudom. Azt nem értem, mire akarsz panaszt tenni, mindig elküldték a szervizbe a telefonod, megjavították, visszaadták. Mindent úgy csináltak ahogy kellett, mit akarsz a panaszkönyvbe írni? Ők sem tehetnek róla, hogy elromlott. Az utazás költségéhez meg semmi közük. Szerintem senki nem fog ellenkezni ha 3 garanciális javítás után cserét kérsz.
16. kleeri
2015. febr. 20. 13:05
cseréltesd ki, ha a szervíz igazolja a 3 javítást csere kérhető
15. Gigi80
2015. febr. 20. 11:57
Még annyi,hogy ezért a telefonért nem sokat fizettem(3000ft),de cserébe aláírtam 2 év hűséget.Megnéztem a teljes ára jelen pillanatban 30000 ft.Szerintetek melyik árat fogják figyelembe venni?Vagy a vételkori teljes árat?Sok a kérdés...
14. Gigi80
2015. febr. 20. 11:53
Köszönöm a tanácsokat.Holnap beviszem,megpróbálok valamit intézni,de ha jól értem akkor inkább a szakszervíznél kellene panaszt tennem.?
13. siba22
2015. febr. 20. 11:04
kb 2 éve vettem 1 nokia készüléket használta. erre 6 hónap garanciám volt.egyszer csak bemondta az unalmast,kikapcsolt.onnét fogva se kép se hang,az sd kártyámat / rengeteg képpel együtt elszállt / is tönkre tette.maga a nokia szervize se tudott mit kezdeni vele mert olyan hiba lépett fel amit még ők se tapasztaltak.a bolt szó nélkül felajánlotta,hogy vagy vissza adják a pénzt vagy 50 ezer Ft.ig választhatok másik készüléket ráfizetés nélkül. de ez egy használt készüléket forgalmazó bolt ahol a tulaj nem akarja elengedni a vevőjét rossz szájízzel.maga a telefon társaságnak pedig körmére kell nézni és sarkadra állni,SAJNOS!
12. Sirga
2015. febr. 20. 09:04
Amikor új garancialapot nyomtattak, mert az első betelt, akkor írtam egy e-mailt a gyártónak. A szaküzlet csak elküldte javíttatni, a gyártó viszont azt válaszolta, várjam meg a javítást, de ha újra elromlik, cserélik.(Azóta tökéletesen működik.)
11. Felhoo
2015. febr. 20. 08:43
De én már láttam olyat is, hogy a szerviz nem cserélte 5 alkalom után sem... és hatodjára is ment a szervizbe a készülék.
10. Felhoo
2015. febr. 20. 08:41
Vissza leeht vinni a boltba ahol vetted, de mivel nem a felelős a kézülékért, hanm ők is csak átadják a szerviznek, és a szerviznek kell jóvá hagyni a cserét. Lehet élni panasszal, de nem a szolgáltató dönt ilyen ügyben, hanem a szakszerviz. El lehet kérni az ő elérhetőségüket, lehet menni fogyasztóvédelemhez is.
9. helloo
2015. febr. 20. 08:10
Bemész, kérsz 1 új telefont vagy visszakéred a pénzt.
8. siba22
2015. febr. 20. 08:09
sya
ahogy hannababa13 is írta konstrukciós hibára hivatkozz nyugodtan és ha nem akarják kicserélni akkor fogyasztó védelemhez fordulj.légy elszánt és nyugodt / könnyű mondani tudom mert elég bosszantó ez az egész /és ne hagyd magad lerázni!!biztosítva van a készüléked??
7. Tavirózsa :) (válaszként erre: 6. - Gigi80)
2015. febr. 20. 08:02
Akkor bemész. Szépen megmondod, hogy nem vagy hajlandó ezt így tovább csinálni! Szeretnéd, ha kicserélnék a készüléket...ha nagyon ellenállnak, akkor szépen megmondod, hogy rendben, akkor fogyasztóvédelem! Kifogják cserélni! Persze nem nyuszi módjára kell beszélni! :) Lássák rajtad, hogy elszánt vagy és határozott!
6. Gigi80 (válaszként erre: 3. - Tavirózsa :))
2015. febr. 20. 07:59
Lepecsételték.
5. Gigi80
2015. febr. 20. 07:58
Ja és még annyi,hogy az üzlet tőlünk 40 km-re van.Gondoltam az utazási költségeimet is kérem hogy térítsék meg.
4. hannababa13
2015. febr. 20. 07:58
hali!
én is jártam igy és a következőket tettem. konstrukciós hibára hivatkoztam ,amit a szerviz elfogadott,és a készülék árát visszakaptam.
igaz,hogy le kellett volna vásárolni,de nem találtam árba,és minőségbe olyat amire szükségem lett volna.
légy határozott,de ne kiabálj!
sok sikert!
3. Tavirózsa :) (válaszként erre: 1. - Gigi80)
2015. febr. 20. 07:57
Cserét kérhetsz! Sőt már jár a csere!!!
Feltéve, ha hajlandóak voltak minden egyes javítást lepecsételni a jótálláson! - egyébként kötelesek, csak szeretik "elfelejteni". :(
2. Gigi80
2015. febr. 20. 07:56
A V-nál vagyok előfizető,a telefonom nincs még egy éves.Nem bírtam bekapcsolni,bevittem megcsinálták,egy nap múlva előjött ugyan az a hiba.Másodjára ugyan ez a történet.Most kell visszavinnem harmadjára.Úgy gondoltam írásbeli panasszal élek.De hova?Írjak levelet,emailt?Vagy írjak a panaszkönyvbe?És ilyenkor mire van jogom?Kérhetem hogy ez az egyben cseréljék ki?Járt már így valaki?
1. Gigi80
2015. febr. 20. 07:53
Harmadjára romlott el a garanciás telefonom.Mit tehetek?
További ajánlott fórumok:
- N5800 telefonomon szoftverfrissítés után nem találom a WIFI lehetőségét. Tud valaki segíteni?
- A teszveszen vett telefonomat még nem kaptam meg, szerintetek átvertek?
- Hogy tudnám összekapcsolni a telefonom a számítógéppel?
- Elromlott a telefonom fülhallgatója, mit tegyek?
- Ha elromlott a telefonom..
- Telefonom azt írja ki sérült sd kártya.Garanciás a telefonom, visszaviszem kicserélik nekem a kártyát?