Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Fizetési késedelem telefonszámlában, mi a teendő? fórum

Fizetési késedelem telefonszámlában, mi a teendő? (tudásbázis kérdés)


2020. ápr. 29. 09:06
Köszönöm mindenkinek! Sikerült visszaállítani. Egyébként, azt nem mondtam, hogy nem az én hibám...Igen, trehány voltam, teljesen kiment a fejemből...Még egyszer köszönöm Nektek! :)
9. Piroska52 (válaszként erre: 8. - Bless the child)
2020. ápr. 28. 15:27
Azért tudom,mert az ismerősöm ilyen helyen dolgozik.,olyan nincs,hogy valakinek csak úgy ukkmukkfukk,kikapcsolják mert késik pár napot,legalább kettő havi díjtartozás kell,és még akkor is csak felszólítanak,ugyan fizesse már ki,mielőtt kikapcsoljuk.
8. Bless the child (válaszként erre: 7. - Piroska52)
2020. ápr. 28. 14:52

Persze, hogy nem. Jártam úgy, hogy elfelejtettem befizetni. A határidő után kb 1 héttel jött sms, hogy tartozásom van. Ráadásul 3-an vagyunk egy előfizetésben, mindenkinek elküldték. Égett a pofám 😂

A további lépéseket nem ismerem, mert azonnal kifizettem

7. Piroska52 (válaszként erre: 1. - Loretta16)
2020. ápr. 28. 14:36
egy számlafizetési csúszás miatt nem kapcsolják ki a telefont csak úgy szó nélkül,először sms-est küldenek,majd utána levelet,határidővel,meddig kell befizetni,ha még akkor sincs kifizetve küldenek újabb sms-est,hogy kifogják kapcsolni a telefont,úgyhogy itt valami nem kerek,
6. Guruljka (válaszként erre: 3. - Vivo44)
2020. ápr. 28. 13:33
A múlt héten azt az infőt kaptam, hogy 3-ig lehet menni személyesen.
2020. ápr. 28. 13:32
Számíts arra, hogy a visszakapcsolás díját a következő számlával kell fizetned. Úgy tudom, ez 5000 Ft a Tkomnál.
2020. ápr. 28. 11:11
Bármelyik ügyfélszolgálatot eléred telefonon, nálunk nyitva van mindhárom szolgáltató háromig.
3. vivo44 (válaszként erre: 1. - Loretta16)
2020. ápr. 28. 11:07

1414 felhívod és annyi. Nem kell sehová sem bemenned, ugyanis nincsen hová bemenned, mert a személyes ügyfélszolgálat szünetel a helyzetre való tekintettel.

Majd Vanda segít:-)

2. PanniBp. (válaszként erre: 1. - Loretta16)
2020. ápr. 28. 10:51
Szervusz! Fárajd be a T...-on-hoz, illetve keresd meg az ügyfélszolgálatot, figyelj arra a számra, amit az automata bemond /amennyiben bemondja/, hogy később erre hivatkozhass. Szia!
2020. ápr. 28. 10:40
A határidőn túl utaltam át a telefonszámlámat, hétvégén. Letiltották a hívást, mobilnetet, jogosan. Viszont még most is tartozásként van feltüntetve a T...om oldalán. Mi a teendőm?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook