Feketelistás termékek, boltok, helyek (beszélgetés)
Új számlát adtak, azon meg minden oké!
Mit hallottam!
A barátnőm kapott egy szolgáltatótól értesítést, hogy hátraléka van, méghozzá két hónap.
Nagyon elcsodálkozott, mert neki a bank minden hónapban leveszi a pénzt (meg is van a bankszámla kivonaton).
Elment a bankba reklamálni és mit mondtak?
Azt, hogy három havonta utalják tovább ezt az összeget a szolgáltatónak!
Faxa! Tőlem levonják és amikor már ott van az idő, hogy fogja a szolgáltató nekem küldeni a fizetési felszólító levelét, akkor, de csakis akkor utalja át neki a bank! Addig használja a pénzem!!!
Gondoljunk bele, hogy ha minden szolgáltató felé két hónapig visszatartja a bank a pénzünket, akkor mekkora nyeresége is lehet?
Nem valószínű, hogy ez egy megállapodás lehet a szolgáltatóval, különben az nem írta volna a fizetési felszólító levelét.
Hát ezért kell nekem folyamatosan számlakivonatokkal igazolgatnom az elektromosok felé, akik állandóan a kikapcsolással fenyegetnek, hogy már két hónappal ezelőtt átutaltam! Eddig eszembe sem jutott, hogy a bank tartja vissza! A rohadt életbe már! :(
Nem tudod lefényképezni a számlát, leírni az esetet, és elküldeni a Fogyasztóvédelemnek?
Felháborító! Főleg a hozzáállása! Mert még arra sem hajlandó, hogy elismerje, hogy csalt! Mert ez az volt! Ő is hallja a pittyegést!
Ma a Tesco-ban akartak becsapni 2400 Ft-tal. Vásároltam többek között egy széket is, ami 2400 Ft volt. A pénztárosnő egyszer elhúzta a leolvasó előtt, aztán még a "kézivel" is "ráment". Végösszeg: közel 6000 Ft, 3000 valahányszáz Ft helyett. Szóvá tettem, hogy ez nem jól van, erre a csaj: -A gép adta össze! Akkor mondtam, hogy papíron adja össze, erre azonban nem volt hajlandó. Ismét szóltam, de akkor már odajött egy idősebb hölgy, és látva, hogy igazam van, levonatta vele a 2400 Ft-ot. Felháborító, hogy már nyíltan lopnak egyesek! Az ilyen pénztárost valamikor úgy kirúgták, hogy a lába se érte a földet!Ezek után sokkal jobban oda fogok figyelni a Tesco-ra!
Szerencsére jó a fülem, és miközben pakolom a kosárba, hallgatni szoktam a pittyegést.
Minden pénztárnál figyelni kell, mert "haza" dolgoznak. Egyik pénztárostól hallottam, hogy nem érné meg neki ott dolgozni, ha nem tudna csalni. :(
Egyes idősebb vásárlókat nagyon megzavar az, amikor véletlenül kétszer ütik be az áru árát, aztán a számlán ez szerepel: 100 Ft
-100Ft
100 Ft
Szegény öreg nem tudja, hogy mit kezdjen ezzel, azt hiszi, becsapták. A feleségem is járt már így, és alig tudtam neki elmagyarázni, hogy egyszer hozzáadják, aztán levonják a téves összeget. De miért is nem figyelnek oda jobban a pénztárosok?
A boltokban nagyon oda kell figyelni a kódleolvasó pittyegésére. Ha kétszer pittyeg, az azt jelenti, hogy duplán fizetsz! Egyszer így jártam a Tescoban, nem figyeltem, és kétszer fizettem egy áruért. Szerencsére észrevettem, szóltam a biztonsági őrnek, erre a pénztáros: -véletlenül kétszer húztam el a leolvasó előtt. Persze, véletlenül, tudod, hogy kinek magyarázd be!
A menyem valamikor dolgozott egy maszek zöldségesnél, és ő mondta, hogy a mérlegüket úgy állították be, hogy többet mutasson a mértnél.
Nem tudom miért kell kidobálni, sokkal jobb lenne az, amit te írtál.:)
Igen tudom sajnos. Nekem meg nincs mit ennem (nem az én hibám miatt és nem azért mert elszórakoztam, elittam, elcigiztem a pénzem!).
A hajléktalanoknak miért nem lehet odaadni? Mondjuk félóránként valaki mehetne érte. Főleg télen, amikor egy kis meleg is jólesne nekik. :(
Dolgoztam mekiben, kidobják... A sült krumpli pl. hét percig lehet a "tálalón", aztán kuka...
A Metroban hetente kétszer-háromszor visznek el egy-egy teherautóra való "hibás-romlott" zöldséget - gyümölcsöt, melynek 90%ának semmi baja sincs (máshol ez még eladható, esetleg értékcsökkentként)
Itt ha kiszakadt a csomagolóanyag, picit megnyomódott, kicsit puhább a kelleténél, stb. seljt -kidobandó!
Disznókat hízlalnak vele...
A műszaki cikkeket visszaadják a beszállítóknak.
A mekiben mi lesz a lejárt idős étellel?
A LIDL-vel is van egy esetem. Vettem egy mobiltelefont 2000 Ft-ért. Gondoltam, lepecsételtetem a pénztárnál a garancialevelet. Erre a hölgy: -Nekünk szerződésünk van a Nokiával, vigye a ....ba. Elvittem, nem tudtak róla, vissza a LIDL-be. A hölgy előttem telefonált vagy 15 percig, de nem vették fel, szerintem nem létező számot hívott. Újra elküldött másik helyre, ott meg úgy nézett rám a kisasszony, mintha megbolondultam volna. Erre nagyon mérges lettem, elmentem a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségre, és mindent kitálaltam. A hölgy nagyon kedvesen mindent elmagyarázott, mit kell tennem. Néhány hét múlva levelet kaptam tőlük, hogy bebizonyosodott az igazam, dádád a LIDL-nek. A garanciával kapcsolatban olvastam náluk a következőket: ahol vásároltam, ott kell a garancialevelet aláírni és lepecsételni a boltnak. Nem vagyok köteles utánajárni a garanciának, a javítás is a bolt dolga. Mindezek függetlenek az áru árától! Az a javaslatom, hogy aki bármilyen műszaki cikket vásárol a LIDL-ben az alaposan figyeljen oda a fentebb leírt dolgokra.
Egyszer az OBI-ban lecet vettem, de mivel hosszú volt, levágattam méretre. A kiszolgáló annak rendje-módja szerint átkötötte cellux-szal, és a kódos végét úgy rakta rá /ami 30 cm volt/, hogy látszódjék a kód. Két ilyen léc volt. A pénztáros a 30 cm-es részt is 2.5 méternek vette, és én duplán fizettem. Már otthon vettem csak észre, dehát most menjek vissza a 2.5 méteres csomaggal, amikor alig tudtam felszállni a buszra? Inkább hagytam. Kétszer jártam így, mert tavaly ugyanezt csinálták velem. Harmadszor nem fognak becsapni!
Több embertől hallottam, hogy a Tesco-ban és a Lidl-ben is késő este összetörik a hibás műszaki cikkeket, meg kidobják a gyümölcsöket, zöldségféléket, ha egy kicsit is hibásak. A műszaki cikkeket azért, mert azok a cég jó hírnevét rontják! Nagyon felháborodtam rajta, mert nemhogy odaadnák szegényebb embereknek, akiknek nincs pénzük -mondjuk egy TV-re- kedvezményes áron, vagy akár ingyen! Szerintem ez tipikus kapitalista felfogás, és mások becsapása. Mintha azt sugallnák az embereknek, hogy az ő termékük mindig hibátlan, jó!
Én pedig az érett, barnapöttös banánt szeretem. Nahát...
Nem ilyen dolgokkal kéne szívózniuk, hanem a valódi problémákkal.
de azért azt tegyük hozzá, hogy ez a ritkább eset:)
én egyszer úgy toltam ki a bevásárlókocsit, hogy az alján volt egy csomag mosópor, és elfelejtettem feltenni a szalagra. nem fizettük érte:) ez kb 10 éve volt a C+C-ben
óóó hogy rohadjon meg. Minket bezáratott 1hétre mert nem volt kiírva a kólás üveg ára......
Ismerősöm vett 2000 Ft-os dizájn üveg hamutálat 450 Ft-ért, rosszul volt beárazva :D
minket egyszer a köjál szivatott úgy, hogy megnéztekmindent a hűtőben, hogy van csomagolva, mikro jár le... már 30 perce turkál a hűtőben és akkor nézi meg a hőmérőt,persze akkor már mutatott vagy 12 fokot, és erre gfel büntetett a szemét tetü!
ilyen nekünk is volt már a T---ban, azóta mindig helyben átnézem a blokkot, és volt hogy mentem hogy vissza a pénzzel!
Viszont úgy is jártam már, hogy 1 tábla csokit vettem és 9-et ütött be. Otthon szidtam az anyját rendesen, és azt kívántam, hízzon fel a csokimtól:)))
Azért ujjonghatnánk is egy kicsi a tescon:))) Én jártam már úgy, hogy valami 399-ért volt kirakva, és csak 250-be került. Sajna, túl hosszú volt a sor a reklamációs pultnál, úgyhogy nem mentem oda bevallani:))))))))))))))
Nézd,én nem hiszem,hogy hazudott volna a nő.Azt viszont elmondta,hogy a seggébe is benéztek,hogy találjanak hibát.Két dolgot találtak,hogy nem húzott fel neylonkesztyűt amikor a felvágottat szeletelte (mondjuk jogosnak) és a pöttyös banánt.
a szobainasos téma (más termékekkel) a Plusra is igaz
a tescoban vettem 2db 499ft-os bögrét, de a pénztárnál már 999ft-ért vitte darabját
a fülhallgató 1900ft helyett 2600ft
a 99ft-os dobozban a ruhák közül egyik sem volt annyi
meghirdetik a szobainast, és kapnak belöle 10db-ot, de az újsában ezt nem jeölik....
ez mind tesco
Azért nem büntethet! Én zöldségesbe dolgoztam sokáig!
További ajánlott fórumok: