Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Banki Call Center Öltözködés fórum

Banki Call Center Öltözködés (beszélgetés)

21. Bri* (válaszként erre: 1. - Moncsi004)
2010. máj. 13. 19:14
Szerintem az állásinterjúre öltözz visszafogottan elegánsan. A munkába meg mindegy, telefonon keresztül úgysem látja senki. .)
2010. máj. 13. 19:12
Ha bank,akkor no farmer.
2010. máj. 13. 17:33
Persze én nem akartam örökre ott dolgozni, csak most a főiskola mellett :), hogy kitudjam fizetni a tandíjat, de ahogy elvégzem a főiskolát (még 1,5 év) a szakmámban fogok elhelyezkedni. Nagyon szépen köszönök minden segítséget
2010. máj. 13. 17:32

Szerintem legyen ez az egyik bónuszkérdésed.


Az interjú végén mindig megkérdeznek, hogy van-e valamilyen kérdésed. Muszáj, hogy legyen!!!!! Na és itt is rá a megoldás:)

17. Reno77 (válaszként erre: 13. - Zorg27)
2010. máj. 13. 17:30

Ezzel egyetértek. Tudnod kell, hogy akkor sem szakíthatod meg a hívást, ha az ügyfél porig aláz.

Egyetlen esetben rakhatod le a telefont, ha az anyukádat szídja a hívó, akkor is úgy, hogy közlöd, hogy le fogod rakni, mert nem kötelességed ezt hallgatni.

Ha téged vagy a szolgáltatót, bankot szídja, akkor nem teheted le.

Lesz olyan aki napi 50x fog hívni és alázni fog.

Ezért mondják, hogy a call center nem nyugdíjas állás, 2 év alatt ki fogsz égni teljesen, a 3. évben már nyüglődni fogsz, a 4. évben lelépsz...

Erre számíts!

Kizárólag ugródeszkának jó. Ha felvesznek akkor gőzerővel nyomulj, legyél a legjobbak között és 1 év után kezd el pályázni a belső munkakákat a banknál.

16. Zorg27
2010. máj. 13. 17:30
No problem!!! Én meg aztán nem vagyok haragtaró!!! Sok sikert az interjúhoz!
2010. máj. 13. 17:30
Izgulok a munka miatt :$
2010. máj. 13. 17:29
Nem kaptam fel a vizet(az nem ilyen :))Sőt én elég pozitív ember vagyok.. csak azt hittem azért írtad mert eléggé helytelenül írtam ide a fórumra. De bocs a félreértésért :)
13. Zorg27 (válaszként erre: 12. - Moncsi004)
2010. máj. 13. 17:25
Hahó!!! Félre értettél, én csak leírtam nálunk, hogy megy a dolog!!! De ha ennyire zokon veszel dolgokat akkor nem valószínű, hogy neked való az ilyen munka, mert igen kekec emberekkel fogsz találkozni, és ha így felkapod a vizet, nem biztos, hogy értékelni fogják!!!
12. Moncsi004 (válaszként erre: 7. - Zorg27)
2010. máj. 13. 17:18
Kedves Zorg! Tisztában vagyok vele, hogy helyesírás is nagyon fontos. De úgy gondolom egy fórumon ne ez nem elvárás.. egy titkot elárulok.. én kommunikációs főiskolára járok és nekem félévente kötelező az ilyen tréning. Már 4db ilyen tréningen részt vettem. Egyébként köszönöm a tájékoztatást :)
11. Reno77
2010. máj. 13. 17:17

Szia!

Én közel 4 évig call centereztem, nálunk nem volt különösebb előírás, csak a nagyon rövid naci és szoknya és az ujjatlan felső volt amit rossz szemmel néztek. Amúgy a farmer, poló simán elment.

Ápolt legyél és ez elég.

Az interjún meg csini és határozott.

Soha ne bizonytalanodj el és mindenre legyen válaszod.

Tuti lesznek helyzetgyakorlatok, nekünk a könnyű drogok mellett vagy ellen kellett kampányolni anno és nagyon hülye kérdésekre is halál komolyan válaszolni.

Sok sikert! :)

10. Zorg27 (válaszként erre: 8. - Moncsi004)
2010. máj. 13. 17:15
Szerintem,, ha olyan ruhában mész amihez passzol ez a cipő akkor biztos nem fognak foglalkozni vele, bár ha holnap mész akkor inkább zártba menj, mert esni fog az eső!!!! :-)
9. Zorg27 (válaszként erre: 5. - Moncsi004)
2010. máj. 13. 17:14
Az is lehet, hogy van dress code, és akkor csak aszerint lehet öltözni!
2010. máj. 13. 17:14
És cipőt illetően? Ami elegáns cipőm, annak kivágott az orra,fekete és selyem hatású, nagyon csinos, de magas a sarka? Erre is van valamiféle kritérium? Amúgy csak azért kérdezem mert nem akarok se túl se nem oda illően felöltözni:)
7. Zorg27 (válaszként erre: 1. - Moncsi004)
2010. máj. 13. 17:13
Az Én munkahelyemen is működik call center, nálunk mindenki sima hétköznapi ruhába jár dolgozni. Nálunk a helyesírás is nagyon fontos, hisz rengeteg e-mailt is írnak, és évente járnak kommunikációs tréningre is.
6. 9bbc382386 (válaszként erre: 5. - Moncsi004)
2010. máj. 13. 17:10

Minit nem lehet,nem illik ebben a munkakörben.A banki dolgozóknak vannak kritériumai,ezt a többiektől is ellesheted majd.

A blúz,nadrág,a térdig érőszoknya a nyári viselet.

2010. máj. 13. 17:08
az állásinterjúra persze h szépen kiöltözve megyek. Egyébként hétköznap is csinosan öltözök, csak h jön a nyár elviselik e a miniszoknyát meg stb. A Miniszoknya alatt comb középig érőt értek nem popsi mutogatósat :) Egyébként csak kiváncsi vagyok, hogy mibe szoktak ilyen helyen dolgozni, de majd hnap meg kérdezem a munkáltatót, mert attól függően kell beszereznem ruhát:)
2010. máj. 13. 17:07
Nagyon fontos a beszédstílus.
2010. máj. 13. 17:04

ha interjúra mész, mindenképpen csinosan öltözz fel (kosztüm).

aztán majd meglátod, mi ott a szokás, ha már ott dolgozol.

szerintem nem valószínű, hogy fekete-fehérben kell járni, tekintve hogy nem találkozol ügyféllel, de gondolom azért a hétköznapinál egy fokkal csinosabban jó öltözni, már csak azért is, mert így valahogy azt a benyomást kelted, hogy igényes vagy magadra és a munkádra is.

2. 9bbc382386 (válaszként erre: 1. - Moncsi004)
2010. máj. 13. 17:03
Szia!Ing,blézer,szoknya vagy nadrág.Nem kell fehér pont.
2010. máj. 13. 17:02
Szijjasztok! Most jelentkeztem egy Call Centeres munkára, és holnap megyek állás interjúra. Annyit tudok h banki call centeres munka lesz. Szerintetek mit kell viselnie az ilyen helyen dolgozóknak? Hallottam már olyan h fekete fehérbe kell lenni, de hallottam már olyat is h teljesen hétköznapi ruhába. Szerintetek?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook