Call Center (beszélgetés)
Hát igen... vagy pont alatta ül az ember és akkor állandóan meg van fázva, még a nyári kánikulában is, vagy messze űl tőle és akkor megsül.
Nálunk volt egyszer olyan is, hogy valami agyhalott betelefonált a céghez, hogy bomba van az épületben, erre mindenkit kitereltek az épületből, kivéve minket, rólunk mindenki megfeledkezett. Amikor később egy rendőr járta végig az épületet, akkor vették észre, hogy mi még mindig ott ülünk, head settel a fejünkön és dolgozunk. Persze nem volt bomba, de ha lett volna, akkor simán elszálltunk volna, mint a sapka... :-/
Szia!
Sajnos tényleg nem egy megbecsült munkakör. :-(
Évekig dolgoztam ügyfélszolgálaton, de a végére én is belefásultam, az idegtől már mindenféle kiütéseim és gyomorfájdalmaim lettek.
Én Bp-en egy távközlési cég ügyfélszolgálatán dolgoztam közvetlenül a gyes előtt (2005-2008-ig). Ott napi 8 óra, ez 3 műszakban, eltolva (tehát nem non-stop), hétköznap, óránként 10 perc szünet + 30 perc ebédszünet, és ezért 100-150 ezer között lehetett keresni nettó, de volt olyan hónap, mikor 180 ezret vittem haza, ez sok dologtól függött. Pl. naponta, később hetente egyszer tesztet kellett írni, aminek az eredménye beleszámított a fizetésbe, természetesen a túlórák is, illetve a beszélgetések visszahallgatása alapján kapott minősítés is számított.
Ami egyedül ott tartott (persze a viszonylag jó fizetés mellett), az a kollégák társasága volt. Szerintem ilyen helyeken, ahol nagyon sokat kell szívni a főnökök és az ügyfelek stílusa miatt, nagyon jó a dolgozók összetartása. Mi sokszor összejártunk meló előtt vagy után, illetve hétvégén. Jóban vagyunk sokan még azután is, hogy már nem dolgozunk együtt. :-)
Szia!
Én is 2 évig dolgoztam (a 2 év alatt is csak pár hónapot főleg nyáron, ősszel) diákmunkaként!
Én kimenő hívásokat kezdeményeztem, pár hónapig újság előfizetéseket tukmáltam rá az emberekre, pár hónapig egy bank privát kölcsönét!
Iszonyatosan monoton munka! Kb. 10-15 mondatot ismételgetsz szóról szóra! Nálunk ellenőrizték is a hangfelvételeket, hogy helyesen mondtad e el a szöveged!
Nem egyszer volt, hogy éjszaka arra keltem fel, hogy pergett a fejemben a szövegem...
Az utolsó hónap már kínszenvedés volt... Egyik nap úgy gondoltam, hogy begolyózok, ha mégegyszer beteszem oda a lábam így beteget jelentettem, nem mentem be, aztán ki is léptem!
A légkör am. nagyon jó, ritka az olyan munkahely ahol ennyire odafigyelnének az emberre (vagy legalábbis a mi cégünk ilyen volt)
Óránként 10 perc szünet kötelező a számítógépes munka miatt +30 perc ebédszünet, saját íróasztal, légkondi, jutalmak, ösztönző kiírások....stb.
De mindenképpen csak akkor ajánlom, ha bírod a monotonitást! Ha nem, semmiképp ne menj Call centerbe!
Nem éri meg, hogy bekattanj, annál már az Tesco árufeltöltés is jobb!
Jah mellesleg az ügyfelek is úgy kezelnek, mint egy utolsó senkit!
Szia! Nekem a vőlegényem volt majd' 3 évig ügyfélszolgálatos.
Ez a véleménye: a takarítók után közvetlenül a 228. helyen voltak (a fontossági, megbecsültségi sorrendben)
Fővárosban a fizetése br 130 volt (nyáron mondott fel tanulás miatt)
Fárasztó és kimerítő, "az emberek hülyesége határtalan".
SZia kicsicsillag89!
Én 3 évet dolgoztam call centerben, a végére nagyon belefásultam, ezért is jöttem el. Nekem azt hiszem a "jobbik" jutott, nem kellett semmit eladni és csak bejövő hívásaink voltak- egy ügyfélszolgálaton dolgoztam. Ez 2003-2006 között volt, akkor olyan nettó 100 e Ft körül kerestem vele, ami azt hiszem, nem rossz. De én biztos nem mennék "eladni". Ameddig bírod, addig csináld. Meg szerintem, ha ügyf.szolg., akkor van esélyed arra, h annál a cégnél átkerülj egy jobb pozícióba. :) Én is ezt tettem . :)
Remélem tudtam vmit segíteni!
Üdv.,
Tandi
Attól függ, hogy hova mész, mi a pontos feladatod. Hol fogsz dolgozni?
Órabér általában nem túl jó, de ha kapsz prémiumot is, korrekt fizetésed van.
Sziasztok!
Call Centerben dolgozók véleményére lennék kíváncsi...az ottani légkörről, munkáról, ill. a fizetésről érdeklődnék...
Előre is köszi a hozzászólásokat!