A K.KABA soha tobbet be nem megyek..... (beszélgetés)
Nekem az IKEA hozott kitörött lábú kanapét, és szó nélkül berakták. Mikor elmentek, vettük észre!
Az volt az utsó darab ilyen állítólag, és ha cseéltetni akartam volna, a szállítás engem terhelt volna!
3x voltam személyesen reklamálni, végül áruházvezetőt kellett odahivatnom, és árleszállítást tudtam kérni, mást nem. Csere max. ráfizetéssel.
Azóta is vásároltam már IKEÁból, de náluk sem minden olyan rózsás!
Bocs, azért írtam, mert én egy hűtőt vettem, ami utolsó volt az üzletben kiállítva, és egy fillért sem akartak engedni. Nekem pedig kellett, úgyhogy megvettem!
Csak egy próbálkozás volt,hogy de ez az utolsó... és nekem nem jött be! :(
Huhh! Efolott en el is siklottam.
Oke, hogy 8 napon belul ki kell fizetni a teljes osszeget, de akkor 8 napon belul meg is kell erkeznie a rendelt termeknek. Vagy tevedek? (En nem fizetnek elolegen kivul, amig nincs ott kifogastalan allapotban.)
Meg jo,hogy megprobaljak,jobb aron eladni! De mivel utolso darab, az volt ott a legtovabb, a legmelyebben elrejtve, stb... Igy valoszinuleg az amortizalodott a leginkabb. Vagy, ha nem is, akkor is gondolhatja ezt/hivatkozhat erre a vevo. Ezert szoktak jobb helyeken kedvezmenyt biztositani.
Azert pedig bocsi, hogy rosszul fogalmaztam, valoban nem KELL.
Ilyen, hogy az utolsó darabra kell kedvezményt adni, nincs! Ha az áruház úgy gondolja, hogy el tudja adni az utolsó darabot is jó áron, nem fog csak azért kedvezményt adni, mert az az utolsó.
Legfeljebb akkor, ha már kezd kimenni a divatból... De itt szerintem ilyenről szó sincs!
Én is éppen keresőfélben vagyok, és nem olyan egyszerű megtalálni a megfelelőt!
Valami kedvezményt azért szerintem is meg kellene próbálni kérni. Elvégre nem a megbeszélt feltételek szerint teljesítettek.
Az utolso darabra eleve kedvezmenyt kell biztositaniuk.
En nem varnek 6 hetet. Erofolenyben erzik magukat,pontosan amiatt, amit leirtal. Ezt tudjak ok is,hogy nem szivesen szaladgalnal megint megfelelo butort keresni. En azt mondom, 6 het alatt talalsz 6 jobbat is.
Persze nem uszitani akarlak,tegy ugy,ahogy neked kenyelmesebb. En nem hagynam magam.
Most már csak letelik az a pár hét, és akkor végre elfelejtheted a nehézségeket!
Gondolom,Te is sok helyen kerestél, mire megtaláltad azt, ami megfelelő.
Ha megérkezik, akkor meg vígan rendezgetheted a szobádat! :)
:-))))
hatez nagyon jo... :-)
szia. csak azt tudom tanácsolni amit a többiek,h NE VEGYE ÁT SENKI!!!!!!!!!!még a szomszéd se,bár nem tudom milyen alapon vehetné... na mindegy.
Igazuk van te nem a hibás áruért fizettél,gondolom nem is keveset,és ne elégedj meg az:Úgysem látszik dologgal!3 napot a padlon kell aludni?na és? én kibírnám.Inkább mint,h olcsó jánosnak,és baleknak nézzenek,és röhögjenek a markukba,h rád tudták sózni azt amit senki se vinne el (mármint hibásan)én bizti,h reklamálnék,és kiverném a hisztit a helyedben,mert te semmi rosszat nem tettél az áruval!ha meg nem történik semmi fenyegetőzz a fogy. védelemmel!Ne hagyd magad! egyszer az egyik ismerősöm rendelt egy égősort karácsonyra,a házon kívülre,10 métert (más üzlet) amikor kihozták alá akarták iratni vele a papírt,de ő nem volt rest lemérni.ERRE CSAK 9 MÉTER!És mi volt a válasz,nem hiszitek el:Hogy a kínai méter az csak 90 CENTI!!!akkorát röhögtünk,h csak csuda.persze nem kellett az égősor
Aztaaa! De ügyes vagy!
No megint tanultam valamit! :))
Tudom mit érzel!
Én a konyha bútorral jártam így, csak nekem el akarták sunnyogni az egészet. (egy relative közepes cégtől rendeltem)
A bútor hibásan érkezett, a csomagolás is szakadt volt. Mintha elejtették volna. A szállítók lerakták és azonnal nyomták volna a kezembe a papírokat, mert ők sietnek.
Jó, hogy nem engedtem el őket! Gyakorlatilag a mosogató elem ketté volt törve...
Mondták, hogy bocsi, nem láttuk. Mondtam, hogy bocsi nem veszem át.
Itt is említettek egy jó pár hetes átfutást. No én fogtam magam, hívtam a központot és közöltem velük, hogy nem veszem át az árut. A "kedves" szállítók hálából még levertek egy darabot az ajtómból "véletlenül".
Tényleg több hetet várattak, de legalább hibátlan bútort kaptam késöbb, azt amit én kiválasztottam!
Ne vedd át!
Mert aztán a nyakadban marad.
Az áruházban mond el, hogy te hibátlan bútort fizettél ki, amelynek a szállítási határideje ez volt, így ragaszkodsz azért, amiért fizettél. És kérj kötbért is!
Nem tudom mit szeretnél, de ha nekem nem úgy történne, ahogy én szeretném, akkor a pénzt visszakérném és mennék máshova vásárolni.
Egy kanapé nem fillérekbe kerül.
És még a szállító felelősségét se felejtsd el!
Szerintem meg ne fogadkozz, persze ha elkerulod oket, akkor is van meg neked szamos masik bolt ahol vasarolhatsz.
Eltudom kepzelni, hogy egy koltozes eleve sok feszkoval es stresszel jar, igy barmi jon meg a tetejere attol mar teljesen kiakad az ember.
A lenyeg, hogy ne vedd at, ragaszkodj egy ujhoz.
Persze ertem en, hogy mi lenne ha holnap kellene a butor stb. de ha jol ertem nem az e helyzet van.
Szoval koncentralj a megoldasra (uj butor, penz visszakeres stb).
Nem tudom, de feltetelezem, hogy van nekik Vevoszolgalatuk, azon belul is valami Panasz csoport. En ott probalkoznek, es nem lepodnek meg, ha a vegen meg megbekitenenek teged.
Egyebkent valaki irta lejjebb es nagyon igaz, ha barmivel amit mondanak elegedetlen vagy, ragaszkodj ahhoz, hogy a fonokkel beszelj.
Sok sikert!
első lépés intézze el ő
második lépés fönök fönökét keresse meg
harmadik lépés emlegetni az ügyvédet , fogyasztovédelmet
ha ezekkel sem jut semmire akkor meg ügyvédet keres, egy levél megiratása nem olyan sokba kerül, a többszázezres butorhoz képest
További ajánlott fórumok:
- Tájnyelv, megyékre elosztva!!
- Férjhez megyek, de beleszerettem a párom tanújába!!!S.O.S.
- Ha először megyek egy fodrászhoz, menjek be vagy csöngessek be inkább?
- Orrpolip! Mik a tapasztalataitok? Most megyek 3. műtétre, nem lesz ennek vége soha?
- SOS! Holnap megyek allergiavizsgálatra! Még nem voltam soha, hogyan csinálják meg a tesztet? Vagy mire számítsak?
- Soha többet BÁNTALMAZÓ kapcsolatba nem megyek bele!!! Az...