A fogamzásgátló tablettát csak a menstruáció első napján lehet elkezdeni szedni? (tudásbázis)
Sziasztok!
Nem nyitottam új témát, mert pont ugyanez lenne a kérdésem, csak valahogy a kettő között. Eddig még nem szedtem tabit, most a dokim a Dienille-t írta fel. A következő a helyzet: azt mondta hogy elvileg elkezdhetem szedni, mert éppen menszeszem van, a negyedik nap. A tájékoztatón az szerepel, hogy az első naptól kellene elkezdeni. Máshol olvastam róla, hogy lehet az ötödiken is. Kiegészítő (óvszeres) védekezés nem gond, a párommal ezt már megbeszéltük, hogy addig még biztosan gumizunk, amíg védett nem leszek.
Másik kérdésem, mennyire kell pontosnak lenni a beszedésnek? Ha egyik este 8-kor, következő este 9-kor veszem be, az nem gond?
Bocsi, hogy ilyen hosszú voltam, de fontos lenne, meg kezdő vagyok. Köszönöm a válaszokat előre is! :)
szóval nőgyógyászhoz mész hétfőn?
akkor inkább tőle kell megkérdezned, hogy mikor kezdheted szedni
Elég rosszul sejted!!!!
Negyed évente kell ellenőrzésekre járnom, nekem nem gond a nőgyógyász...
Bocs, de tévedtél:D
egzébként ha meg évek óta nem szedtél gyógyszert, akkor a nőgyógzász meg akar vizsgálni,
(bár sejtem, hogy még csdak el sem akarsz hozzá menni, majd felírja a körzeti):(((
úgz látom, mások máshogy tudják
a legjobb, ha elolvasod a felírt gyógyszer betegtájékoztatóját illetve megkérdezed a felíró nőgyógyászt!
ezt a dokitól kell megtudnod
nem lehet akármikor elkezdeni egy hormongyógyszer szedését, annak a megfelelő időben kell megtörténnie, a megfelelő hormonális státuszban
ez nem c-vitamin!
a férjeddel megoldódóott az ügyed (lakásgondok), ezek szerint??
Akor most nekem egy hónapot várnom kell?!
Hétfőn akartam gyógyszert íratni, (évek óta nem szedtem) de előbb megjött. (tegnap)
Hétfőn felesleges elkezdeni szedni? Így már nem védene?
További ajánlott fórumok:
- Tudtok mondani olyan fogamzásgátló tablettát ami nem 8 ezer forintba kerül és nem hizok tőle?