Főoldal » Fórumok » Lélek & Szerelem fórumok » 35 - 40 fős esküvő fórum

35 - 40 fős esküvő (beszélgetés)


27. 98e28fd60a (válaszként erre: 1. - Boldogliz)
2019. jan. 20. 18:25
Vőfély és ceremóniamester nem volt. De egyszemélyes, szontetizátoros mulatóst éneklő zenészünk, igen. 31-en voltunk. De mindenki úgy bulizott, hogy sok vendég az étteremben, aki csak simán enni ment, azt hitte, hogy vagyunk vagy 90-en. A csárda legkissebb termét béreltük ki.😊
2018. márc. 4. 21:59
Lesz vőfély vagy ceremónia mester és lesz szintetizátoros is.
2018. márc. 2. 13:11
Én örülnék már egy 2 tanús sima, egyszerű esküvőnek is.
2018. márc. 2. 11:30

Nálunk is kisebb esküvő volt, minden egy helyen. Egy kastélyban volt a ceremónia, catering is odajött, nem kellett úgymond senkit sehová nagyon navigálni, mégis nagyon fontos volt egy "szervező". Én ajánlom, hogy legyen egy ceremónia mester, vagy esetleg férjnek a tanúja, aki egy kicsit kézben tartaná a dolgokat, kicsit szórakoztatnak, esetleg pár játékot levezenyelne, ami nektek is tetszik. Példa: egy nagy átlátszó üveg tele van édességgel, és ő körbejár mindenkinél, hogy tippelhessenek hány darab cuki van benne. Mindenki fizet valamennyit a tippért. (Közben ti fotozkodtok, jó ha addig valaki lefoglalja kicsit a vendégeket).

A nap végén aki legjobban tippelt,megnyeri az edességes uvegcset, a pénz a tietek... Szóval ilyenkre jó gondolni.

A zene fontos! Legjobb, ha élőzene, esetleg egy vagy két fős csapat. Vagy ha hozzátok jobban illik, dj :)

23. PöttyösPanka (válaszként erre: 21. - 86d0584f0e)
2018. márc. 1. 11:07
Így utólag lehet, hogy én is ezt választottam volna. Csak tényleg azt nem értem, hogy miért nem nézte meg senki előre, hogy hova kell menni, holott még nyomtatott térképet is adtam a kezükbe. Összesen kettő darab kanyar volt az útvonalban, és 10 perc volt a menetidő. Ebből sikerült nekik több, mint fél órás városnézést kihozni :D
22. 10cc61fb5a (válaszként erre: 21. - 86d0584f0e)
2018. márc. 1. 11:01
Nekünk épp így volt. De arra jó volt az ismerős meghívott, hogy a szertartás előtt már ott volt, mindent szemmel tartson, hogy jó helyen van-e, elindítsa a bevonuló zenét, hogy ránézzen a terített asztalokra mielőtt átmentünk oda közösen. Ennyi volt, utána ő is evett-ivott-bulizott. ;)
21. 86d0584f0e (válaszként erre: 18. - PöttyösPanka)
2018. márc. 1. 10:41
Olyan esküvőt is lehet szervezni, amikor minden egy helyen van, és az esetben nincs kóválygás sem. Szertartás, vacsora, tánc, és nincs szükség szervezőre meg terelőre.
20. 10cc61fb5a (válaszként erre: 17. - Boldogliz)
2018. márc. 1. 09:37
Sztem nem árt egy ceremóniamester. Nekem szerencsém volt, mert egyik ismerősöm rendezvényszervező, férje fotós, így őket elhívtuk az esküvőre és úgymond a vacsora meg a lagzi fejében megcsinálták nekünk, mind a fotózást, mind pedig a "vezénylést". ;)
19. 12d083b51b (válaszként erre: 17. - Boldogliz)
2018. márc. 1. 08:44

Mondom, nálunk is szomszédasszony intézte.

A család, a barátok üljenek az asztal mellett vendégként, és ne az legyen a dolga, hogy irányítsa az eseményeket!!

2018. márc. 1. 08:32
Az biztos, hogy nem árt valaki, aki terelgeti az embereket. Nekünk is kis esküvőnk volt, és nem volt ceremóniamester, csak a tanúm segített rendezni a vendégeket. Bár a meghívó mellé mindenki kapott egy részletes kísérőlevelet a dolgok menetéről, hogy mi, hol, mikor lesz, az útvonalakról, a parkolásról, stb., de a legtöbb ember úgy kóválygott, mintha egyáltalán nem olvasta volna.
2018. márc. 1. 08:08
Az a baj,h nekünk nincs olyan a családban, baratok között,aki vállalná illetve tudná terelni az embereket. Ezért gondoltunk egy ceremónia mesterre.
2018. márc. 1. 07:41
Nálunk is csak egy olyan szomszédasszony vezényelte háttérből a dolgokat, akiben megbíztunk, és vállalta. Egyrészt az ültetésnél, az étterem pincéreit vezényelte, mikor milyen kaját kezdjenek kihordani, hova, milyen italt vigyenek. És mivel volt egy 4 tagú zenekarunk, a zenészeknek a vacsora, ital, szóval, ami adódott menet közben, és odafigyelést igényelt, ő intézte. Valaki kell, de ez nem feltétlenül vőfély, vagy ceremónia mester, aki közben a favicceket is elsorolja.
15. 10cc61fb5a (válaszként erre: 14. - 86d0584f0e)
2018. febr. 28. 19:38

A vőféllyel kapcsolatban egy véleményen vagyunk.

A koordinálás inkább csak arra kell, hogy amikor érkeznek a vendégek, akkor fogadhatja őket. Illetve, elindítja a bevonuló zenét. Ha van közte váltás akkor az is az ő feladata. Ceremónia után intézi, hogy tele legyenek a pezsgős poharak. Szól ha mehetnek a vacsorához, és a többi, és a többi. Kinek milyen lagzija van, változó a program.

Ami sztem fontos bármennyi is a létszám: forgatókönyv. Ahhoz tudják magukat tartani és nincs csúszás vagy kavarodás.

2018. febr. 28. 10:35

Vőfélyt csak abban az esetben keressetek meg, ha kifejezetten hagyományőrző, paraszti lakodalmatok lesz. Egyébként nem illik az alkalomhoz.


Én egyébként nem szeretem, ízléstelen, nem laza, hanem ordenáré, de ez ízlés dolga.


Egyéb vezető akkor szükséges, ha terveztek egyebeket is a szertartás-vacsora-tánc-esetleges menyasszonytáncon kívül. Különben mit koordinálna?


Zene akkor kell, ha lakodalom/tánc is lesz. Ha csak szertartás és egy ebéd/vacsora/állófogadás, akkor maximum kis aláfestőzene jöhet szóba.

2018. febr. 28. 08:33

Nekünk 100 fős volt az esküvőnk, de még ennyi főnél se volt ceremóniamester/vőfély. Az egyik ismerősünket kértük fel, hogy irányítsa a népet, néha mondjon valamit és bőven elég volt meg kellően vicces. :)

Zene viszont szerintem dukál egy esküvőhöz :)

12. Hani12
2018. febr. 28. 08:27
Szia, nekünk is 40 fős volt, és ebéddel egybekötött esküvő. De így is jó volt, hogy volt zene, este fél 10 kor ment el az utolsó vendég. Vőfély nem volt, de utólag bántam, kellett volna valaki, aki kicsit irányítja a dolgokat, úgyhogy én ajánlom.
2018. febr. 28. 08:20

- Zene kell, különben még a menyasszony-táncot is bajos lesz éjfélkor eltáncolni. :))

- Vőfély, cm. valóban nem szükséges, de egy olyan személy, aki irányítja a felszolgálókat, hogy mikor milyen ütemben, sorrendben tegyék a kajákat az asztalra, vagy éppen az ültetésnél segít, vagy bármi hasonló mindenes valaki kell. Aki odafigyel, hogy hol milyen ital, üdítő stb. van kifogyóban, akármit intéz, ami adódik.

- Mi is egy kisebb éttermet béreltünk, a főzni való alapanyagokat odavittük, megfőzték, felszolgálták, és az italt is tőlük vettük, tehát volt egy emberke, aki azt figyelte, hogy miből mennyi fogyott... a sütiket készen vittük oda.

A végén a mosogatás is rájuk maradt!! :))

10. 10cc61fb5a (válaszként erre: 9. - Sirga)
2018. febr. 28. 08:13
Miért lenne létszükség, hogy egy paprikajancsi ordenáré tréfát űzzön bárkiból? Annyira parasztos egy szokás..és a legtöbb esküvőhöz nem is illik.
9. Sirga (válaszként erre: 1. - Boldogliz)
2018. febr. 28. 07:16

Szerintem kell zene is, és nem árt egy vőfély ... Kellenek a laza viccek, az események felvezetése.(Van, ahol ezt keresni se kell, mert az étterem is felajánlja.)

Legyetek boldogok! :)

8. mignon11 (válaszként erre: 1. - Boldogliz)
2018. febr. 28. 05:04
Sok boldogságot kívánok!
2018. febr. 27. 22:54
Nekünk tavaly augusztusba volt az esküvőnk. Mi is kb 40-en voltunk. A zene nálunk nem volt kérdés, de a cm-en volt vacila. A zenészünk egy fiatal zenész srác volt,nagyon jó volt,hatalmas hangulatot csinálta,nyomta egész éjszaka. A cm a főpincérünk lett, nélküle se tudnám már elképzelni. Játszottunk elég sokat,nagyon jó volt. Én ugy gondolom,hogy kell,h valaki levezényelje ezt az egészet. Ennyi főnél én szükségesnek éreztem. Sok boldogságot:)
2018. febr. 27. 22:39

Zene kell! Persze, ha a buliról beszélünk és nem az önkormányzati vagy egyházi esküvőről.


A többit feleslegesnek tartom én is. Tapasztalatom szerint nem elég viccesek, stb. Olyan erőltetett.


Nálunk az egyik unokatesóm és egy lány unokatesóm férje bohóckodott, és az úgy pont elég volt, mert ők tényleg viccesek voltak és nem erőltettek rá senkire semmit.

5. 10cc61fb5a (válaszként erre: 1. - Boldogliz)
2018. febr. 27. 22:25

Nekünk épp 35 fős volt az esküvőnk. Sem cm-mester nem volt sem pedig vofely (sic!). Viszont volt egy ismerős aki navigalta az eseményeket az elején.

DJ volt, egyeztettuk nagyjábóla zenéket és reggel 6ig buliztunk.

2018. febr. 27. 21:34
Szerintem DJ szükséges, illetve valaki, aki mondja annak a 40 embernek, hogy mikor mi jön, hová menjenek, mit csináljanak. De ha van egy laza barát vagy rokon, akkor ezt ő is bevállalhatja! :)
2018. febr. 27. 20:48
Nekünk nem élőzene volt, hanem disco zene (idősebbek vagyunk és a 80-90-es évek zenéjét kértük), és a DJ olyan jól forgatta a szót is, hogy nagyon jó hangulatot csinált.
2018. febr. 27. 20:41

Némi zene biztos hogy jobb hangulatot eredményez,

de a többi pénzkidobás.

Szerintem.....

2018. febr. 27. 20:18

Sziasztok!

Most kezdtem el tervezni az esküvőnket.

Az lenne a kérdésem,h ennyi főhöz van-e szükség vőfélyre/ ceremóniamesterre illetve zenére?

Ti mit gondoltok erről?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook