Telekom ügyfélszolgálat chat bezár elköszönés nélkül (beszélgetés)
2 óra után a második ügyintéző végre felvett egy hibajegyet. Ennek eredményeképp délutánra megoldották a problémát.
De előtte kábé engem néztek hülyének. Udvariasan megválaszoltam mindig, hogy miért nem igaz, amit épp mondanak és miért nem fogadom el a hibára adott válaszukat. Több mobilon is ugyanaz a hibajelenség volt, akkor ne mondja már nekem, hogy telepítsem újra az applikációt és hasonlók. Végül belátták, hogy tényleg van valami központi hiba.
Robot volt
Valamelyik szolgáltatónál nálam is nyomult. A vége az lett hogy "nem értem amit mond kapcsolom a kollégámat" és élő hang jelentkezett
Persze megkevertem a robotot a kérdéseimmel.:)
Nyilván van egy olyan program ág amikor feladja a csetelést és jön az ember
Mi emberi szóval próbálkozunk, de akkor is a Vanda hülyeségeivel kell megküzdeni. Biztos te is robottal chateltél, de akkor megtaníthatnák elköszönni is.
Engem elszomorít, és dühít ez az irány, hogy gépekkel beszélgessünk.
Azért nincs ilyen tapasztalatom mert még soha nem kommunikáltam chaten ügyfélszolgálatossal.
Engem is dühítene.
De akkor értékeld ennek megfelelően.
Sziasztok!
Ma két ügyfélszolgálatossal is chateltem egy hiba miatt és mindkétszer elköszönés meg minden nélkül zárták a chatet. Ez általános, vagy csak valami hiba volt? Nem én csuktam be, nem csináltam semmit, kiíródott, hogy értékeljem őket, de előtte annyit se mondtak, hogy viszlát. Ja és emberek voltak, nem botok. Legalábbis remélem. Másnak tapasztalat?
További ajánlott fórumok:
- Cég megszűnésekor hivatalos vezetői elköszönés nem alap dolog lenne?
- Call center/telefonos ügyfélszolgálatos munka
- Miskolcon dolgozik valaki az Apehnál? Hogyan és hol lehet jelentkezni munkatársnak az Apeh ügyfélszolgálatára?
- Telefonos ügyfélszolgálaton, hogy lehet emberrel beszélni nem géppel?
- Működik az E.ON online ügyfélszolgálat?
- Kifogásolható-e, ha a munkáltató kiküld egyedül az ügyfélszolgálatra ügyintézőt biztonsági őr nélkül, pedig már több ízben megfenyegették?