Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » T-mobil(net) ...tarifacsomagváltás után... fórum

T-mobil(net) ...tarifacsomagváltás után... (beszélgetés)

24. Fuoco (válaszként erre: 23. - E2d3bb2ec0)
2010. jan. 26. 09:38
Igazán nincs mit! :) Majd gyere a fejleményekkel!
23. e2d3bb2ec0 (válaszként erre: 22. - Fuoco)
2010. jan. 26. 08:26
Én is bízom benne, köszönöm a segítséget Neked is . :)
22. Fuoco (válaszként erre: 21. - E2d3bb2ec0)
2010. jan. 25. 13:04

Így ELVILEG úgymond kiemelte ezt a kérdéses számlát/számlákat, és amíg nm záródik le a panasz kivizsgálása nem kell kifizetni, illetve nem korlátozzuk le a netet. Elvileg, mert mint írtam minden azon múlik - sajnos - hogy ki intézi az ügyed, és mennyire lelkiismeretes! Ez általában csak személyesen ilyen képlékeny, de neked a 1430 ugye alapból kiesett mert 30 napnál régebbi esetről volt szó!


Remélem normálisan fogja kezelni, bár abból amit leírtál, szerintem szerencséd lesz!

2010. jan. 25. 12:47
Szia. Kérdeztem, hogy esetleg lesz-e rajta valami késedelmi kamat, vagy valami, aztmondta, hogy nem, csak korlátozzák a netet, és max. kikapcsolják...de mivel benyújtottam a kérvényt a kivizsgálásra, nem hiszem, hogy lekapcsolnak...
20. Fuoco
2010. jan. 25. 07:31

Na, szuper. Sajnos emberfüggő, mi lesz egy probléma kimenetele!

Amúgy a tartozásos dolgokat jobb nem félvállról venni, mivel azt automata figyeli, amúgy az üzletben megcsinálhatták volna, hogy addig a 30000-es számlákat függőbe rakják és addig nem kell fizetni. Ezt már az elején felajánlhatta volna a "kedves" kollega!

2010. jan. 24. 20:23
Voltam bent T-mobilnál, de az Arénában. Érdekes, tök más volt az ottani csajszi hozzáállása. RENDES VOLT, "jegyzőkönyvet" írt a panaszról..és még én is kaptam példányt belőle..végre valaki foglalkozik az üggyel...
2010. jan. 22. 18:22
:((((
2010. jan. 22. 18:12

Még mindig semmi. Illetve annyi,hogy kijött a következő hónapra is a 30ezer, a decemberi viszont már csak a 4ezres. De azért, mert közben átváltotta a tcsomagot,és kaptam róla papírt is. Csak tudnám, hogy akkor augusztusban miért nem ezt csinálta... Most már tényleg be kéne mennem, de aztmondták, felhívnak...A decemberi csekket, meg interneten utaltam át, szóval én azóta nem voltam a boltban, mert ugye mondták, hogy hívnak, ha van valami.

Arra gondoltam,hogy feladok 2X 4ezret, illetve amennyit elvileg kellene a két hónapra, de hogy 60at nem, az is biztos. Ja és jön ám az SMS, hogy tartozásom van...Én miért foglalkozzak vele, ha ő sem foglalkozik az ügyemmel ?Érdekes, ezt kapásból látják, azt nem, hogy panaszt nyújtottam be ??? :(((

2009. dec. 1. 18:56

Köszönöm. Ma is bent voltam, hogy hogy áll az ügy.

Újra elkérte a számomat, pedig mikor bent voltam utoljára, akkor is felírta. Megnézte a gépben, azt mondta, hogy még nem látni visszajelzést a "nagyoktól".

Aztán mondtam neki, hogy nekem az októberi "fogyasztásom" után jött ki november elején a számla 31ezerről, és mivel azt hittem, hogy váltva van, novemberben sem fogtam vissza magam, és november 11én jött is az SMS, hogy átléptem a keretet. Tehát amit most kapok hóelején novemberi számlát, az is ugyanennyi lesz...:((( Remélem nem kell 60ezret fizetnem, mert ....

15. Fuoco
2009. dec. 1. 14:45

Szia

T-nél dolgozom, menj be abba az üzletbe ahol a váltást kérted, ne hagyd magad, és kérj kivizsgálást, ha a csaj húzza a száját, vagy azt mondja pl hogy telefonon kell kérni ne hagyd magad, mert a 1430-on csak 30 napnál nem régebbi üzletpanaszt veszünk fel. SZóval ragaszkodj a kivizsgáláshoz és a jóváíráshoz, ha más nem kérd el a panaszkonyvet vagy kérd az üzletvezetôt! Ez nem járja, amit az üzletekben csinálnak néha!

Remélem sikerrel jársz!

14. csodapók (válaszként erre: 13. - E2d3bb2ec0)
2009. dec. 1. 11:09
Sok szerencsét! :)
2009. dec. 1. 11:03
Oké, rendben. :) Köszönöm.
12. csodapók (válaszként erre: 10. - E2d3bb2ec0)
2009. dec. 1. 10:58
Ha beszélsz az üzletvezetővel, hangsúlyozd ki, hogy ezért mentél, én anno azzal próbáltam érvelni, hogy mivel úgy tudtam átváltották, én ebben a hiszemben neteztem, nem gondolja senki, hogy direkt léptem át az adatforgalmat, amikor a változtatás lehetősége adott. Az alkalmazott hibáját, meg nem vagy hajlandó kifizetni!
2009. dec. 1. 10:57
Valakivel történt még hasonló ?
2009. dec. 1. 10:49
Azt mondta, annyit lát, hogy befizettem aznap a csekket, de tarfiacsomag váltási igényt nem lát...Pedig azért mentem be konkrétan, és gondoltam mivel ott vagyok, akkor már be is fizetem a csekket.
9. e2d3bb2ec0 (válaszként erre: 7. - Csodapók)
2009. dec. 1. 10:48
De akkor ezt elvileg már a múlkor is látnia kellett volna, hogy augusztusban ez után érdeklődtem. De ugye azt mondta, hogy nincs nyoma.
2009. dec. 1. 10:46

Igen, de csak azt mondogatta, hogy nincs nyoma. Azt viszont kiderítettük, hogy ugyanakkor ki is egyenlítettem a számlatartozásomat, ott fizettem ki az augusztusi csekket, ami 3900 volt.

Mondta, hogy a következő valamivel több lesz, a váltás miatt. Több is volt, de csak azért, mert SMS is ment róla. De nem a váltás miatt. Persze én azt hittem. Jó, jobban meg kellett volna nézni a számlát nekem is, de szerintem nem én hibáztam valójában

7. csodapók (válaszként erre: 4. - E2d3bb2ec0)
2009. dec. 1. 10:42
Még annyit, hogy ha nem is végezte el az átváltást, azt látniuk kell, hogy mikor, kinél voltál. Minden esetet, amikor belépnek az ügyintézők az előfizetői oldaladra, azt rögzíti a gép! Neki pedig be kell írni, hogy mit szerettél volna tőlük!
2009. dec. 1. 10:40
Oké, rendben, köszi a választ. A csaj is aztmondta, kell az üzletvezető is ahoz, hogy visszanézze a felvételt, de nem tudom, hogy ez a bizonyos augusztusi meg van-e még. És ha meg is van, van -e hangja.
5. csodapók (válaszként erre: 3. - E2d3bb2ec0)
2009. dec. 1. 10:37
Szia! Nekünk "szerencsére" telefonon keresztül tévedett, vki, azaz nem végezte el az átváltást, szintén net csomag, de jóváírták , igaz kérnem kellett a kivizsgálást!Régebben ügyfélszolgálaton beszélt egy ügyintéző hülyeséget / más tarifát, mint ami valójában volt/, ebben az estben is kivizsgálás után jóváírták. Akkor az üzlet vezetőjét kellett megkeresnem személyesen. Ő intézkedett saját hatáskörön belül! Ne hagyd magad lerázni!
2009. dec. 1. 10:35
A 30ezres számla az októberi volt, de a novemberi is az lesz, mivel a korlátot már november közepén átléptem, de mivel azthittem korlátlan a netem, nem foglalkoztam vele...Én 2X30ezret nem szeretnék kifizetni más bénasága miatt. Mikor kérdeztem nyáron, azt mondta, nem kell papír, mert ha telefonon keresztül tarifacsomagot vált az ember, arról sem kap papírt. És SMS-t sem kaptam róla.
2009. dec. 1. 10:30

Augusztusban Pesten egy kisebb bevásárlóközpontban váltottam át a 3G csomagomat Relax M-re.

Papírt nem kaptam róla. A csajszi párat kattintgatott a gépén és aztmondta, kész.

Én megnyugodva ki is jöttem a boltból.

Azonban múlt hónapban kijött a túlforgalmazási díj, több, mint 30ezer forintról, mert nem látják a gépben a váltást...nincs nyoma..mondják...tehát nem lett átváltva. Ugyanott megkérdeztem, ugyanattól a csajtól. Azt mondja, nem lett tartifacsomag váltva. Mondtam, nézze vissza a kamerafelvételt, hogy úgy jöttem ki augusztusban a boltból, hogy aztmondta, át van váltva.

Én pedig nem szeretném kifizetni. Állítólag jóvá lesz írva---remélem.

2009. dec. 1. 10:25
Sziasztok. Írok egy történetet, véleményeket várok
2009. dec. 1. 10:25
T-mobil(net) ...tarifacsomagváltás után...

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2025, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook