Pannon pofátlanság (beszélgetés)
Szia Anita!
Köszönöm, a hozzászólásod!Semmiféleképpen sem akarjuk hagyni az esetet.leveleden felbuzdulva, pedig végképp úgy gondolom, hogy tennünk kell valamit, igaz már személyesen voltunk "reklamálni" , ahol természetesen hülyének akartak nézni, és a szádba rágják, hogy neked ezt be kell fizetned.De a leveles próbálkozással élve (ami valószinüleg nem csak az üzletben ugráló alkalmazottakig jut el) talán többre jutunk!
Dorina
Szia!
A pontos részleteket nem tudom, de az anyósom, és ezáltal a párom is pannonos. Náluk is "eljátszották" ezt, mármint, hogy őket sem értesítették ki, hogy változott valami a meglévő szerződésükben.
Anyós írt egy jó kis reklamáló levelet, és ők kértek elnézést:-)
Szval sztem ne hadjátok annyiban.
Anita
eddig a család pannonos volt, egyedül én váltottam szolgáltatót, eleinte félve, már azonban örülök neki. Régebbi telefonomat a hugom kapta meg, aki a nyár alatt picit többet telefonált az átlagnál, ez kb 3000 ft-tal volt több. Majd erre a szolgáltató kitalálta, hogy fizessünk be majd 50. 000 ft-ot, mert megugrott a számla.Ezzel bebiztosítva magát (az összeg lebeszélhető) De kérdem én...mikor voltak figyelemmel arra, hogy hónap közepe van, és, hogy milyen anyagi helyzetben van a család. És a történet maga is vicces, hiszen ha szabályzat módosítás történt, akkor miért is nem kaptunk róla kiértesítést? Mert az ugye úgy dukál...senki se akar, csak úgy hirtelen zsebből tízezreket előhúzni. Addig addig történt az utána járás, hogy mégis mi ez (amiről eddig még nem hallottunk, és hozzáteszem a többi szolgáltatónál nincs is), hogy ez az összeg 20000 ft-tal növekedett. akkor ez a kaukciónak minősülő összeg miért is növekedett??? Ez is jó kérdés, hisz tudtommal ennek nem kellene.
Ha tehetnénk, azon nyomban megfeletkeznénk a Pannról...csőbe húztak, így nincs rá mód, de nem fogok semmi jót sem említeni senkinek erről. és örülök, hogy már nem tartozok alá! Hozzátenném, soha többet nem is fogok, és amint tudunk megszabadulunk tőle mindannyian. csalódás.