Pályakezdőként milyen nettó havi bérigényem lehet? (beszélgetős fórum)
Ha jó helyről van a diplomád és étessz is ahoz amit tanultál és jó céghez mész simán adnak ennyit.
Pályakezdőként akár ingyen, de a legjobbaknál érdemes "továbbtanulni", dolgozni. Aztán pár év múlva tiéd a világ...
bértábla szerint 104-114 000 bruttó a pályakezdők fizetése a közalkalmazotaknál ha jól emlékszem. Közigazgatásban is hasonló lehet. Pályakezdő szociális munka (Bsc) vagyok. Én is munkát keresek.
Szerintem bruttó 150 ezer. Pályakezdő vagyok én is, esélytelen, hogy nettóban megkeresd a 200-at.
300-400 ezer? Ti hol éltek? Örülhet valaki, ha talál állást. Elküldenek a fenébe, ha ennyi pénz kérsz valahol.
300-400-at amikor írtuk, akkor nettóra, vagy bruttóra gondoltok, mert ha nettóra, akkor felejtsétek el. Bruttó esetében is határeset szerintem ebben az országban.
200-300 sok. Az nagyon kevés. Ha jó diplomája van az embernek és ért is hozzá, akkor minim 300-400 kezdő fizut kérnék, az alatt nem mennék.
Amikor elkezdtem munkát keresni, én is ilyen gondban voltam.
Végül azért választottak engem, mert én kértem a legkevesebbet.
Az alap fizum kevéske volt, de amikor látták, hogy jól dolgozom, kaptam bérletpénzt, jutalmat, meleg étkezési jegyet. Ha jól dolgozol, meg tudják oldani, hogy több pénzt kapj. 2 év után most jelentősen megnőtt a fizum.
Viszont azt vedd figyelembe, hogy kezdőként jár nekik a start kártyás kedvezmény!!
Szóval 140 alatt nem írnék be, de a 260-280 már sok lenne szerintem.
Hát én 130-140 bruttót írok az önéletrajzomba (úgy tudom a diplomás minimálbér e körül van). Itt meg csak úgy röpködnek 200-300 bruttók, nem tudom szerintem ez sok egy alap (Bsc) kezdő diplomásnak (sajnos). Bár igaz, hogy a mérnököket jobban fizetik, mint a legtöbb diplomást, szóval lehet reális az összeg. Én nem mérnökként végeztem és soknak tűnik, de ne legyen igazam!