Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » OCD-vel élni fórum

OCD-vel élni (beszélgetős fórum)

Ez a fórum a következő íráshoz nyílt: OCD-vel élni (Jó tudni!)

11. Montmartre (válaszként erre: 9. - LillaW)
tegnap 08:50
A pánikra szedek az más tészta, szerencsére nagyon ritkán kell. Neked segít, naponta szeded? Ha nem túl indiszkrét a kérdés.
10. Montmartre (válaszként erre: 7. - Regin_a)
tegnap 08:48
Talált, de úgy, hogy csinált magának:) egy kis vállalkozást, remélem sikerre megy neki. Egy végtelen okos, kedves nő egyébként. Totálisan így van ahogy leírtad, nem értik és nem tudják felfogni mivel jár ez.
tegnapelőtt 22:18
Én szedek rá gyógyszert is. Kényszergondolatok és cselekvések ellen.
okt. 15. 23:25
Nem gond. Mérek, számolok. Szeretem a párhuzamosokat, derékszöget. Hátrányból előny, mérnök vagyok. Nem kell mindent diagnosztizálni. Ez mai divat.
7. Regin_a (válaszként erre: 5. - Montmartre)
okt. 14. 23:17

Idézőjelbe irom, nem baj hogy kirugták

Remélhetőleg fog olyan munkahelyet találni ahol ezt tolerálják

Nekem más az állapotom, pánikbetegség. Emlékeim szerint 4 munkahelyem volt és olyan főnőkeim hogy csak áldva tudok visszagondolni rájuk


Nagyon kedves ismerősöm fia tisztaság máia Ha MENT AZ ANYJÁHOZ MAMA MÉG A FÜRDŐSZOBA FUGÁIT IS FOGKEFÉZTE, UGYANAKKOR A SRÁC vizisportot úzött szabad vizen, tó/folyó

Jó szakmája van de szabadúszó, így nem gond ez a "gond"


Az emberek elöbb segitenek egy lábatörött embernek mint akinek ilyen nyavalyája van, aki csak megértést vár , nem értik, nem tudják felfogni

6. tien (válaszként erre: 2. - Srcrss)
okt. 14. 19:25
Számolgatás,rendszerezés dettó.
5. Montmartre (válaszként erre: 3. - Holurt Waxhton)
okt. 13. 11:52
Nagyon köszönöm a hozzászólást, elnézést kérek a későbbi reakcióért. Nem baj, ha benne te jól érzed magad szerintem, hanem amikor rossz érzés vagy bajt okoz, van egy ismerősöm, őt kirúgták a munkából mert elhúzza az időt mindig ilyesmikkel és a rendszeres késésért. :(