Mit gondoltok szülőként arról a tanítónéniről, akinek az alkarján tetoválás(ok) van(nak)? (beszélgetés)
Felvesznek mindenhova már tetováltakat is ne aggódj :D
Én tetoválással szoftverfejlesztő mérnök vagyok, egy igen nívós cégnél, és nem én vagyok az egyetlen. Törődj bele, nem lehet és nem is kell mindenkinek hozzád igazodnia, ahogy neked se másokhoz. El kellene fogadni ezt, neked is könnyebb volna.
Köszönöm szépen a hozzászólásokat!
Aki akar varratni magára az fog, akkor is ha ez valakinek nem tetszik. Én 3 strokeom vagyok túl és túléltem, jól vagyok. A tetoválásom erról fog szólni. Mivel mind3-at terhesen kaptam és a gyerekeim is jól vannak, ezért beintek a halálnak....És ezt jelképesen egy tetoválással teszem meg.
És hogy pedagógus vagyok?! Mellékes. Akinek nem tetszik, annak nem tetszik.
Remélem, hogy az alapján fognak megítélni, hogy hogy bánok a gyerekekkel, és mennyire szeretem a munkám. És ha egy szülő emiatt fog ócsárolni, akkor keressen másik iskolát. Ahol lehet nincs tekója a tantónéninek, de egy agresszív állat...Még jó, hogy szabad iskolaválasztás van és az ellentétes érzelmeknek nem kell elviselniük egymást!
Szerintem ennek a fórumnak a címe minősíti,aki megnyitotta...
Remélem az illető véletlenül sem vált a tanári pályára,mert szemellenzős lenne.
Azért azt lássuk be, hogy van indokolt szemöldök tetoválás is, ami nagyon sokat segít az ember önbizalmán. Pl. ha valakinek korán kihullik vagy gyérül.
Persze vannak, akiknél tényleg tetoválásként is hat, és az már egy kicsit bohócszerűen hat.:)
Debizony az.:)
"Tetovált kéz, tetovált kéz,
Tetovált nép, tetovált szép."
De sok Bill koncertre jártam...
Melleden matróz, karodon 'Anyám'
Kilencszázötven és 'Zugló a hazám',
Szeretlek Erzsi', 'Haver vagy, János',
'Csapat csak egy van, a Ferencváros
Bizony, igazad is van.
Gondolom, pont azért hangsúlyozzák is, hogy tetováltak.
További ajánlott fórumok:
- Mit gondoltok az olyan férfiról, aki választás elé állítja a nőt, hogy ha nem veteti el a gyereket akkor elhagyja?