Miskolci anyukák, babát várók, beszélgessünk! (beszélgetés)
Sziasztok Kedves Anyukák!
Végzős védőnő hallgató vagyok és szakdolgozatom megírásához szeretnék tőletek segítséget kérni! Témám az intimtorna hatása a várandósságra, vajúdásra és a gyermekágyi időszakra. Lenne köztetek olyan aki kitöltene nekem egy ezzel kapcsolatos teljesen anonym kérdőívet? Elküldeném elektronikusan és így még egyszerűbb lenne. Várom válaszaitokat és előre is nagyon köszönöm! :)
Sziasztok!
Szerintem ez attól is függ melyik részen laktok.
Vannak nyugis és szép helyek is itt.
Mi 12 éve költöztünk ide, és most lakunk a harmadik lakásunkban, remélem már nem költözünk!
Sziasztok!
de örülök hogy ide találtam!
Mi idén októberben lesz 2éve hogy itt lakunk a kicsi fiunk most 16.-án volt 5hónapos!:)
Szia! :)
Hát alakulgatok. De azért nem olyan egyszerű új barátokat, de legalábbis társaságot találni kisgyerekkel. Játszótérre mi még mindig nem járunk..:)
Amúgy én nagyon szeretek itt lakni, mindenkit meglep ez, de szerintem szuper ez a város.
Szia!
Mi is a Bulgárföldre költöztünk. A Párom itt nőtt fel, aztán lakott nálam 6 évet Debrecenben, és munka miatt most visszajött ide. Mi meg vele. :)
1 éves az én kisfiam is.
Szia!
Mi szél fújt Mc-ra? Milyen idős a kisfiatok, melyik részre költöztetek?
Hogy tettszik a város?
Nekem egy 1 éves kislányom van, mi 3 éves lakunk Mc-on a Bulgárföldön, de lehet ez nem mond neked semmit:((
Sziasztok!
Nemrég költöztem a városba a kisfiammal, és a párommal. Szinte senkit nem ismerek itt, szóval új barátokat keresgélek. Látom, jó régi az utolsó bejegyzés, de hátha a kedvencei között tartja még valaki a fórumot, és esetleg páran visszaírnának! :)
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani 8 éves kislánynak valami sportolási lehetőséget? Suli mellett?
Tánc, torna, úszás?
Van valakinek tapasztalata?
köszi a biztatást!
egy kérdés?
milyen a Semmelweis szülészete?
körülmények,nővérek, csecsemősök?
Ja és én Dr.Fenesihez járok róla esetleg???
Szia!