Milyen tapasztalatod van a Tono termékeivel? (beszélgetés)
Egyszerűen nem tudok megszabadulni tőlük. Írtam már 3 mailt, hívtam őket, minek is vennék fel a telefont?
Csak küldik a szürke dobozokat. Most írtam a Fogyasztóvédelemnek, meglátjuk....
Aki jót akar magának, boltban vásároljon és ne higgyen
semmilyen telefonos trükknek. Soha többé nem leszek ilyen ... árverhető ökör.
Sziasztok!
Engem is felhívott egy kedves, hölgy azzal az ajánlattal, hogy 1000 ft egy jó kis gatya. Meg is kaptam , be is fizettem a csekket. Eddig rendben is van. Ez 20007 májusában történt. Mos 2008 januárban kaptam csekket, hogy fizessek be 9000 ft a gatyákra amit kaptam.
SEMMILYEn gatyát nem kaptam többet!!!
Hogy hogy fizessek 9000 ft-t?????
Kinek képzelik magukat???
én ugyanezzel a márkával jártam ugyanigy!tényleg jo minőségű nadrágok de ez tényleg szemétség.mi kifizettük a második csomagot is aztán a következőben ha jol emlékszem már 3 vagy4 nadrág volt amit visszaküldtünk de nem fogadták el aztán meg jött a levél hogyha nem fizetünk akkor továbbadják a dolgot szoal azt is kifizettem de nadrág nélkül mivel visszaküldtem de őket ez nem érdekelte.a végén nyertek vagy 5000ft-ot.
szerencsére azota nem jött több csomag.
Mivel a gatyát nem bontottam fel, azt mondta a hölgy a telefonbe, hogy visszaküldhetem.
Ezért is mondtam, a következőt át se veszem!
Szeptemberben felhívott egy férfi a mobilomon. Mivel szinte csak a család szokott hívni, nagyon meglepődtem. (Még azt se kérdeztem, honnan tudja a számom.) Mondta, fehérneműt ajánl nekem. Rögtön kérdezgette, mekkora és milyen alsót hord a párom. Első reakcióm az volt, hogy elküldöm és leteszem. De rém szimpi volt, humoros, kedves. Mondta: küldenek 1 mintagatyát, 1000 pénz. Küldenek egy katalógust is, és ha elégedett vagyok, rendelhetek még. Gondoltam, már a poén is megéri, meg hátha tényleg rendelek később.
A gatya megjött. Tényleg jó minőség volt. Viszont a katalógusban olyan árak voltak, hogy tudtam, ez lesz páromnak az egyetlen TONO gatyója. Én ezzel lezártnak tekintettem a dolgot. És most jön a POÉN!!! csütörtökön a postás csenget, hozza az ismerős TONO csomagot. Mondom mi a szösz, tévedésből 2 bemutatót küldtek???? De nem. Ebben 2 gatyó volt. Meg egy csekk, röpke 4280 Ft. És rajta nagy betűkkel ügyfélszám, meg hogy a következő csomag várható ideje november 23. Na, itt szakadt el a cérna!!
Felhívtam acsomagban szereplő telefonszámot. Mondom a hölgynek: mi a szösz ez, én ugyan nem rendeltem semmit. Erre ő: benne volt az előző csomagban, hogy ha nem mondom le a rendelést (amit fel se adtam), akkor havonta küldenek 2 gatyót. Na most, miveél előtte telefonon beszéltünk, ugyan ki olvasta végig a csomagban lévő levelet??? Mondtam a hölgynek, ezt én ugyan ki nem fizetem, visszaküldöm. Mert nem erről volt szó a telefonos egyeztetés során. A következőt meg át se veszem, tehát lehetőleg nem is küldjenek. Így csak a postaköltséget meg a telcsi árát buktam. Na meg a mérgelődést.
Persze még a nőnek állt feljebb, hogy ugyan miért is kiabálok a telefonba???
Arra lennék kíváncsi, volt e másoknak is hasonló tapasztalata?
Esetleg más céggel?
További ajánlott fórumok:
- Milyen tapasztalatok vannak a Clostilbegyt nevű tablettával kapcsolatban?
- Mik a tapasztalatok a Herbalife termékeivel kapcsolatban?
- Otthonszülők - ki segített, milyen tapasztalataitok voltak?
- Milyen tapasztalataitok vannak a Beauty Cosmetics termékeivel kapcsolatban? (amiket a plazakban sóznak ránk, és aminek 90%-a "ajándék")
- Dia Wellness termékeivel kinek mennyit sikerült fogynia?
- Mik a tapasztalatok az Anatur salaktalanító, lúgosító termékeivel kapcsolatban?