Miért írsz naplót? Valóban segít, ha írunk? (beszélgetős fórum)
Nekem használ.Mindig töltök fel képeket az aktuális kinézetemről,nagy motiváló erő.
De ha tényleg személyes dolgokkal akarod teletűzdelni akkor van a titkos napló opció is.
attól függ, hogy mit írsz, nagyon személyes dolgokat én nem írok, mert csak rám tartozik.
Van akinek segít, ha a problémáit kiönti, reálisabb képet kap ha leírja és maga előtt látja...mivel nyilvános a dolog külső szempontot is kaphat.
Csak úgy...
Még kezdő vagyok,nem is biztos hogy meghagyom.
Rendszeres biztos nem leszek,mert csak akkor írok ha kedvem is van.
Segít a mindennapok küzdelmében.
Időnként visszaolvasom, kincsünk mikor milyen állapotban volt....
Meg van...de ha azt szeretném, hogy esetleg valaki megnézhesse?
Hogy tudja valaki megnézni?
Én is nehezen kezdtem el, most már nem tudnám abbahagyni :)
Áttértem titkosra, mert így személyesebb, könnyebb írni, hogy ismerem azokat, akik olvasnak, esetleg bíztatnak is, segítenek; de meghagytam a régit is, hátha megtalál valaki, akinek segíthet esetleg (bár az olyan bejegyzéseket már töröltem)
Szerintem is segít,nekem mindenképpen.:-)
Bár pont ma gondoltam rá,h a képeket leszedem az adatlapról meg a naplóból is,mert elárultam apumnak h naplót írok a neten és nem díjazta.
Ha képek nincsenek,akkor kisebb az esélye h megtalál.:D
Többek közt azért írok naplót, mert utólag vissza tudok nézni dolgokat: mi és mikor történt, hogy éltem meg.
Aztán meg mások életének története is tanulságos lehet, még ha ismeretlen is az illető.
További ajánlott fórumok:
- Fényképezéssel valóban "ellopható" a személy lelkének egy része? Valóban lehet segíteni, vagy éppen zavarni a meditációját fényképpel?
- Jaaaaj, bajban vagyok, most valóban kellene néhány segítő szó...
- Az alkohlistákon valóban segít a kapszula beültetés?Mik a vélemények, tapasztalatok?
- Kollagén segíti a haj egészségét? Segít szebbé tenni valóban?