Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Mi az a szolgáltatás amivel nem vagy elégedett? fórum

Mi az a szolgáltatás amivel nem vagy elégedett? (beszélgetés)


26. dafke
2022. jan. 8. 07:37

Nálunk a közvilágítás meseszerű: hol volt, hol nem volt.

Hasonlóképp működik a Vidanet internet """szolgáltatása""".

2022. jan. 7. 06:45
A Vodafonehoz én is csatlakoznék na meg az OTP bank is rengeteg bosszúságot okozott az elmúlt időben.
2022. jan. 6. 20:27

Magyar Posta 🤮


4 ablakból ,1 nyitva..leveleinket össze vissza dobálják.Rendszerint a falu Facebook -jára irkáljuk ki kihez mit dobtak be. Gyerekem horgászigazolványa a mai napig nincs meg...az árva ellátás utazási igazolványát vissza küldték Pestre,egy szabadságos napomba, meg 5 ezer útiköltségbe került mire utána mentem,kiültem a sorom a nyufignál.

Már gyomorgörcsöm van ha megyek a postára mit szarnak el. Csak azt nem tudom ki lesz a felelős ha egyszer jogvesztő határidős levelet küldenek vissza...

A posta ablakában kifüggesztett hirdetés szerint : kézbesítőt keresnek ,munka végzés feltétele BICIKLIZNI TUDÁS 2022 Magyarország

23. secret8 (válaszként erre: 16. - Libikóka)
2022. jan. 6. 20:22

Végre találtam egyet, aki azt csinálta, amit kértem. El is ment szülési szabadságra. :D

Alig várom, hogy visszajöjjön.

22. secret8 (válaszként erre: 14. - Channa*)
2022. jan. 6. 20:16
Néhány hete 1,5 óra után vették fel. Közben dolgoztam, de ment a fülembe az a szörnyű zene fülhallgatón. Aztán persze nem tudtak segíteni.
21. Channa* (válaszként erre: 20. - Libikóka)
2022. jan. 6. 19:15
Én meg kínlódok, mert így sem vagyok szép, hosszú hajjal viszont ronda vagyok:DDDD
20. libikóka (válaszként erre: 19. - Channa*)
2022. jan. 6. 19:13
Ugye! Az enyém ezért hosszú,,pedig imádtam a rövidet amig volt biztos fodrász, aki tudta amit akartam.
19. Channa* (válaszként erre: 16. - Libikóka)
2022. jan. 6. 18:19

Jaj, ezt ne is említsd!

Évek óta nem találok egy jó fodrászt.

Mivel, nem csak a végét kell vágni a hajamnak, hanem rövid frizurát kell csinálni, teljesen esélytelennek érzem...

18. libikóka (válaszként erre: 17. - Globus)
2022. jan. 6. 18:14
Még szerencse hogy a telók nem náluk van,,pedig agitáltak nagyon hogy vigyük át.
17. globus (válaszként erre: 16. - Libikóka)
2022. jan. 6. 18:13

Mi nem akartunk ezt a céget, de a lakótömb régi szolgáltatója csak simán átadta.

Jó lenne kitörni, de az biztos, hogy pl. Telekommal itt nem lehet, velük régebben próbálkoztunk.

2022. jan. 6. 18:10
Vodásokhoz én is csatlakozom,,,Meg hát 1 jóó fodrász,,mintha csak álom lenne.Igaz már rég próbálkoztam.
15. Channa* (válaszként erre: 10. - Globus)
2022. jan. 6. 18:10
Ráadásul lecsökkentették a fizetési határidőt 15 napra, és ha 22-én nem fizetem be a számlát, akkor már korlátozással fenyegetőznek, holott a jogszabály alapján 2 hónap után lehetne korlátozniuk...
14. Channa* (válaszként erre: 6. - Secret8)
2022. jan. 6. 18:08
Minimum 45 percig kell hallgatni a zenebonát, és utána semmi segítség.
13. Channa* (válaszként erre: 3. - Andi6020)
2022. jan. 6. 18:07
Lassan 12 éve vagyok UPC-s, azaz már vodafone-s, rengeteget kínlódok velük.
2022. jan. 6. 17:11
Momentán a fűtés. Drága, viszont hideg van. :(
11. andi6020 (válaszként erre: 9. - Globus)
2022. jan. 6. 17:08
Én nem. De voda boltban sem tudják kinyomtatni.
10. globus (válaszként erre: 7. - Piroska52)
2022. jan. 6. 14:45
Legalantasabbul kommunikáló cég azok közül, akikkel valaha találkoztam.
9. globus (válaszként erre: 5. - Andi6020)
2022. jan. 6. 14:43
Ilyen is van, de online megtalálom.
8. Piroska52 (válaszként erre: 5. - Andi6020)
2022. jan. 6. 13:59
Ha legalább küldenének, de nem.
7. Piroska52 (válaszként erre: 3. - Andi6020)
2022. jan. 6. 13:57
Az nekem is, állandóan nyomozom a telefonszámlát, mert nem küldenek sms-t
6. secret8 (válaszként erre: 3. - Andi6020)
2022. jan. 6. 13:45
Ne is mondd... nagyszülőket visszük át éppen másik szolgáltatóhoz, elég volt. Az ügyfélszolgálat se telefonon, se élőben nem működik, csak elvesztegetett fél napok, mire kivárjuk.
5. andi6020 (válaszként erre: 4. - Globus)
2022. jan. 6. 13:44
Augusztus óta nem kapunk céges számlát. Csak jön az sms, hogy mennyit kell fizetni...
4. globus (válaszként erre: 3. - Andi6020)
2022. jan. 6. 13:40
Fúúú... borzasztó, mi is utáljuk. Zsebmetsző társaság, nem tudom miért került pont hozzájuk a társasház tévészolgáltatása.
3. andi6020 (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
2022. jan. 6. 12:49
Jelenleg a Vodafone okoz igen sok bosszúságot.
2022. jan. 6. 12:10
A Kincstár működhetne már!
2022. jan. 6. 12:02
Ami nehézséget okoz az életben és szeretnéd, hogy jobban működjön?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook