Márkaérték - nyitottság. Mi jut eszedbe erről a két szóról? (beszélgetés)
Hirtelen az jutott eszembe, hogy nem irigyellek, nem lesz könnyű a dolgod.
Viszont segíteni akarok. Gondolkodni fogok a témán, de nem ígérek semmi értelmeset:)
Szia,
pont arra lennék kíváncsi, hogy mi jut eszetekbe erről a két szóról.
Hozzátok hasonlóan igazából számomra sem egyértelműen illik össze a kettő, mégis erről kellene néhány mondatot írnom a cégünk ajánlásában, azaz a többi márkaérték közül nekem jutott a nyitottság. Hát szépen meg vagyok lőve. Én, aki f*som a szót...
Talán: "Esélyként tekintünk a változásokra. Támogatjuk a kíváncsiságot, a nyitottságot és a transzparenciát."
És igen, a transzparencia ebben az értelemben a láthatóságot jelenti, hogy felvállaljuk, mert nincs mit szégyellnünk.
Hmmm?
Fejtsd ki, hogy konkrétan mire gondolsz.
Nálam ha valami márkás, még nem jelenti, hogy minőséges is, sőt, ha az élelmiszereket nézzük, talán minél nagyobb márka, annál nagyobb szemét.
De ha sportszereket, ruhákat nézem, a márkás magas minőségű is. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a nem márkás, nem lehet magas minőségű.
A műszaki cuccok? Sokszor ugyan az van más néven, mint a márkás, csak hogy többet tudjanak profitálni a gyártók, márkátlan dolgokat is gyártanak. Minőségben szerintem ugyan az, mint a márkás.
Transzparens? Az általában mit jelent? Átlátszó? Vagyis látható? Egyből észrevehető, hogy silány vagy minőségi?