Már nem "divat" az ügyfélmegtartás a bankoknál? (beszélgetős fórum)
"A betétek kamata nagyon alacsony, ez ugye a jegybanki alapkamattól függ"
Ezzel vitatkoznék, amikor 0,9 volt a JBK akkor is pont annyit adtak a betétekre mint most, az 1% azaz egy százalék feletti betétek még nem jelentek meg a JBK meg 13%.
Nekünk annyi milliót vettek már ki a zsebünkből "prémium ügyintézők", hogy hihetetlen. Saját magad intézz mindent, mert ezektől jót ne várj! A pláne hogy ezért még mi fizetünk.
Én visszasírom a zsákban pénzhordós időszakot.
Nem tudom, hogy milyen befektetésed van, de ha óvatos vagy, akkor vagy lekötött betét vagy valami államkötvény lehet.
A betétek kamata nagyon alacsony, ez ugye a jegybanki alapkamattól függ, jellemzően viszont fix a kamatozásuk, azaz 3 hónapra x%, majd újra lekötik.
Az állampapír hasonló, félévente x%.
Ezeken nem lehet nagyot bukni, maximum azért, mert alacsony a kamatláb és magasak a költségek+ van kamatadó a kamat 15%-a, így ha felveszed, elutalod, akkor annak a tranzakciónak a költségét is fizetni kell és az lehet, hogy nem fér bele a kapott kamat. Ez akkor történik meg, ha kevés pénz van lekötve.
Sajnos ez van. A legtöbb szolgáltatónál sokan nem értenek a munkájukhoz. A bankos ügyintézők, szinte minimálbérért dolgoznak, legtöbb csak ugródeszkának tekinti egy jobb bankos állás reményében azt, hogy fiókban dolgozik x időt.
Kb. olyanok, mint a nővérkék, azt gondolják, hogy minek törjék magukat ennyiért.
Igen, minimális jutalékot kapnak, de ha nem hozzák az előre meghatározott x db hitelt vagy betétet vagy számlanyitást, akkor nincs jutalék és örül, ha az állását nem veszti el.
Ha te, mint VIP ügyfél nem kaptad meg a neked kijáró bánásmódot, tegyél panaszt.
Egyébként max. a részvényeseknek szólnak az üzletkötők, hogy mennek le az árak, de egy betét miatt nem fognak szólni. Ott a netbank, nézegesse mindenki a számláját és ha úgy látja, hogy ez neki nem jó, akkor szüntesse meg a számláját.
A megváratás alap náluk.
Engem 1,5 hét után méltóztattak fogadni a bankban, mert csak odamenni nem is lehet a prémiumos ügyintézőhöz, úgy be van táblázva. 1,5 hét alatt is csak pénzt vesztettem.
De legalább a megbeszélt időpontban tényleg fogadott. Ezzel véget is ért a pozitívumok listája. :DDDDDD
Szó sincs hitelről! Befektetési számla volt. Ergo a pénzem volt náluk. Prémium ügyfélként elvártam volna, hogy keressen a kapcsolattartóm, ha rosszra fordul az amúgy óvatos befektetésem. Mikor magam észrevettem és bementem rákérdezni udvariasan és szépen. Flegmáztak velem. Elmondtam, hogy bizalmamat kezdem veszíteni, hiszen sok pénzt vesztettem.
Csak azt vártam volna, hogy korrekten és agilisan utánanéz, mit tud ajánlani, most mi legyen a befektetéssel és hozzáértően elmagyarázza a lehetőségeket. Ne adj isten, még esetleg elnézést kérjen, amiért nem jelezte, hogy gond van.
Most kereshetek másik bankot, mert ide többet nem fogok menni. És ez is csak nekem kerül pénzbe.
amikor hitelt kerestem 5 banknál voltam, mondhatni döbbenet. nem fáradtak azzal hogy uj ügyfelet szerezzenek, hát akkor hogy bánhatnak a meglévőkkkel.
bejelentkeztem, ennek ellenére megvárattak. az ügyintéző evett, letegezett. utolag küldött kérdésre az ugyintéző nem válaszol email-ben, a másik nem tudott százalékot számolni, én segítettem neki
amelyik banknál kikötöttem, ezekhez képest vérprofi volt maga a termék is nagyon jó konstrukció
a legbosszantóbb amikor ugyanazon bank, ugyanzon termékéről minden ügyintéző mást mond
És válaszolok a kérdésedre is:
Mindig törekszünk az ügyfélmegtartásra és ügyfél elégedettségre, de ezt az ügyfelek nem igen akarják észre venni.
Persze, a lehetőségek nem engedik meg, hogy elengedjünk hiteltartozást, nem tudjuk az ügyfél helyett kifizetni a számláit, stb., de ha hibázunk, kár éri az ügyfelet, akkor kártalanítjuk, illetve adott esetben kedvezményt kap bizonyos tranzakciókra, stb.
Ennél többre nincs lehetősége az ügyintézőnek...
Az OTP-ről konkrétan tudom,hogy van egy fogyasztói csoport,akit “fejôstehénnek” tekintenek,és nem céljuk bármiben kedvezni nekik.(Dolgoztunk nekik,és a marketing osztály jeles képviselői szájából hangzott ez el,igaz,több éve.)Ők azok az ügyfelek,akik kőkorszak óta OTP-sek,és nekik ez még mindig a “biztos állami bank”.
Egyébként a banki költségek szemérmetlenül nagyok nálunk más országokhoz képest,és itt az emberek sokszor úgy érzik,hogy a bank egy “hatóság”,vagyis bármilyen kondíciókat és bánásmódot le kell nyelni tőle.
Sorra zárnak be a bankfiókok,terelnek az online bankolás felé,ahol tényleg teljesen személytelen minden.
Nyilván kihasználják,hogy az emberek nyűgnek élik meg a bankváltást,és maradnak valahol akkkor is,ha nem elégedettek.
Hogy szeretnéd, hogy megtartsanak?
Mit kellene tennie a banknak, hogy érezd, hogy meg akarnak tartani?
Mit vársz tőlük?
További ajánlott fórumok:
- 20 éves csajok klubja, divat, szépség, kozmetika...
- Tenyleg divat lett a vegetarianizmus? Te miert lettel vegetarianus?
- Szerintetek miért divat manapság "anorexiásnak lenni"?
- Használtból is divatosan
- Van olyan a bankoknál, ha valaki nagyobb összeget szeretne kivenni a számlájáról, hogy előzetesen (2 nappal előre) szólni kell a bankban?
- Ha holnap munkanap, akkor a bankoknál működni fog a jóváírás?