Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Már nem "divat" az ügyfélmegtartás a bankoknál? fórum

Már nem "divat" az ügyfélmegtartás a bankoknál? (beszélgetés)


29. fincsi5 (válaszként erre: 27. - Andi6020)
2022. okt. 11. 18:06
Én vettem is. :)))
28. kannanana (válaszként erre: 1. - TamThor)
2022. okt. 11. 08:18
Engem próbálnak
27. andi6020 (válaszként erre: 8. - Nancy Ann)
2022. okt. 10. 23:04
Fincsinek írtam, úgy.
26. bellabi (válaszként erre: 23. - Timycat)
2022. okt. 10. 23:03
A pénz a banknak termelési eszköz és jelenleg több van nekik belőle, mint amire szükségük van a termeléshez. Leegyszerűsítve: a bank forrást gyűjt, ez a lekötött betét és a folyószámlákon lévő elfekvő pénz. Ebből kötelező tartalékot képez és hiteleket ad. Jelenleg jóval több pénz van neki a folyószámlákból és a lekötésekből, mint amit ki tud hitelezni. Vagyis nem érdeke harcolni az új forrásért és magas kamatot adni érte. Majd ha a jegybank pénzkínálatot szűkít és kevés lesz a forrás, elkezdenek versenyezni az ügyfél pénzéért, addig nem. Mondjuk amíg nem szűkül a pénzkínálat, az inflációt sem fékezi a magasabb kamat.
25. Érdekes73 (válaszként erre: 1. - TamThor)
2022. okt. 10. 22:16
OTP-nél mikor megszüntettem a nem használt bankszámlámat 5 éve egy nyikkot se mondtak hogy maradjak.
24. Channa* (válaszként erre: 23. - Timycat)
2022. okt. 10. 20:14
Ez így igaz. A betétek még nem követik a megemelkedett jegybankit....
23. timycat (válaszként erre: 21. - Channa*)
2022. okt. 10. 20:00

"A betétek kamata nagyon alacsony, ez ugye a jegybanki alapkamattól függ"


Ezzel vitatkoznék, amikor 0,9 volt a JBK akkor is pont annyit adtak a betétekre mint most, az 1% azaz egy százalék feletti betétek még nem jelentek meg a JBK meg 13%.

22. timycat (válaszként erre: 16. - TamThor)
2022. okt. 10. 19:56

Nekünk annyi milliót vettek már ki a zsebünkből "prémium ügyintézők", hogy hihetetlen. Saját magad intézz mindent, mert ezektől jót ne várj! A pláne hogy ezért még mi fizetünk.


Én visszasírom a zsákban pénzhordós időszakot.

21. Channa* (válaszként erre: 14. - TamThor)
2022. okt. 10. 18:54

Nem tudom, hogy milyen befektetésed van, de ha óvatos vagy, akkor vagy lekötött betét vagy valami államkötvény lehet.

A betétek kamata nagyon alacsony, ez ugye a jegybanki alapkamattól függ, jellemzően viszont fix a kamatozásuk, azaz 3 hónapra x%, majd újra lekötik.


Az állampapír hasonló, félévente x%.


Ezeken nem lehet nagyot bukni, maximum azért, mert alacsony a kamatláb és magasak a költségek+ van kamatadó a kamat 15%-a, így ha felveszed, elutalod, akkor annak a tranzakciónak a költségét is fizetni kell és az lehet, hogy nem fér bele a kapott kamat. Ez akkor történik meg, ha kevés pénz van lekötve.


Sajnos ez van. A legtöbb szolgáltatónál sokan nem értenek a munkájukhoz. A bankos ügyintézők, szinte minimálbérért dolgoznak, legtöbb csak ugródeszkának tekinti egy jobb bankos állás reményében azt, hogy fiókban dolgozik x időt.


Kb. olyanok, mint a nővérkék, azt gondolják, hogy minek törjék magukat ennyiért.

Igen, minimális jutalékot kapnak, de ha nem hozzák az előre meghatározott x db hitelt vagy betétet vagy számlanyitást, akkor nincs jutalék és örül, ha az állását nem veszti el.


Ha te, mint VIP ügyfél nem kaptad meg a neked kijáró bánásmódot, tegyél panaszt.


Egyébként max. a részvényeseknek szólnak az üzletkötők, hogy mennek le az árak, de egy betét miatt nem fognak szólni. Ott a netbank, nézegesse mindenki a számláját és ha úgy látja, hogy ez neki nem jó, akkor szüntesse meg a számláját.

20. Channa* (válaszként erre: 12. - Sirga)
2022. okt. 10. 18:41
Ezért kedvezmény 'nem jár', de az a minimum lett volna, hogy a téves költségterhelést az ügyintéző rendezze.
19. hpetra22 (válaszként erre: 11. - Bizsu001)
2022. okt. 10. 18:39
Nagyszüleimmel is megcsinálták. Bepalizták őket valami csomagba, nem is értették, mi micsoda. Gondolom az ügyintéző kapott érte valami jutalék summát. Aztán csak csökkent a kis pénzük. Amikor megszüntették a számlát, akkor még jó sokat levontak a megszüntetésre. Szégyen némelyik ember hogyan képes időseket átverni. Még a bankokban is!
18. Bizsu001 (válaszként erre: 17. - Fincsi5)
2022. okt. 10. 18:29
Igen épp rajta vagyunk a dolgon. 🙂
17. fincsi5 (válaszként erre: 11. - Bizsu001)
2022. okt. 10. 18:20
Rá kellene őket beszélni, hogy valutát vegyenek és otthon tartsák
16. TamThor (válaszként erre: 13. - 785c64a729)
2022. okt. 10. 17:57

A megváratás alap náluk.

Engem 1,5 hét után méltóztattak fogadni a bankban, mert csak odamenni nem is lehet a prémiumos ügyintézőhöz, úgy be van táblázva. 1,5 hét alatt is csak pénzt vesztettem.


De legalább a megbeszélt időpontban tényleg fogadott. Ezzel véget is ért a pozitívumok listája. :DDDDDD

15. TamThor (válaszként erre: 12. - Sirga)
2022. okt. 10. 17:51
Hát ez nevetséges. Mi az, hogy egymás között? Ők ezt hogyan rendezik, hogy stimmeljenek a számok? Szintén "egymás között"???
14. TamThor (válaszként erre: 9. - Channa*)
2022. okt. 10. 17:50

Szó sincs hitelről! Befektetési számla volt. Ergo a pénzem volt náluk. Prémium ügyfélként elvártam volna, hogy keressen a kapcsolattartóm, ha rosszra fordul az amúgy óvatos befektetésem. Mikor magam észrevettem és bementem rákérdezni udvariasan és szépen. Flegmáztak velem. Elmondtam, hogy bizalmamat kezdem veszíteni, hiszen sok pénzt vesztettem.

Csak azt vártam volna, hogy korrekten és agilisan utánanéz, mit tud ajánlani, most mi legyen a befektetéssel és hozzáértően elmagyarázza a lehetőségeket. Ne adj isten, még esetleg elnézést kérjen, amiért nem jelezte, hogy gond van.

Most kereshetek másik bankot, mert ide többet nem fogok menni. És ez is csak nekem kerül pénzbe.

13. 785c64a729 (válaszként erre: 1. - TamThor)
2022. okt. 10. 17:44

amikor hitelt kerestem 5 banknál voltam, mondhatni döbbenet. nem fáradtak azzal hogy uj ügyfelet szerezzenek, hát akkor hogy bánhatnak a meglévőkkkel.


bejelentkeztem, ennek ellenére megvárattak. az ügyintéző evett, letegezett. utolag küldött kérdésre az ugyintéző nem válaszol email-ben, a másik nem tudott százalékot számolni, én segítettem neki


amelyik banknál kikötöttem, ezekhez képest vérprofi volt maga a termék is nagyon jó konstrukció


a legbosszantóbb amikor ugyanazon bank, ugyanzon termékéről minden ügyintéző mást mond

12. Sirga (válaszként erre: 9. - Channa*)
2022. okt. 10. 17:23
Ööö ... Bocs! A fiam szerződésének a díját tévedésből az én számlámról vonták le. (Oké, hogy egyszerre szerződtünk, de egyértelműen külön bankszámlaszámot adtunk meg.) Annyi volt a válasz, hogy rendezzük egymás között. Elnézést sem kértek, nemhogy kedvezményt adtak volna! (OTP)
2022. okt. 10. 17:21
Nálunk a családban nagyszülőknek van bankba pénze, nem kevés és nevetséges kamatot kapnak rá, persze a levonások ettől jóval többek. Konkrétan nem ők vannak te érted, te vagy ő értük.
10. Sirga (válaszként erre: 5. - Andi6020)
2022. okt. 10. 17:21
Nekem egyszer 3.000, egyszer 5.000 Ft-ot írtak jóvá hasonló miatt. Folyamatosan a "kedvező" ajánlatokkal bombáztak - amik jóval többe kerültek volna, mint az enyém -, de amikor kilátásba helyeztem a szolgáltatóváltást, azonnal egyedi ajánlatot kaptam. :/ Jól jött, ettől függetlenül undorítónak tartom.
2022. okt. 10. 17:21

És válaszolok a kérdésedre is:

Mindig törekszünk az ügyfélmegtartásra és ügyfél elégedettségre, de ezt az ügyfelek nem igen akarják észre venni.

Persze, a lehetőségek nem engedik meg, hogy elengedjünk hiteltartozást, nem tudjuk az ügyfél helyett kifizetni a számláit, stb., de ha hibázunk, kár éri az ügyfelet, akkor kártalanítjuk, illetve adott esetben kedvezményt kap bizonyos tranzakciókra, stb.


Ennél többre nincs lehetősége az ügyintézőnek...

8. Nancy Ann (válaszként erre: 5. - Andi6020)
2022. okt. 10. 17:17
A telko cégek nem bankok,hogy jön ide a Vodafone?
7. Channa* (válaszként erre: 5. - Andi6020)
2022. okt. 10. 17:17
Én a vodától sosem kaptam semmi kedvezményt, pedig 12 évig voltam az ügyfelük. Amikor lemondtam a szolgáltatást, akkor mondták, hogy ha átíratom, akkor az új ügyfél kedvezményt kap. Mondtam nekik, hogy nem fogom átíratni, mert sosem kaptam kedvezményt és ronda dolog, hogy nekem nem adtak 12 év alatt, az újnak meg igen;)
6. Nancy Ann (válaszként erre: 1. - TamThor)
2022. okt. 10. 17:16

Az OTP-ről konkrétan tudom,hogy van egy fogyasztói csoport,akit “fejôstehénnek” tekintenek,és nem céljuk bármiben kedvezni nekik.(Dolgoztunk nekik,és a marketing osztály jeles képviselői szájából hangzott ez el,igaz,több éve.)Ők azok az ügyfelek,akik kőkorszak óta OTP-sek,és nekik ez még mindig a “biztos állami bank”.

Egyébként a banki költségek szemérmetlenül nagyok nálunk más országokhoz képest,és itt az emberek sokszor úgy érzik,hogy a bank egy “hatóság”,vagyis bármilyen kondíciókat és bánásmódot le kell nyelni tőle.

Sorra zárnak be a bankfiókok,terelnek az online bankolás felé,ahol tényleg teljesen személytelen minden.

Nyilván kihasználják,hogy az emberek nyűgnek élik meg a bankváltást,és maradnak valahol akkkor is,ha nem elégedettek.

5. andi6020 (válaszként erre: 3. - Fincsi5)
2022. okt. 10. 17:04
Ez mondjuk nem teljesen igaz. 100 ezer forintos jóváírást kaptam a vodafontól, mert háborogtam az elhúzódó panaszkezelés miatt, és kilátásba helyeztem a szolgáltatóváltást.
4. andi6020 (válaszként erre: 1. - TamThor)
2022. okt. 10. 17:02
Szeretnéd, ha elengednének a tartozásodból, vagy mivel tartsanak meg?
3. fincsi5 (válaszként erre: 1. - TamThor)
2022. okt. 10. 16:59
Már rég nem! A tv-társaságok is csak az új tagokat jutalmazzák.
2. Channa* (válaszként erre: 1. - TamThor)
2022. okt. 10. 16:57

Hogy szeretnéd, hogy megtartsanak?

Mit kellene tennie a banknak, hogy érezd, hogy meg akarnak tartani?

Mit vársz tőlük?

2022. okt. 10. 16:51
Már nem divat megtartani az ügyfeleket, minden mindegy alapon megy a bankoknál? Titeket próbáltak már megtartani, éreztétek, hogy szeretnék, ha az ügyfelük maradnál?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook