Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Kaptam egy sms-t, hogy megtörtént az első sikeres vásárlásom a Lyoness-el, pedig semmi közöm az egészhez. Mi a teendőm? fórum

Kaptam egy sms-t, hogy megtörtént az első sikeres vásárlásom a Lyoness-el, pedig semmi közöm az egészhez. Mi a teendőm? (tudásbázis)

2012. máj. 16. 14:24
Nem foglalkoznék vele,én biztos nem telefonálgatnék nekik!
7. ogrené (válaszként erre: 6. - Glória2010)
2012. máj. 16. 14:08
Én is kaptam ilyet azt se tudom mi az!
2012. máj. 16. 13:57

Nekem legutóbb olyan jött, hogy töröltük 'TIPP' előfizetését.

Tudtommal semmilyen előfizetésem nem volt...

2012. máj. 16. 13:54
lehet, hogy elírták a számot, ezért rossz helyre ment az sms.
2012. máj. 16. 13:48
Lyoness.hu nézd meg itt az elérhetőséget
3. EsztyMorgan (válaszként erre: 2. - Zsu1984)
2012. máj. 16. 13:43
Csak van valami ügyfélszolgálatuk. Hívd fel őket.
2012. máj. 16. 13:43
Hogyan deríthetem ki, hogy ki regisztrált a telefonszámommal?
2012. máj. 16. 13:43
Kaptam egy sms-t, hogy megtörtént az első sikeres vásárlásom a Lyoness-el, pedig semmi közöm az egészhez.

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2025, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook


Adataid védelme fontos számunkra!

Mint a weboldalak többsége az interneten, honlapunk működéséhez és célzott hirdetések megjelenítéséhez mi és hirdetési partnereink is cookie-kat tárolunk az általad használt eszközön. Ahhoz, hogy ezt megtehessük, a hozzájárulásod szükséges. Erről az adatvédelmi tájékoztatónkban részletes információkhoz juthatsz, illetve bizonyos cookie-k használatával kapcsolatban további lehetőségeid vannak.