Jól tettem, hogy nem vettem át a csomagot? (tudásbázis)
köszönöm a tanácsotokat:)))
persze kértem fotót.2 kis nacin volt 2 kicsi lyuk.mondtam,hogy 500ft /db visszautalok neki...de azt mondta neki egy naci se kell... még az 5 e ft.-ot visszaadnám ne de 7 e ft.-ot???????álljon elém aki ezt kifizetné!!!!!de még most se írta,hogy portósan elküldte.....
Szervusz,
írj az ügyfélszolgálatnak, csatold a levelezéseteket, illetve a postástól átvett szelvény másolatát (szkenneld be).
A jóhiszeműségedet bizonyítja a levelezésben olvasható kompromisszumos megoldás lehetősége és a korrektséged.
Nem jelenthet fel (vagyis maximum polgári peres eljárást indíthat, de reménytelen), mert nem károsítottad meg, bűncselekmény nem történt.
Negatív értékelést adhat - bár ezt is sérelmezheted az ügyfélszolgálatnál, hiszen ilyen esetekben (mivel létrejött a tranzakció, csak ő állt el tőle utóbb) maximum semleges adható (tehát szabálytalanul értékel, szerintem törölni fogják a negatív értékelést, legalábbis régen így működött)
Ha mégis negatívod ad, ne keseredj el, mindig történhetek akaratunkon kívül apróbb malőrök.
Ezért kérdeztem, hogy lefotózta-e a hibát. Ilyen esetben az az első... Ha én találok hiibát azon amit veszek, azonnal fotózom, és úgy reklamálok.
Egyébként tényleg lehet, hogy csak ürügy kellett, mert pl. nem lettek jók a nacik...
Persze arra is lenne megoldás, én még sosem küldtem vissza terméket azért mert nem lett jó a méret, visszateszem, eladom és kész... (kivéve ha pl. nagyon elmért valamit az eladó, mert az nyilvánvalóan az ő tévedése)
A teszveszen, ha az eladó hibáik, akkor az a szokás/szabály, hogy fizeti a postát is. Ez nem webáruház...
Ha a vevő áll el a vásárlástól, úgy hogy az eladó nem hibázott, akkor természetesen a postaköltség az övé.
Hát, az a baj, hogy ha valóban hibás ruhák voltak benne, jogában áll elállni a vásárlástól, bár ha rendes, akkor elfogadta volna a kompenzációt.
Egyébként lefotóztattad vele a hibákat?
Ha vissza kell venned a terméket, akkor Neked kell kifizetni a termék árán felül az eredeti postaköltséget és a visszapostázás díját is. Viszont a portós csomagot előre egyeztetnie kellett volna a vevőnek...
de ha legalább szólt volna előtte.
álltam itt mint a hülye gyerek,amikor hozta a postás:(
eladtam egy ruhacsomagot.11 db.-osat.2 db ruci hibás volt ,nem vettem észre. írtam a vevőnek,hogy utalok vissza a vételárból,hogy kompenzáljam.erre írja nem neki nem kell így a többi sem--11 nadrágról van szó.
ok írtam akkor küldje a csomagot s visszautalom a pénzt.majd 2 hétig semmi válasz.ma jött egy portos csomag postán , így küldte vissza .+2000ft.-tal többet kelet volna fizetnem a postásnak a vételáron felül,gondolom a portós posta díj....nem vettem át.
egy az,hogy a vevő nem írta,hogy portósan küldi meg mert nem beszéltük meg.
5000ft.-ért vette a csomagot 7000ft.-ot kellett volna a postásnak adnom.
tanácsot kérek.jól tettem.-e?feljelenthet?
köszönöm
További ajánlott fórumok:
- Ha apródon eladtam s az illető vállalta, hogy ajánlás nélkül küldjem el a csomagot, mi a bizonyíték hogy tényleg megkapta vagy sem?
- Lehet, hogy még csak ma kellett volna elkezdenem a 2. csomagot de én tegnap már elkezdtem. Lehet következménye?
- Azzal gyanúsítanak, hogy nem adtam fel 1 csomagot, mit tehetnék?
- Aranyszárny befektetési egységekhez kötött életbiztosítási csomagot hogyan tudom felbontani?
- Mit tegyek, ha tegnap este a gyógyszeremet elfelejtettem elhozni, nem vettem be és nem tudom, mikor tudom pótolni?
- Ha nem vált be egy újonnan kipróbált fehérjepor, hol lehet meghirdetni bontatlan csomagot? (Hármat vettem, kettőt továbbadnék féláron.)