Invitel szolgáltatástól való elállás határideje (beszélgetés)
Szia!
Töltsd le és olvasd el az Általános Szerződési Feltételeket, ott minden le van írva. Bocsi elég hosszú és lassan töltötte le a gépen. Ajánlat tételkor el kellett (volna) mondani, az elállási feltételeket is. Kérd ki a hanganyagot. Én nem hagynám magam, próbálnék minden ki lehetőségbe kapaszkodni, hogy megszüntessem ezt a szerződés.
(5) A Szolgáltató a szerződés megkötésétől számított 8 napon belül köteles megküldeni az előfizetői szerződést –
az ÁSZF 2.1.3. (2) bekezdése szerinti tartalommal – az Előfizető részére. A Szolgáltató a dokumentumot
ingyenesen, a felek megegyezése szerint tartós adathordozón vagy elektronikus levélben írásos formában,
megegyezés hiányában papíron, nyomtatott formában köteles az előfizető részére átadni vagy megküldeni.
Ez egy pont belőle?? Itt le van írva, hogy mikor KELL megkapnod szerződést.
Olvasd el végig!
Sok sikert, ne hagyd magad lerázni, drukkolok Neked.
na ne már nem szeretnél visszafiatalodni?!
szegény jól megjárta ,a jó kis csomagját otthagyta egy rosszabb miatt,
Érdekes d'ógok vannak, észnél kell lenni.
Tavaly egy krémes reklám itt tolakodott, rákattintottam.
Árát nem láttam, de kérte az imél címet, telefont, utca, stb. Mikor mindent kiadtam, akkor árulta el, hogy 35 vagy 45 ezerért küldik is.
alig tudtam visszamondani, neten senki nem jelzett vissza, végül felhívott egy pasi, hogy miért akarok elállni...na vajon??
Még más se kellett volna, visszafiatalodni 30 évet. DD
Ne már, tényleg? Semmi iratszám, ilyesmi?
Akkor én ki akarok valakivel tolni, ráküldhetem az Invitelt? D
Kedves Fórumozók!
Nem találok sehol egy értelmes magyarázatot a kérdésemre, hozzátok fordulok.
Az érdekelne, hogy van valakinek tapasztalata megrendelt TV-NET-tel kapcsolatban?
Esetem: több éve a T-Com-nál rendelkeztem előfizetéssel IPTV+NET szolgáltatással, felvehető-visszatekerhető-megállítható opcióval 2 set-top-boxszal. Május 17-én telefonon megkerestek az Inviteltől, hogy menjek át hozzájuk. Elmondtam az embernek, hogy jelenleg milyen szolgáltatással rendelkezek és ha ezt olcsóbban tudja biztosítani, de ugyanezeket a szolgáltatásokat, akkor váltok. 6500-ért ajánlotta nekem mindezt, mondtam, jó, akkor hagyjuk, mert most 6300-at fizetek érte. Majd visszahívott egy kis idő múlva, hogy meg tudja oldani 5500-ért. Mondtam jó, telefonon igent mondva megrendeltem a szolgáltatásukat. Megbeszéltük, hogy mivel a T-nél az előfizetésemre a hűség július 3-án jár le, majd azután keresnek a bekötéssel kapcsolatban.
Június elején megjelent nálunk egy szerelő, hogy jött bekötni a szolgáltatást, férjem nézett, hogy megbeszéltük, hogy júli 3 után, így elküldte. Majd július 17-én én hívtam fel őket, hogy mi lesz akkor, bekötik vagy sem, mert júli 3-ról volt szó. Így júli 19-én bekötötték az új szolgáltatást, amitől már este készen voltunk a párommal. Egyrészt egy beltérit hoztak ki, így csak a nappalinkban volt HD a minőség, onnan vezetékkel vitte be a szerelő a hálóba az adást, ami analóg lett. Mindemellett routert vegyek magamnak, plusz pendrive-ot is, amire a filmeket fel lehet venni. Hangsúlyozom: pendrivot, amire pár film fér csak. Megállítható-visszatekerhető opcióról nem is kellett beszélnünk, mert az nincs! Szóval jól megszívattak, és minősíthetetlenül silány minőségű adást kaptunk. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy felmondom, vigyék el, maradunk a T-nél. Erre azt a választ kaptam, hogy a szerződéskötéstől (ami telefonon történt május 17-én) számított 14 napon belül mondhattam volna fel. Tiszta ideg lettem, de hát gondoltam, hülye voltam, hogy hittem neki és belementem. Másnap mentem felmondani a T-Mobilba a dolgokat, ott közölték velem, hogy a bekötéstől számít a 14 napos határidő. Erre újra hívtam az Invitelt, hogy akkor vegyenek fel jegyzőkönyvet és kössék ki. Megkaptam tőlük a választ levélben, hogy nem, a szerződéskötéstől számít, ráadásul azt írták le nekem, hogy azért nem kötötték be hamarabb, mert elfoglalt voltam és nem tudtak kijönni. Vicc, ilyenről szó sem volt, nem is kerestek....
Tehát itt vajúdok, hogy a T állítása szerint a bekötéstől, az Invitel szerint a szerződéskötéstől számít a 14 nap.
Laikus ügyfélként én is azt mondom, hogy bekötés után tudok reklamációval élni, ha már látom, hogy mit kaptam. Addig honnan tudtam volna, hogy milyen lesz a szolgáltatásuk minősége?
Szóval valaki tud nekem ebben tanácsot adni?
Köszönöm: KZ
További ajánlott fórumok:
- Német adóvisszatérítésnek mennyi idő a határideje?
- Mi a véleményetek a DIGI szolgáltatásairól?(internet, tv, telefon)
- Szerintetek melyik a jobb internet szolgáltató?
- Vihar miatt elment a szolgáltatás, ha nem áll vissza, akkor mi lehet a gond?
- INVITEL szolgáltatóról mi a véleményetek (TV-internet-Tel.)
- Ha az Invitelnél lemondok a rendeléstől számítva 14 napon belül szolgáltatást, akkor kell fizetnem azért, hogy elvigyék az eszközöket?