Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Hogyan közölnéd egy jelentkezővel, hogy nem felelt meg a kritériumnak? fórum

Hogyan közölnéd egy jelentkezővel, hogy nem felelt meg a kritériumnak? (tudásbázis)

16. M0ncsa (válaszként erre: 11. - Fheart)
2017. febr. 10. 22:29

Nezd, kapitalizmusba elunk, ez ezzel jar.


Vedd tudomasul, hogy dragabb vagy, mint mas, ha meg tudod indokolni, indokold meg, hogy miert. Es hogy a magasabb ar ellenere miert eri meg a vevonek toled vasarolni (ha egyaltalan megeri. Ha meg nem eri meg, ne akard atverni, mert kamatostol visszaut).

Ez neha segit.

2017. febr. 10. 09:54

1. Jelentkezését megköszönve tájékoztatva, hogy most összességében - minden tényezőt figyelembe véve- nem felelt meg, de adatbázisban tárolva értékes munkaerőként tartják nyilván a továbbiakban és számíthat esetleges megkeresésre.


2. Ha nincs lehetőség további kedvezményre, akkor meg kell mondani és kifejezni a bizalmat és reményt, hogy továbbra is partner marad.

14. jucika33 (válaszként erre: 11. - Fheart)
2017. febr. 10. 06:31
Szerintem el kell ilyenkor mondani, hogy menjen nyugodtan, nézelődjön máshol is. Ha sokkal olcsóbban megkapja máshol ugyanazt, azzal nem lehet úgysem versenyezni, de kis árkülönbségnél azért számít az, hogy utána hogy tud visszajárni szervizelni, hogyan beszélnek ott vele, milyen plussz szolgáltatást kap, mennyit intéznek el a papírmunkából helyette, mennyire hozzáértő a vállakozó, tud-e a kérdésekre választ adni, vannak-e kapcsolatai, ha szükséges máshol. Szóval rengeteg mindent lehet adni plusszban, hogy szimpatikussá váljunk. És ebben viszont nincs nagy konkurencia, mert kevés a valóban normális vállakozó- főleg autó téren, ha már ennél maradtunk.
2017. febr. 10. 06:25
Bár ezt szolgáltatásfüggő, de pl. én tudom, hogy az autószerelőtől nem fogok kedvezményt kapni, hiába próbálkozom mindig, mégis nála maradok, mert mást kapok tőle: pl. megbízható, őszinte, mindig értem jön, ha lerohadok valahol, gyorsan és megbízhatóan dolgozik, mindig felhívhatom, ha hülye kérdésem van. Szerintem egy ügyfélnek normálisan el lehet mondani, hogy "sajnos kedvezményt biztosítani nem tudunk, viszont fel tudok ajánlani több alternatívát: adok hozzá valamit, szerelést, kupont a legközelebbi vásárláskor stb." Illetve, ha érzi az ügyfél, hogy normális, becsületes vállalkozóval van dolga, korrekt áron, valószínűleg visszatér.
12. 9b10f3d7ff (válaszként erre: 11. - Fheart)
2017. febr. 9. 20:09

Ha pasi, tegyél ki amit lehet, mert ki az a hülye, aki mondjuk milliót, vagy százezreket spórolhatna, de a széles mosolyunkért a drágábbat veszi meg, annak tényleg elmentek otthonról.


Esetleg felajánlanék egy olyan opciót, hogy 3 év múlva x összeggel többért veszem vissza, ha nálam vesz újból gépjárművet.


Ha kellően naiv beveszi, elhiszi, hogy 3 év múlva is a piacon leszek még.


Egyébként rám ez nem jellemző, a hosszútávú együttműködés a bizalmon, a kiszámíthatóságon alapul.


Ha korrekt vagyok, talán nagyobb az esélyem, hogy legközelebb is bejön a szalonomba és talán vásárol is.

11. fheart (válaszként erre: 10. - 9b10f3d7ff)
2017. febr. 9. 19:35
Új, de mondjuk valahol olcsóbban is megtudná venni.
10. 9b10f3d7ff (válaszként erre: 9. - Fheart)
2017. febr. 9. 19:33
új, vagy használt?
9. fheart (válaszként erre: 8. - 9b10f3d7ff)
2017. febr. 9. 19:30
Hát nagy dologra gondoltam, mondjuk igen, legyen egy autó. Ilyenkor mit érdemes mondani, hogy mégis téged válasszon? Összeszedni azokat a dolgokat, amelyek máshol mondjuk nincsenek?
8. 9b10f3d7ff (válaszként erre: 7. - Fheart)
2017. febr. 9. 19:28

Nem kell magyarázkodni, legtöbben ennyit sem tesznek meg. Nem azt mondom, hogy így helyes, de elég annyi (szerintem) amikor beérkezik egy pályázat, hogy köszönjük érdeklődését, sikeres elbírálás esetén értesítjük. Minek túlmagyarázni?


A kedvezményt letudnád szűkíteni, mire kérnék?


Nem mindegy egy kis javító műhely nadrágfelhatásra, vagy egy luxusautóra egy szalonban tud, vagy nem kedvezményt adni.

7. fheart (válaszként erre: 6. - 9b10f3d7ff)
2017. febr. 9. 19:14
Az első még menni is, hasonlóra gondoltam,mint te, bár nyilván kicsit hosszabb verzióban. Viszont a másodikon elég sokat kellene gondolkoznom, hogy megfelelő választ tudjak adni.
6. 9b10f3d7ff (válaszként erre: 4. - Fheart)
2017. febr. 9. 19:12
Te mire gondolnál, abból indulj ki.
5. 9b10f3d7ff (válaszként erre: 1. - Fheart)
2017. febr. 9. 19:11
Örömmel vettük jelentkezését, már betöltöttük az állást, üresedés esetén értesítjük.
4. fheart (válaszként erre: 2. - 9b10f3d7ff)
2017. febr. 9. 19:11
Nem is nekem kell, pusztán kíváncsi vagyok, hogy ez a gyakorlatban hogyan működik, mire gondol ilyenkor az ember.
3. kisj (válaszként erre: 2. - 9b10f3d7ff)
2017. febr. 9. 19:10
Egyetértek
2. 9b10f3d7ff (válaszként erre: 1. - Fheart)
2017. febr. 9. 19:09
Bocsi, ha ezt nem tudod kezelni, akkor Te sem vagy alkalmas a feladatra.
2017. febr. 9. 19:06

Hogyan közölnéd egy jelentkezővel, hogy nem felelt meg a kritériumnak? Hogyan utasítanád el kedvesen, úgy, hogy ne legyen rossz kedve?


Illetve, ha egy ügyfél szeretne kedvezményt, de nem tudsz neki biztosítani többet, de mégis megszeretnéd tartani?


Köszönöm a segítséget.

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook