Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Fogyasztóvédelem fórum

Fogyasztóvédelem (beszélgetés)

2017. nov. 11. 20:19
Nézem a Panaszkönyvet. Soltiak hogyan élitek meg ezt az áramingadozással kapcsolatos problémát?
2017. aug. 25. 19:13

A fórum célja, hogy megosszuk a tapasztalatainkat a problémás szolgáltatók, vásárlások terén.


Ami nálam kiverte a biztosítékot:

Vásároltam egy nem olcsó kenyérpirítót, amelynél hiányzott az egyik eszköz (csipesz). A kereskedő több héten keresztül a gyártónál érdeklődött ennek pótlásáról.

A kereskedő, mivel a gyártó nem tudta egyedileg pótolni, 5% "jóváírást" ajánlott a hiány miatt.

Nem fogadtam el, hanem a készülék cseréjét kértem a kereskedőtől. Most várom a választ.


Azt érdekelne, illetve azok hozzászólásait várom, akik hasonlóan rossz vásárlásokat eszközöltek. Csalódtak a termékben, megpróbálták visszaküldeni, elállni a vásárlástól, de a jogaikat nem tudták érvényesíteni.


+ minden más az internetes vásárlási tapasztalatokról...

2010. ápr. 14. 20:31

Sziasztok!

Az lenne a problémám, hogy vettünk mésfél éve egy fényképező gépet, 2 év garancia járt hozzá. Már 2x vittük garanciára, mert az optikája nyitvamaradt és semmire nem reagált, most kaptuk vissza kb 1 hete, de már megint tönkre ment. Mivel már nagyon unjuk a tortúrát, szeretnénk ha visszaadnák a pénzt, vagy kicserélnék a készüléket. Szerintetek milyen jogok illetnek meg??? Légyszi segítsetek, ha privátba írnátok az lenne a legjobb!!! Köszönöm

2010. márc. 26. 09:28

2 napja az egyik plázában vásároltam az élelmiszerüzletben. általános dolgok kellettek:szalámi, zöldség, tej.

Amikor mentem a pulthoz, elég büdit éreztem, emiatt téliszalámit vettem, szép volt, finom illattal. Vettem citromot, szépet. Este szendvicset ettünk, fini volt a szalámi, másnapra viszont marha büdös, és ragadós...a tÉISZALÁMI. életembe nem láttam ilyet, hiszen az max fehéredik, na ez nem. a citrom pedig megpenészesedett.

Ilyenkor mit lehet tenni?

2009. febr. 11. 15:35

Sziasztok!


Tud valaki nekem segíteni????

Fontos lenne!!


A Vodafone mobil nettel kapcsolattal vannak problémáink, hogy részleteket is eláruljak: BECSAPTAK!


Írtunk nekik panaszt, de elintézték azzal, hogy a szerződésükből kivágtak 2 mondatot és küldték a csekket.


Állítólag a fogyasztóvédelemnél lehet panaszt tenni, de a honlapon nem találom a módját, és azt hogy mi is kell hozzá pontosan.


Tud valaki segíteni?

21. Kalmár Edit (válaszként erre: 17. - Zsandrea)
2008. dec. 10. 12:32
Blahától nem messze egy üzlet Póló-Trikó Kft.
20. Zsandrea (válaszként erre: 11. - Cservenák Vali)
2008. dec. 8. 12:20
Én egy kis éjjel-nappaliban vásároltam penészes élesztőt. Hát az 50 forint miatt nem mentem vissza, de nem vásárolok ott többször.
19. Zsandrea (válaszként erre: 12. - Meszike89)
2008. dec. 8. 12:18
Lehet, hogy nem is bírság kellene, hanem az üzlet bezárása. Talán 1 hónapra minimum. Vagy 90 napra mivel Ők is így fizetnek a beszállítóknak.
2008. dec. 8. 12:15

Egy másik nagyon megdöbbentő eset 2 éve történt velem. Szilveszterkor úgy döntöttünk a párommal, hogy kivételesen otthon maradunk. Elmentem egy szupermarketbe vásárolni. A fagyasztópult felső részébe találtam mirelit saslikot. Gondoltam milyen finom lesz, és egy magas férfit (tekintettel arra, hogy én mélynövésű vagyok) megkértem arra, hogy vegye le nekem.

Nem mindig szoktam, de megnéztem a szavatosági időt. Július közepe volt feltüntetve. Szóltam egy ott dolgozó árufeltöltőnek, hogy ez valóban a szavatosági idő lejárta? Elment megkereste a felzetesét aki bocsánatot kért, és azonnal levették az árút. Elgondolkoztam, hogy vajon mikor takarították ki utoljára a hűtőt, vagy csak nem ellenőrizték a lejáratot már több mint fél éve?

17. Zsandrea (válaszként erre: 15. - Kalmár Edit)
2008. dec. 8. 12:02
Ez melyik üzlet, csak, hogy rendes üzletekről is essen szó.
2008. dec. 8. 12:01
Hát én tudnék írni. Sajnos jó pár eset megtörtént velem A legfrissebb, hogy a férjemet 4 évvel ezelőtt gerincsérvvel műtötték. A dereka és a háta az utóbbi időben újra elkezdett fájni. Egyik ismerősöm egy interneten értékesítő cég kapcsolattartója. Ő ajánlotta a cég egy új termékét a Memory Foam matracot amit ízületi és gerincbántalmakban szenvedő embereknek fejlesztettek ki. Megrendeltem akciósan a fekvőbetétjüket potom 60.000,- Ft-ért. Ma tartunk a 8. munka napnál, és már nemcsak a férjem háta fáj, hanem az enyém is. Felhívtam a céget, hogy szeretnék elállni a vásárlástól, mert nem vagyok megelégedve. A cég azt mondta, hogy csak eredeti csomagolásban felbontatlan állapotban tudják visszavenni. Felhívtam a fogyasztóvédelmi főfegyügyeletet, ők átirányítottak a békítő testülethez. Azt javasolták, hogy írjak egy levelet amivel igazolom, hogy 8 munkanap alatt a vásárlástól eltekintek, tekintettel arra, hogy nem vagyok megelégedve. Hát nem tudom mi lesz a vége, de nem bízok benne, hogy ezt a pénzt bármikor is viszont látom, és a terméket vissza tudom küldeni.
15. Kalmár Edit (válaszként erre: 14. - Kalmár Edit)
2008. dec. 5. 18:49
Szóval visszavittem a kabátot, megnézte, elnézést kért és visszaadta a pénzt:)
2008. dec. 4. 23:22

Sziasztok!

Én holnap viszem vissza a szövetkabátot, ami 2x volt rajtam és egyszerűen szétment a hátán, szétcsúszott a szövés. Sajnos máshogy nem tudom leírni. A fogyasztóvédelmisekkel ne is próbálkozzak? Hát akkor mivel?

2008. okt. 28. 18:00
Nekem dolgozott egy ismerősöm a fogyasztóvédőknél, így sokat tudott segíteni. Több esetben vittem vissza használhatatlan terméket, de azt veszem észre, hogy manapság le se sz...ják, ha a fogyasztóvédőket emlegetjük.
2008. okt. 28. 12:17
A fogyasztóvégelemmel is csak többen vagyunk, de jobbak nem. Kimennek és azt mondják, hogy ejnye-bejnye legközelebb az az egércsalád ne lakjon a lisztben és ne adják el a penészes kenyeret meg egy jelképes összegre megbüntetik őket. Egy A-t (ahogy az előbb let írva) vagy bármelyik másik multit mennyire terheli meg egy 1 milliós bírság? Amíg átutalják a pénzt addig haszon nélkül robog az egyik üzletük, abban a másfél percben. Megrázó lehet nekik! Én az előző évi profit 5-10%-át tartanám reális bírságnak! Akkor már másodjára nem mernének mindent megtenni! De ameddig ilyen hatalmasak a bírságok addig nem érdekli őket!
2008. szept. 24. 14:20
Ha én a fogyasztóvédelem volnék akkor minden második üzlelet bezárnék és nagyon megbüntetném az üzlettulajdonosokat,mert sok helyen naygy a kosz,piszok,egerek járnak fel-alá stb.A fogy.véd nagyon puhány.
2008. jan. 22. 15:16
Amikor én gyakszin voltam, mint kereskedő, a boltban a bejáratott kereskedő megtaposta a kenyeret, ami megmaradt előzőnapról és kitette, mint friss kenyér. Csoda, ha a meleg kenyérre hajtok, illetve magam sütöm ezután?
9. Lina79 (válaszként erre: 8. - Ági28)
2007. okt. 3. 19:46

Most akarod tudni, vagy nem?

Tudod mit? A fantáziádra bízom!

8. Ági28 (válaszként erre: 6. - Lina79)
2007. okt. 2. 21:16
Nemakaromtudni! Miért? Mit? :-))
7. Lina79 (válaszként erre: 4. - 54ec386d0c)
2007. okt. 2. 16:38
Ez a fajta "kereskedelem" gusztustalan!
6. Lina79 (válaszként erre: 5. - Ági28)
2007. okt. 2. 16:37
Hát, ilyen esetben véletlenül se menj pékségbe! Ott még cifrábbakat is csinálnak a kenyérrel. Kivétel, ahol nem. Ha nem látod, nem fáj.
5. Ági28 (válaszként erre: 3. - Lina79)
2007. okt. 2. 15:37

Igen én sem szeretem a tegnapi kenyeret, azt meg pláne nem,h így átk*rnak! Azt hiszem van bőven nyereségük, (bár a szóvivőjük Morvai K.nak elsírta, h alig van bevétele a cégnek mióta Mo-n vannak), ahhoz, h ne kelljen a sz*rt is megvetetniük velünk! A csomagolás nélküli kenyérben meg az a rossz, h mindenki összetapicskolja! Itt is volt egy "hölgy" aki fogta a kenyeret a kezében, majd a másikkal az arcát dörzsölte, és megfogta a kenyeret. Figyeltem visszateszi-e a polcra, de nem tette...

A vevők sem ártatlanok, de akkor sem kell átverni a bevásárlóközpontoknak!!!

2007. okt. 2. 14:36

Az én esetem nem boltban zajlott, de itt is vevő- eladó kapcsolatáról van szó.

Nemrégiben kitőltöttem egy kérdőivet az egészségről, gyógyszerfogyasztásról. Tegnap este felhív egy hölgy, hogy kisorsolták a nevem, és kikellene tölteni egy bónt, hogy résztvehessek a fődíj sosoláson ami egy auto. Megkérdeztem jár e valami kötelezetséggel, monja nem. Időpontott egyeztettünk. Elhívtam magammal az utesomat ő a közelben dolgozik, ebidő alatt elintézzük. Helyet foglaltunk, és a hölgy előadást tartott nekünk a bioptron lámpáról aztán kinyögte, hogy 5x kiprobálhatom díjmentessen, meg mondjak 5 nevet+telefonszámot akkor kitőlthetem a bónt.

2007. okt. 1. 17:34
Nos, én is ABC-ben dolgozom, de ez már tényleg durva. A kenyérnek(ami eredetileg nem csomagolt) 3 nap a szavi-ideje. Ebben a három napban árusítható. Ha a cimke le van esve(kaparva), akkor nem lehet eladni!Hozzáteszem a másnapi kenyeret sem lehet nagyon eladni, mert nem kell senkinek. Ki szereti azt?
2007. szept. 30. 19:47

Szombat délelött egy buadörsi bevásárlóközpontban kenyeret szerettem volna venni. Szeleteltet. Levettem egyet a polcról, amit a másik oldalán épp akkor tett oda egy illetékes személyke. Gondoltam friss, finom. A lényeg a friss lett volna. Megtapogattam, és baromira nem volt friss! Sőt! Látszott rajta, hogy volt már egy cimke a kenyéren, csak lekaparták, enyhe sikerrel, majd a maradék papírt a héjával együtt lekaparták! Pici papír maradék még volt rajta így is! De szépen felszeletelétk és újracsomagolták. Gusztustalannak tartom, h át akarnak vágni. Ráadásul nem is olcsó az üzlet. Eddig sem szerettem oda menni, ez után pláne nem fogok.

Gondolom nem írhatom ki az üzlet nevét, hisz még a végén engem citálnak bíróságra. Budaörs, A a kezdőbetű. Érdekelne ki mit talált más üzletekben/ebben? Segítsük egymást mire figyeljünk oda a vásárlásnál!

2007. szept. 18. 19:56

Érdekelne, hogy más is járt- e már úgy, valamiért rengeteg pénzt adott ki, és mégsem azt kapta a pénzéért, amit ígértek?

Mert én így jártam.:

2005 karácsony a előtt elmentem szevüveget csináltatni. Nem tudtam, hogy hol kezdjem, így bementem találomra egy optikába.(ami Kaposváron van)Szemvizsgálat, stb, majd keret keresés. Igazán mindenre rá akartak beszélni, ami drága volt, és semmi elfogadható árú keretet nem tudtak mutatni. Végül egy "nagyon márkás, és nagyon tartós "keretet választottam cirka 36ezerért.Plusz vékonyított, entyem.pentyem lencsék, És az eredmény:62ezer...

Jó, ha tényleg tartós, és mindent kibír a keret, akkor oké- gondoltam. Még karácsony előtt boldogan mentem haza az új szemüvegemben. Aztán a két ünnep között elkezdett löttyögni(mivel keret nélküli "keret",és csak pár kis patent fogja a lencsét) Visszamentem. Megszorították. Otthon megint elkezdett lötyögni. Megint visszavittem. Kicserélték a patentot,de szilveszterkor még nem tudtam viselni, mert nem értek rá szegénykék megcsinálni az optikában, mert állandóan sokan voltak. Januárban végre készen lett. Majd pár hét után ugyanez. Megint vissza. Elküldik Pestre, mert ott speciális patentot raknak bele. Végre jobb lett(újbóli több hetes várakozás után)!De még mindig egy kicsit lötyögött, azt mondták, ennyi elmegy.Nos, lötyögött idén tavaszig. Mert ekkor eltöt. Új szár, ötezerért, amire megint heteket vártam, mert Olaszországból rendelték meg. Csak azt nem tudom, hogy akkor miért került 36000-be a keret?Na mindegy. Nyugtát nem kaptam. Egy -két hét, és láss csodát, megint lötyög, de kegyetlenül!Újból a z elején leírt visszajárkálás, azzal a különbséggel, hogy most elkértek 1500 ft-ot postaköltségre.(Nyugta nélkül) Majd otthon vettem észre, hogy berepedt az üveg.. Megint vissza. Nem ők voltak, biztos én vettem le rosszul.? A fogyasztóvédelemhez mentem, de nem tudtak tenni semmit , csak kimentek ellenőrizni. Ők kaptak blokkot. Nekem pedig jó kis tanulópénz volt az a hetvenezer...

Ha vannak, akik hasonlóképpen jártak, adják ki dühüket!!

Ha valakit érdekel az üzlet neve:Teleki optika, Kaposvár.(remélem, ezt le lehet írni)

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook