Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Fémforgács és alumínium darabok a lángosban fórum

Fémforgács és alumínium darabok a lángosban (beszélgetés)

22. csefi77 (válaszként erre: 21. - 1eb84e4bad)
2009. aug. 23. 12:52
én is ezt fogom tenni.De vasárnap lévén várnom kell egy napot.Szerintem egy kiadós alapos ellenőrzés nekünk vásárlóknak egyáltalán nem tesz rosszat.Szóval már döntöttem az ügyben. :)
21. 1eb84e4bad (válaszként erre: 2. - Csefi77)
2009. aug. 23. 11:50

én pont ezt tenném:-)

nyilván véletlen szétpattant a cipzár valamelyik szakács ruháján, na d hogy ne térítse vissza kb 400 Ft-ot azért, hogy megmaradjon a jóhíre?

20. doxikri (válaszként erre: 17. - Csefi77)
2009. aug. 23. 10:24

Akár ilyen a vérmérsékleted, akár nem, ha problémád van, szólni kell. Ha mindenki csak magában dohog, akkor soha nem derül fény ezekre a dolgokra és minden marad a régiben. Te vagy a vásárló, te fizetsz, tehát igenis szólnod kell, ha valami nem tetszik. A kislányod miatt meg pláne....!!

Nem biztos, hogy a szakácsok a hibásak, akár a lisztben is lehetett valami, de lehet, hogy a dagasztógép ment tönkre és pár eltört alkatrész darab került a lángosba. Ha nem szólsz talán ők sem veszik észre. Ez nem kekeckedés.

19. 7c79ff1565 (válaszként erre: 17. - Csefi77)
2009. aug. 23. 10:17
ez nem kekeckedés, hanem a saját fogyasztói jogod érvényesítése. Hihetetlen jogai vannak a fogyasztónak, ill van az eladóra vonatkozó rész is, majd nézzetek utána, mindenkinek ajánlani tudom a fogyasztóvédelmis könyvet. Aki nem tanulta,nemigazán tudja, h pontosan mit tehet meg. Én vallom, az én pénzemért nekem tetsző árut vegyek, ha meg nem olyan, lehet panaszkodni. DE az durva, h nem kaptad vissza a pénzt.
18. 40163fd81d (válaszként erre: 17. - Csefi77)
2009. aug. 23. 10:01

Szerintem ne aggódj,valószínű Ő is észrevette volna ,hogy valamit nem tud elrágni.

De ha nagyon aggaszt a dolog,akkor a kórházban szerintem röntgennel ,vagy ultrahanggal talán meg tudják nézni ,van-e valami nem odavaló tárgy .

17. csefi77 (válaszként erre: 16. - 40163fd81d)
2009. aug. 23. 09:49
Nekem egy bocsánatkérés is elég lett volna!!!!Mint már írtam,nem vagyok egy kekeckedő típus.Nem vagyok híve a felesleges konfliktusoknak.Csupán most aggódom a gyermekemért.Nem tudom,hogy ő mennyit evett belőle?Egyáltalán evett -e ő is?Most várunk,és remélem semmi gond nem lesz belőle!
16. 40163fd81d (válaszként erre: 13. - Csefi77)
2009. aug. 23. 09:30

Azért nem kell levonni ennyire messzemenő következtetéseket.

Mindenhol előfordulhatnak problémák,hogy ez az belekerül az ételbe,még a 8 csillagos éttermekbe is.

Én csak azt nem értem ,hogy a vendéglátós miért nem adta vissza azonnal,kérés nélkül a pénzt,megtoldva egy bocsánatkéréssel,és egy jégrémmel grátisz a kislányodnak.

Én vendéglátós voltam ,és ezt tettem volna a helyébe.

15. csefi77 (válaszként erre: 12. - 8ee31e318f)
2009. aug. 23. 09:24
Hát ez elég gáz!!!!!
14. emagdi (válaszként erre: 11. - Csefi77)
2009. aug. 23. 09:23

hát benne nem fog maradni, az tuti, előbb utóbb kijön, ha lenyelte:))


ezen szerintem nem érdemes aggódnotok.

2009. aug. 23. 09:23
Eddig sosem vettem ilyen helyen semmit.A szüleim vendéglátósok voltak,tehát ők mindent láttak,és kicsi koromtól arra neveltek,hogy mindig csak a saját kajánkat együk ilyen helyen.De most gondoltam,nem viszek,hiszen más is ott eszik.Én is kibírom.De azt hiszem innenstől soha többet nem veszek semmit ilyen helyeken.
2009. aug. 23. 09:21

errol eszembe jut egy regi vicc.


mikor az ugyfel rendelni probal az etteremben, de nincs semmi. vegul turos tesztat ker, mert az van. izlik is neki, igy kernemegegyet, de nem latja a pincert sehol. benez a konyhara, es latja am hogy a szakany a farkaval keveri a tesztat. mit muvel? ordit ra az ugyfel. hat kerem elfogyott a turo is :D

2009. aug. 23. 09:20
Az igazság,hogy én sosem voltam egy kekeckedő fajta.Tehát nincs a véremben az a fajta reakció.Azon voltam,hogy a gyerek kezéből minnél hamarabb kivegyem a lángost,és tünjek onnan el vele.Most pedig várunk a nagy dologra,hogy jön -e valami?
10. emagdi (válaszként erre: 2. - Csefi77)
2009. aug. 23. 09:19

szerintem felejtsd el. ne egyél ott többször. esetleg vigyetek otthonról saját ételt, amit ti készítetek, abban legalább tudod mi van.

vagy bevállalod, hogy az ilyen közétkeztetőkben bármi belekerülhet az ételbe. (a fém az max olyan hogy azt látod is)


ilyen kis darabkától semmi bajotok nem lesz, azon nem kell aggódni.

9. 8ee31e318f (válaszként erre: 7. - 7c79ff1565)
2009. aug. 23. 09:19

persze nem ilyen tomenyen errol tajekoztatni kellene a langos keszitojet. meglehet tevhitben van.


azert elgonokodtato hogy kerul bele ilyesmi egy etelbe

8. csefi77 (válaszként erre: 6. - 8ee31e318f)
2009. aug. 23. 09:18
Ez igaz ,de én erre inkább más módszert választanék,ha lehet!
7. 7c79ff1565 (válaszként erre: 6. - 8ee31e318f)
2009. aug. 23. 09:16
:-) ez jó volt
2009. aug. 23. 09:15
hat kell vas is a szervezetnek. vagy nem? :D
2009. aug. 23. 09:14
A panaszkönyvbe kellett volna írni, és feljelenteni a fogyasztóvédelemnél. Ja és hírétadni mindenhol, hogy melyik ez a lángosos, hogy csökkenjen a forgalma.
2009. aug. 23. 09:14
Már ott megkellett volna tenned a feljelentést, ha nem kapod vissza a pénzedet. Egyből kérni a vásárlók könyvét, mely oldalai indigósak, így 3 pl. tudsz csinálni egyből. EGy a tiéd, egy a tulajé, harmadik meg az Országos Fogyasztóvédelmiseké, mely alapján kivizsgálják az ügyet. Kellett volna egy fotó (akár mobilról készült) - ha a kaját nem tetted el, dobtad ki. Ja, és jogodban áll követelni az "ügyvezető igazgatót - tulajt, hol épp minek nevezik", h kérdőre vondd erről. Vagy a tulajjal ill a büféssel való elhangzott beszélgetés lényegét is beleírhatod a könyvbe. Utálom az ilyeneket, hiába gyorsbüfé a HACCP mindenkire vonatkozik, aki árul valamit. Még strandon is.
3. RémültFarkas (válaszként erre: 2. - Csefi77)
2009. aug. 23. 09:08

Én a helyedben mindenképpen beleirtam volna a vásárlók könyvébe,vagy hogy is hivják,mármint amire neki hivatalosan válaszolni kell. Amellett természetesen a fogyasztóvédelemnél is megtettem volna a bizonyiték bemutatásával a panaszomat.

Ha már egyszer 400 százalékos haszonnal dolgoznak,akkor figyeljenek oda!

2009. aug. 23. 09:05
Azon gondolkodom,hogy feljelentem,de legalább bejlentem a tulajt és az egész bagázst az illetékes szerveknél.Ti mit tennétek?
2009. aug. 23. 09:03
Nektek mi a véleményetek a nyári strandon lévő vendéglátóegységekről?Tudom ,hogy az ilyen helyeken nem a minőség,hanem a gyors meggazdagodás az elsődleges cél,(tisztelet a kivételnek).De az mégis felháborító,hogy a minőség sokadrangú szempont.Tegnap voltunk a gyulai strandon.És a hullám medencénél lévő lángososnál vásároltam a kislányomnak egy lángost.Nagyon jól nézett ki,az íze is finom volt.(megfeleztük,mert egy egészet nem tud megenni)A sokadik falatom után valami keményet éreztem a fogaim alat.egy zippzár ,fém darabkája volt.Gondoltam nem szólok,azután pedig még négy falatot mertem enni belőle,és mindben volt különböző fém hulladék,fémforgács.A pénzt vissza nem adták ,amikor megmutattam.Fel vagyok mélységesen háborodva!!!!Most reménykedem,hogy a csemetém nem nyelt le semmit ezekből a dolgokból,vagy ha igen,akkor távozik a székletével,és semmi sérülést nem fog okozni neki és persze nekem sem belülről!!

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook