Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Feltöltő kártyás telefon díjlevonás mire? fórum

Feltöltő kártyás telefon díjlevonás mire? (tudásbázis)


12. globus (válaszként erre: 9. - Pötibaba)
2023. márc. 17. 10:49

Még a magyar előfizetésűt is, ha az éppen külföldön tartózkodik.

Hívó fél nem tudhatja, rá nem verhetik a pluszt.

11. Ancsika81 (válaszként erre: 10. - Ancsika81)
2023. márc. 17. 10:42
...kikapcsolásra...
10. Ancsika81 (válaszként erre: 9. - Pötibaba)
2023. márc. 17. 10:41

Szia.

Nem volt egyértelmű a hozzászólásom!!

Pontosítom! :

A kikapcsolása értettem(hogy nem tudja kikapcsolni), hogy ilyen nincs!

Erre írtam, hogy ügyfélszolgálattal kell egyeztetni.

Picit álmos voltam akkor hajnalban.

Nem a szolgáltatásra értettem, hogy ilyen nincs!

Remélem, így már érthető.

9. pötibaba (válaszként erre: 7. - Ancsika81)
2023. márc. 16. 08:39

Hogyne lenne. Igénybe vett egy fizetős szolgáltatást. A hívó fizeti azt a részt, ami a mobilig tart. Az átirányításnak van percdíja, azt az átirányítást kérő ember fizeti. A díj attól is függ, mire irányítja.

Gondolj bele, ha például egy külföldi számra irányít egy magyar mobilt valaki, akkor a külföldi számot alap magyar díjon lehetne hívni ilyen módon? Nem. Azt a költséget is állni kell valakinek.

8. Ancsika81 (válaszként erre: 7. - Ancsika81)
2023. márc. 13. 04:11

Ügyfélszolgálaton.


Bocs...reggel van...


😁😁😁

7. Ancsika81 (válaszként erre: 6. - Fórumnyitó (anonim))
2023. márc. 13. 04:10

Szia.

Szerintem ilyen nincs.

Akkor ügyfélszolgálat ön érdeklődj.

6. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 4. - Bozsu55)
2023. márc. 12. 17:57
Ennyit beszéltünk. Így jártam. Kikapcsoltam az átirányítást, ha nem veszem fel. De azt nem engedi kikapcsolni, mikor foglalt.
5. vigyefene (válaszként erre: 4. - Bozsu55)
2023. márc. 12. 17:40
Nagyon durva.
4. bozsu55 (válaszként erre: 3. - Fórumnyitó (anonim))
2023. márc. 12. 17:39

Ezt egyetlen hívásátirányítás produkálta?

Durva.

3. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 2. - Pötibaba)
2023. márc. 12. 17:22

Köszönöm. Közben máshol olvasom, hogy átirányításnál percdíjat számol. Régen ilyen nem volt ;-) Ritkán fordult elő, hogy valamiért átirányított hívás volt, de nem emlékszem, hogy fogyott volna a keret.

Érdekes, hogy a telefonos ügyfélszolgálaton ezt nem tudják.

Mindegy, most már ezt is tudom.

25 ingyen perc + 1300 Ft fogyott el. Tölthetem újra.

2. pötibaba (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
2023. márc. 12. 17:10
Mennyi pénz volt és mennyi perc? Az átirányítás nincs ingyen, percdíja van. Melyik szolgáltatónál vagy?
2023. márc. 12. 16:59

Mobil úgy van beállítva, ha nem veszem fel átirányítja a vonalas telefonra. Ma volt egy hívásom, mire megtaláltam a mobilt a vonalason csengett tovább. Felvettem, és jöttek az SMS-ek, hogy mennyivel csökkent a keret. Végül 0 lett. Ügyfélszolgálatot hívtam. Nem látják, nem tudják, nincs hozzáférésük. Küldenek egy hívásrészletezőt, onnan megtudom mire vontak. Személyesen ügyfélszolgálaton sem tudnak semmit mondani, elektronikusan nem, csak postán tudják küldeni 1-2 héten belül,

Járt már így valaki?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook