Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Egy nem várt technikai hiba fórum

Egy nem várt technikai hiba (tudásbázis kérdés)


14. Sirga (válaszként erre: 6. - Fórumnyitó (anonim))
2022. júl. 3. 08:31
Írd meg nekik, hogy ha x időn belül (1 hét, 3 nap - Te döntöd el) nem tudják elküldeni a terméket, utalják vissza az árát! Ellenkező esetben békéltető testülethez fordulsz, hiszen a tényleges vásárlás nem valósult meg az ő nem-teljesítésük miatt. (Nem tudom, mekkora áruházról van szó, de ez hatni szokott. Illetve egy komolyabb cég esetén már az is, hogy pl. ajándékba szántad, és ezért Téged is szorít az idő, másról kell gondoskodnod, küldjék vissza a pénzt.)
13. Amaunet (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
2022. júl. 2. 22:25

Sok áruházban csak akkor rendelik meg a terméket a gyártótól, ha arra rendelésük van.

Sajnos én is így jártam egy nagyobb értékű márkás termékkel.

Online megrendeltem és fizettem. Majd hívott a kereskedő, hogy a gyártó októberre tudja teljesíteni a megrendelést.

Megvettem máshol, olcsóbban ugyanazt.

Néztem a neten, hogy 3nap alatt közel 30 ezerrel kerül többe a termék.

12. 7962decf87 (válaszként erre: 8. - Fórumnyitó (anonim))
2022. júl. 2. 18:43

Én nagyon sokat rendelek különböző áraházakból pay-pal-on keresztül, igaz regisztrációhoz kötött, de eddig még soha nem volt semmi problémám.


Sajnos sok Web áruház van, ahol kizárólag utánvéttel, vagy előre-utalással lehet fizetni. Eddig 90 %-ban tudtam fizetni a pay-pal-al.


Remélem, hamarosan megkapod a rendelésedet!👍


Ezt azért ajánlom figyelmedbe, mert ha mégsem jön meg az áru amit rendeltél, ide lehet fordulni.


[link]

11. _Berry_ (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
2022. júl. 2. 15:22
Miért nem kérdeztél vissza, hogy az mégis mit jelent? Beszerzési problémájuk van és a rendelt áru nem érkezett meg hozzájuk, vagy a feladás körül van a probléma? Mondjuk szerintem ez amúgy is alap lenne, hogy nem odavetni valamit, hanem normálisan tájékoztatni az ügyfelet.
10. andi6020 (válaszként erre: 8. - Fórumnyitó (anonim))
2022. júl. 2. 14:53
Majd megjön.
9. 98e7fb8a6c (válaszként erre: 8. - Fórumnyitó (anonim))
2022. júl. 2. 12:39
O.K., remélem, minden jól alakul! ✅
8. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 7. - 98e7fb8a6c)
2022. júl. 2. 11:51
Nem ez az első online vásárlás. Eddig nem volt probl.
7. 98e7fb8a6c (válaszként erre: 4. - Fórumnyitó (anonim))
2022. júl. 2. 11:00

Attól tartok ez "tanulópénz" lesz :-(

(Előre pénzt küldeni nem szabad, most megtanulod!)

6. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 5. - Scherlock)
2022. júl. 2. 10:52

Megírtam, erre jött a nem várt technikai hiba duma.

Köszönöm, nem.

5. Scherlock (válaszként erre: 4. - Fórumnyitó (anonim))
2022. júl. 2. 10:11

Írd ezt meg nekik.


Van még valami, amiben segíteni tudunk?

2022. júl. 2. 10:06
A megrendelés összegét még aznap elutaltam. Meddig várjak? Vagy utalják vissza akkor.
3. andi6020 (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
2022. júl. 2. 09:30
Rendeld meg máshonnan. Vagy várj.
2022. júl. 2. 09:16
Elfogadom, vagy lemondom, ha időközben elvesztette az aktualitását.
2022. júl. 2. 09:13
Egy nem várt technikai hiba kapcsán - több mint egy hete nem érkezik meg az online rendelésem. Az ügyfélszolgálat "erre" hivatkozik, ezt válaszolta. Mit tehetnék?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook