Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Egy napja vásárolt notebooknak van egy pixel hibája. Kicserélik 3 napon belül? fórum

Egy napja vásárolt notebooknak van egy pixel hibája. Kicserélik 3 napon belül? (tudásbázis)

15. 9f98008a3b (válaszként erre: 14. - Maryann21)
2012. jan. 31. 07:28
Ez jó hír!
2012. jan. 28. 18:39

visszavittünk és azt mondták,hogy nincs bent az üzletvezető,majd hétfőn vigyem be újra,mert elvileg nincs visszavétel.

bementünk a Westend-be és ott van egy Fogyasztóvédelemi-s info pult. ott azt mondták,hogy vissza kell,hogy vegyék!

webáruházban rendeltem meg...és a fogyasztóvédelem embere mondta,hogy 8 napon belül bármikor elállhatok a vásárlástól és visszavihetem

13. DorkaMoncsi (válaszként erre: 11. - 9f98008a3b)
2012. jan. 28. 09:09

Ezeket nem engedik, mert ha nincs kifizetve, és bekapcsolják, akkor használtnak minősül utána, és ha a bekapcsoltató mégsem viszi el bekapcsolás után, akkor ők meg nem tudják eladni.


Nekem ez a 3. laptopom, 3 különböző helyen vettem, és mindegyiknél ez volt.:S

12. DorkaMoncsi (válaszként erre: 10. - Maryann21)
2012. jan. 28. 09:08
Valamilyen Asust, annyiért is kapható már.
11. 9f98008a3b (válaszként erre: 9. - DorkaMoncsi)
2012. jan. 28. 08:52

Hát ez marha jó!


Én minden műszaki gépet áram alá helyeztetek, és úgy hozom el.

2012. jan. 28. 08:51
milyen laptopot javasolnátok ebben az árban?
9. DorkaMoncsi (válaszként erre: 8. - 9f98008a3b)
2012. jan. 28. 08:51
Én is most vettem 3 napja új laptopot, bár én nem rendeltem meg, de mi sem kapcsoltuk ott be. Kifizetés előtt nem is lehet bekapcsolni.
8. 9f98008a3b (válaszként erre: 6. - Maryann21)
2012. jan. 28. 08:48

Aha!


Én ilyen cuccot nem rendelnék, mert az ilyen dolgok tele lehetnek pixelhibával.



Voltunk egyszer nézelődni Párommal egy áruházban, és ott a nagy képernyős tévé közepén kb. 5 cm-es csíkban egy pixel sem működött....

És ezek a majmok meg kirakták.....:D

7. DorkaMoncsi (válaszként erre: 3. - Maryann21)
2012. jan. 28. 08:46

Szerintem említsd meg. Meg hogy így neked nem kell, kötelesek kicserélni, vagy a vételárat visszaadni.


Jobban jársz, ha a pénzt kapod vissza, és csak egy javaslat: toshibát ne vegyél szerintem.

2012. jan. 28. 08:38

nem kapcsolta be, rendelésre jött. kibontotta a dobozt és visszacsomizta...ennyi volt!

Szerintetek akkor most mit csináljak? Hívjam fel őket,hogy nem kell a termék és visszavinném?

2012. jan. 28. 08:37
152 ezer ft volt a laptop,azért ez nem kis pénz. Ha valaki vesz egy új laptopot,akkor megérdemelne egy pixelhiba menteset. :S Remélem sikerrel járos és visszaadják a pénzt.
2012. jan. 28. 08:36

A pixelhiba bizonyos számban és helyen minőségileg megengedett.

Az, hogy téged zavar, ezzel a gyártó nem foglalkozik.


Ott miért nem kapcsoltátok be a gépet?



Ha nem tetszik, kérd vissza az árát.

Már ha visszaadják....

2012. jan. 28. 08:35

azaz vigyem vissza és mondjam,hogy nem tetszik,mert.......

közbn olvasgattam a neten és találtam olyat,hogy 3 napig kötelesek visszavenni,ha a vevő meggondolja magát!

Akkor a pixelhibát ne is emlitsem?

2012. jan. 28. 08:29
az a 3 nap nem arra vonatkozik, azt jelenti h 3 napon belül elállhat a vevő a vásárlástól, azaz meg is gondolhatja magát, tehát vissza kell adniuk a teljes vételárat. a garancia az is más dolog.
2012. jan. 28. 08:26
Tegnap vettünk egy Toshiba laptopot és kaptunk hozzá a gari mellé egy 3 napos "papírt" is. Ez pixelhibára is vonatkozik? Tegnap bekapcsolás után rögtön észrevettünk 1 pixelhibát. Elvileg a 3 napig kikell cseréljék,nem? Vagy ha nem akarják,akkor mondjuk azt,hogy így nem kell és vegyék vissza?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook