Discoba engedni a gyereket (beszélgetés)
Kedves fórumozók.
Végre van remény, azt hittem eddig, hogy csak én vagyok ilyen "konzervatív és unalmas", ahogy sokak hívnak mert nem járok éjszakázni, leinni magam a sárgaföldig, és meggondolatlan dolgokat cselekedni. Őszinte leszek 21 éves egyetemista hallgató vagyok, aki egy igazán nehéz gyermekkoron van túl, alkoholista édesapám keserítette meg az életünket anyukámét és testvéremét. Ez is közrejátszik abban, hogy megfogadtam sosem iszok egy kortyot sem, illetve egyetértek a neveltetésben is.De ha apám nem lett volna alkoholista akkor sem innék egy kortyot sem, miért ártsak magamnak. Anya mindenhová elengedett gyermekkoromtól kezdve, persze feltételekkel, és ez jó volt, bevált. Egyetlen-egyszer voltam discoban, de meghatározó élmény volt a számomra. Amikor az, azt hiszed haverod sakál részegre issza magát, és az egész társaság előtt elkezdenek fikázni mert nem iszol, és mert célod van az élettől (idézet: "büdös stréber"), és ezért küzdesz is (nem véletlen vagyok most is egyetemen), kikérem magamnak. Többen akartak megverni, a volt osztálytársaim közül mert nem nyúlok minden hétvégén a pia után. Hívogattak telefonon, vagy a szakmám béli fórumokon szidtak. Életem egyik legszörnyűbb 4 órája volt. És sajnos most már az a trendi a fiatalok körében ki tudd többet inni, az a vagány. Nem az erkölcs, a tudás, az illem. Jelenleg nincs barátnőm. A csoporttársaim szerint mert nem járok discoba, szerintem ez hülyeség, a nagy ő úgyis jön, és a normális, szolid lányokat, nem a discoban lehet megismerni véleményem szerint. Vicces mert pont olyan mondta ezt, akinek egy lány "csak azért kell" és aztán jöhet a következő trófea. Ez önmagában is dühít, egy lány nem egy tárgy amit birtokolni lehet, hanem egy érző lélek, akit meg kell becsülni. Hát nem ilyen lányok járnak discoba, nem is értékelik az udvarlást, vagy bókokat. Anya örül annak, hogy ilyen vagyok, hogy van célom, legyen diplomám egy jó munkám, és egy szép családom, igen ez a célom.