Diétás nővérnek hol lehet tanulni? (tudásbázis)
Ebben igazat adok neked, mert én szakács voltam majd élelmezésvezetőnek tanultam, most helyetesként dolgozom és közben dietetikát tanulok.
Legkönnyebben mint szakács tudnék elhelyezkedni a 3 szakmából, most... de nem lehet sohasem tudni mi lesz ebben a világban.A meglátásom pedig az, hogy egyre több dietetikus kell majd, mert egyre több a táplálkozással összefüggő betegségek. A korházakban pedig az elsők közt van a dietetikus akit leépítenek, és nem sok orvos fogadja el kollégának a dietetikust, pedig nagyon sok mindent lehet megelőzni és gyógyítani az étkezések tudományos átalakításával.Én elfogult vagyok talán, de nagyon szeretem azt amit tanulok.
Szia!
Már nem diétás nővérnek hivják.
Én a Semmelweisen tanulok, 3 éves dietetikus hallgató vagyok esti/ részmunkaidősben.Bár sajnos családi okok miatt halasztanom kell egy évet, de februárban folytatom.Úgy tudom dietetikusokat még Pécsen tanítanak.Nálunk a tandíj 216000-Ft volt ebben a félévben.
Nappali ponthatárokról nem tudok , de az esti képzés az keresztféléves, februárban kezdődik és január 10-ig kell kb jelentkezni. Előny ha eü-s vagy.Ha kérdésed van és tudok válaszolni , szivesen segítek.
Igen, ott alacsonyabbak általában (én a Semmelweis Egyetem ponthatárait írtam).
Azt lenne érdemes megnézni, milyen tárgyak kellenek, és kiszámítani, hány pontja van.
Én most fogok továbbtanulni,én is dietetikus szakot jelöltem meg a PTE-n...
Tulajdonképeen igen,ez a diétás nővér modern változata és itt a pont határ meg tavaly 260 körül mozgott!
Szerintem,ha érdekel a téma,nézz utána mindenképp!
Diétás nővér ma már nem létezik, legalábbis képzés nincs. A diétás nővérek a dietetikusok feladatait látták el.
Ha lehet is valaki ilyen manapság, akkor valószínűleg diplomás ápolónak kell lennie, és továbbképezheti magát erre a területre.